Iemand die rekening gaat openen bij Keytrade?
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
-
- Newbie
- Contacteer:
Re: Iemand die rekening gaat openen bij Keytrade?
Heb de indruk dat er daar weer heel heel veel achterstand is.
Niks van gemerkt. Maandag namiddag mail gestuurd, dinsdag namiddag bericht gekregen.
- PotjeVickx
- Newbie
- Contacteer:
Na meer dan 4 weken zonder enige actie van hen -na opening van het van de rekening- gereageerd naar Keytrade.
5 dagen later pas, een gewone standaardmailtje ontvangen.
5 dagen later pas, een gewone standaardmailtje ontvangen.
Triestige bank.Beste,
Bedankt voor uw aanvraag.
Ik bevestig hierbij dat uw aanvraag reeds in behandeling is.
U hoeft momenteel niets te ondernemen. Indien we nog verdere informatie nodig hebben, zullen we zelf contact opnemen met u via e-mail.
Ik wens u alvast een fijne dag en hoop u snel te mogen verwelkomen als nieuwe klant.
Zijn uw persoonlijke gegevens up-to-date ? Log u in via de website, controleer uw gegevens en upload uw identiteitskaart via onze nieuwe uploadtool.
Dit kan snel en eenvoudig door “voorkeuren” en vervolgens ”persoonlijke gegevens” te selecteren onder uw naam rechts boven op het hoofdscherm.
Met vriendelijke groeten,
Kezia Kondo
Keytrade Bank, Belgian branch of Arkéa Direct Bank SA (France)
Vorstlaan 100 Boulevard du Souverain
B-1170 Brussel
Dat is inderdaad schandalig
- PotjeVickx
- Newbie
- Contacteer:
Gelukkig dat ik de aanvraag gedaan heb met mijn Eid, anders kwamen er nog 2 à 3 weken bij volgens hun aanmeldformulier.
Ja, waar is de tijd naartoe dat je bij Emiel ging om een rekening te openen.
Je stapte binnen, er werd een formulier ingevuld met jouw gegevens die Emiel moest opsturen naar het hoofdkantoor in Brussel. Een gewichtige operatie destijds maar 3-4 dagen later kreeg je van Emiel een telefoontje dat de facteur de documenten bij had en dat je die mocht komen ophalen of dat hij die anders zou binnen steken.
We leven in andere tijden nu alles gaat digitaal en wordt verwerkt op milliseconden of zelfs nanoseconden.
Ja, alles gaat nu zoveel beter, alles is nu razendsnel. Al heb ik de indruk dat dit laatste alleen van toepassing is als je van je centen beroofd wordt.
Ja, waar is de tijd naartoe dat je bij Emiel ging om een rekening te openen.
Je stapte binnen, er werd een formulier ingevuld met jouw gegevens die Emiel moest opsturen naar het hoofdkantoor in Brussel. Een gewichtige operatie destijds maar 3-4 dagen later kreeg je van Emiel een telefoontje dat de facteur de documenten bij had en dat je die mocht komen ophalen of dat hij die anders zou binnen steken.
We leven in andere tijden nu alles gaat digitaal en wordt verwerkt op milliseconden of zelfs nanoseconden.
Ja, alles gaat nu zoveel beter, alles is nu razendsnel. Al heb ik de indruk dat dit laatste alleen van toepassing is als je van je centen beroofd wordt.
- PotjeVickx
- Newbie
- Contacteer:
Inmiddels weer 2 weken verder, nog niets extra's gehoord van Keytrade.
Had ik er destijds zelf geen contact mee opgenomen had ik tot op dit moment nog niet geweten dat men bezig was met mijn dossier om een rekening te openen.
Had ik er destijds zelf geen contact mee opgenomen had ik tot op dit moment nog niet geweten dat men bezig was met mijn dossier om een rekening te openen.
Als dat maar goed afloopt, echt prima service voor een nieuwe klant.PotjeVickx schreef: ↑15 november 2021, 13:54 Inmiddels weer 2 weken verder, nog niets extra's gehoord van Keytrade.
Heb daar al lang mijn conclusies getrokken.
Wacht maar tot er een probleem opduikt, hopelijk wordt het opgelost.
Estate Guru believer.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Meer dan een maand geleden een aanvraag gedaan voor een visakaart ... mijn "dossier" staat klaar om behandeld te worden
- PotjeVickx
- Newbie
- Contacteer:
Inmiddels 2 maand in 'behandeling' om doodgewoon een rekening te openen.
Gelukkig heb ik nog de snelste manier gekozen (met Eid) of er kwamen nog extra weken bij.
Intussen heb ik wel al tal van zaken doorgegeven aan deze instantie o.a. over mijn financieel gedrag (aantal afhalingen, hoeveel ik maandelijks wens af te halen en in hoeveel afhalingen, hoeveel ik wens te 'sparen' bij hen, hoeveel verrichtingen ik doe naar/van buitenlandse rekeningen, ...)
Gelukkig heb ik nog de snelste manier gekozen (met Eid) of er kwamen nog extra weken bij.
Intussen heb ik wel al tal van zaken doorgegeven aan deze instantie o.a. over mijn financieel gedrag (aantal afhalingen, hoeveel ik maandelijks wens af te halen en in hoeveel afhalingen, hoeveel ik wens te 'sparen' bij hen, hoeveel verrichtingen ik doe naar/van buitenlandse rekeningen, ...)
Waar is de goede oude tijd, dat dat allemaal niet gevraagd werd.
Bizar, ik ben ook al even bij Keytrade en om eerlijk te zijn....tot op heden geen problemen ondervonden.
Pure pech ? Jammer voor jouw...
Pure pech ? Jammer voor jouw...
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Hoe lang ?
Er wordt steeds meer en meer informatie gevraagd en niet alleen door banken.
De laatste maanden/jaren is dat in versneld tempo, heb ik de indruk.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
- PotjeVickx
- Newbie
- Contacteer:
Intussen nog steeds geen rekening. 2,5 maand om een rekening te openen.
Reeds 2x geïnformeerd, 2 keer zelfde 'standaardantwoord' (woord-voor-woord)
Ik vrees dat ik voor deze knoeiers ga passen. Die 50€ kunnen ze in een busje aambeienzalf steken.
Reeds 2x geïnformeerd, 2 keer zelfde 'standaardantwoord' (woord-voor-woord)
Ik vrees dat ik voor deze knoeiers ga passen. Die 50€ kunnen ze in een busje aambeienzalf steken.
Ze hebben het druk en vertraging wegens corona zeker? Dat is het excuus dat je altijd en overal krijgt.
Vroeger was het altijd beter. Sinds het begin der tijden is het alleen maar slechter geworden. Vooruitgang is achteruitgang. Al in de oudheid was de jeugd losbandig en verdorven.