Vraag over een openingsformulier voor een hypthecair krediet
TIP
Vraag over een openingsformulier voor een hypthecair krediet
Indien je een formulier " aanvraag tot opening van een hypothecair krediet " ondertekend hebt bij bank X, kan je nog overschakelen naar een ander bank Y
omdat Y je een betere offerte geeft op het laatste moment.
Bank X heeft nog geen goedkeuring gegeven of doorgestuurd. Je bent in het ongewisse.
Ik vermoed dat er toch bepaalde kosten zullen aangerekend worden om dit te annuleren ? Zijn er ook tijden in duur die men moet respecteren om bank X te verwittigen dat zijn aanbod niet meer van toepassing is en mag geannuleerd worden ?
Indien bank X toch de goedkeuring zou doorvoeren, wordt het krediet reeds automatisch opgenomen of opgeslaan in de kredietcentrale ?
omdat Y je een betere offerte geeft op het laatste moment.
Bank X heeft nog geen goedkeuring gegeven of doorgestuurd. Je bent in het ongewisse.
Ik vermoed dat er toch bepaalde kosten zullen aangerekend worden om dit te annuleren ? Zijn er ook tijden in duur die men moet respecteren om bank X te verwittigen dat zijn aanbod niet meer van toepassing is en mag geannuleerd worden ?
Indien bank X toch de goedkeuring zou doorvoeren, wordt het krediet reeds automatisch opgenomen of opgeslaan in de kredietcentrale ?
Re: Vraag over een openingsformulier voor een hypthecair krediet
De dossierkosten ben je kwijt denk ik.
Ik heb op het laatste moment ook nog gewisseld maar ze hadden al 260 euro dossierkosten van mjn rekening gehaald. Kheb die doen teruggekregen van de andere bank en toen ginder dossierkosten betaald.
Ik heb op het laatste moment ook nog gewisseld maar ze hadden al 260 euro dossierkosten van mjn rekening gehaald. Kheb die doen teruggekregen van de andere bank en toen ginder dossierkosten betaald.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Vraag over een openingsformulier voor een hypthecair krediet
Inderdaad, ik had ook al een voorstel ingevuld en positief antwoord gekregen van OBK bank. Ook op het laatste beslist om toch nog te wachten. Uit commerciele geste hebben ze de dossierkosten laten vallen, maar normaal gezien moet je die betalen als je een aanvraag invult en indient.