De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
EarthNvstr1 is het forumlid met het grootste aantal berichten per dag: 7,34. Wat natuurlijk niets zegt over de kwaliteit ervan.
Blijkbaar hebben de beurzen nog een serieuze eindspurt geplaatst deze namiddag om de maand heel mooi te beindigen.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Waarom heb ik het gevoel dat u Nikki hier het allemaal beter weet? Wellicht heeft u uw eigen wetenschap. Denk niet dat het nodig is dat B7H4Long het nodig heeft om uw boek van uw economie te lezen.Nikki01 schreef: ↑26 oktober 2021, 17:29In plaats van hier iedereen de les te willen spellen zou 't ge beter eens naar uw eigen portefeuille kijken.B7H4long schreef: ↑26 oktober 2021, 16:47 Wat is het doel van de IEAG allocatie, ik veronderstel dat dit het tradionele stabiele gedeelte is van de portefeuille; als tegengewicht voor de 80% aandelen waarvan groei wordt verwacht ( maar met grotere volatiliteit). De belegger zal erop toezien dat de proporties van zijn portefeuille blijft overeenkomen met de gewenste verdeling, en eventueel herbalanceren wanneer nodig.
Ge zit voor 40% in VAGF en zit hier nog steeds obligatietrackers te verkopen als "stabiel gedeelte".
Als ik echter naar de prestaties van uwen VAGF kijk dan staat die dit jaar al meer dan -3% in het rood.
Denk dat hier jaar geleden genoeg is uitgelegd waarom dit zou gebeuren cfr. rentebeleid centrale banken.
Iets goed stabiel is bvb. Santander Plus spaarrekening die 0,6% geeft maar dus zeker geen bond trackers meer.
Mss eens eerst een goed boek economie lezen in plaats van hier pseudo wetenschap te blijven verkopen.