Coronavaccinaties en de cijfers
Re: Coronavaccinaties en de cijfers
Drones inzetten om te controleren of de regels worden nageleefd? Zoals op Tenerife tijdens de vorige lockdown daar. Om te zien of mensen binnenshuis blijven en niet in hun tuin of zwembad zitten, al dan niet in aangenaam gezelschap …Aerolla schreef: ↑16 november 2021, 22:54 Ale, een kleine wedstrijd?
wat zal de meest debiele beslissing zijn van het overlegcomité morgen?
Laat je fantasie maar de vrije loop, ze zullen het toch overtreffen
Een safe choice is het verplicht telework: enkele dagen per week telewerken verplichten: HOE controleer je zoiets???
Ik kan nu al zeggen dat ze op mijn werk er niet aan gaan meedoen, dat is zo voorspelbaar
Verder zullen alle niet-politieke samenkomsten beperkt worden ofzo, zoals vroeger
Misschien zullen ze weer de pizza's gaan tellen met kerstmis.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Snelheidsberperking van 50 km/u op alle autostrades, om de luchtcirculatie (langswaar het virus zich kan verspreiden) te verminderen.
Coronaslot op elke wagen, zoals bij alcoslot niet starten indien positief getest?
Uit te werken door volvo en audi met miljarden subsidies van vivaldi.
Uit te werken door volvo en audi met miljarden subsidies van vivaldi.
Waarom nog 50 km/u, dat is veel te hoog volgens Erika!EarthNvstr1 schreef: ↑16 november 2021, 23:29Snelheidsberperking van 50 km/u op alle autostrades, om de luchtcirculatie (langswaar het virus zich kan verspreiden) te verminderen.
Volle cafés en sportpaleizen met CST en mondmasker wordt toegelaten. Immers alles is "veilig" met CST.
Maar Kerstmarkten in de buitenlucht, waar men niet kan controleren op CST, wordt afgeschaft.
Maar Kerstmarkten in de buitenlucht, waar men niet kan controleren op CST, wordt afgeschaft.
Ik ben blij met de afschaffing van kerstmarkten. Van mij mag men zelfs nog een hele stap verder gaan, en ineens alles afschaffen wat met "kerst" begint. Kerstmutsen, kerstvakantie, kerstfeest, kerstmis, kerstboom, kerstversiering, kerstmuziek, kerstfilms, kerstballen, kerstcadeaus, kersttafel, kerstnacht, kerstdag, kerstkoor, kerstkaartjes,...
Niet dat het coronavirus daarmee zal verdwijnen, maar de wereld wordt wel plots een stuk gezelliger.
Niet dat het coronavirus daarmee zal verdwijnen, maar de wereld wordt wel plots een stuk gezelliger.
Heeft dit met corona te maken of is dit eerder een Woke opmerking: geen kerstmarkt maar een “Winterhappening”, geen kerststal meer onder de kerstboom toegestaan …sintorama schreef: ↑17 november 2021, 10:16 Ik ben blij met de afschaffing van kerstmarkten. Van mij mag men zelfs nog een hele stap verder gaan, en ineens alles afschaffen wat met "kerst" begint. Kerstmutsen, kerstvakantie, kerstfeest, kerstmis, kerstboom, kerstversiering, kerstmarkt , kerstfilms, kerstballen, kerstcadeaus, kersttafel, kerstnacht, kerstdag, kerstkoor, kerstkaartjes,...
Of ben je gewoon geen fan van Kerst?
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Heel misschien eens een verstandige beslissing?
Hout vasthouden
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Wat wil je met die cartoon zeggen, CarpeNoctem? Dat ministers ons geen maatregelen moeten opleggen omdat ze niet verkozen zijn?
CarpeNoctem schreef: ↑17 november 2021, 12:14Heel misschien eens een verstandige beslissing?
Hout vasthouden
Dat lijkt me inderdaad een verstandige beslissing, hoeveel werkenden zijn er eigenlijk verkozen in België?
En wat gaan die vele miljoenen die ontslagen worden dan moeten doen?
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Je zoekt het veel te ver. Totalitairen als FVDB ( al dan niet verkozen) verdienen met pek en veren het dorp uitgejaagd te worden.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Miljoenen???? Momenteel gaat het enkel om de niet-gevaccineerden in de zorgsector die zich verplicht moeten laten vaccineren. In Vlaanderen is ruim 95% van hen gevaccineerd.baaigones schreef: ↑17 november 2021, 12:31CarpeNoctem schreef: ↑17 november 2021, 12:14
Heel misschien eens een verstandige beslissing?
Hout vasthouden
Dat lijkt me inderdaad een verstandige beslissing, hoeveel werkenden zijn er eigenlijk verkozen in België?
En wat gaan die vele miljoenen die ontslagen worden dan moeten doen?
Spijtig dat thuiswerk maar 3 of 4 dagen per week verplicht zal worden. Ik pleit , mede uit milieu oogpunt (minder files en CO2 uitstoot voor 100% en dit blijvend . Hopelijk voert mevrouw Berx dit alsnog in in de provincie Antwerpen. Voordeel is ook dat idioterien zoals team buildings , personeelsfeesten en dergelijke waarschijnlijk niet kunnen door gaan. Ik heb daar trouwens nooit mijn vrije tijd aan opgeofferd. Kerstmarkten mogen afgeschaft worden , ik heb een hekel aan dat opgeklopt gedoe.
Spijtig dat thuiswerk maar 3 of 4 dagen per week verplicht zal worden. Ik pleit , mede uit milieu oogpunt (minder files en CO2 uitstoot)voor 100% en dit blijvend . Hopelijk voert mevrouw Berx dit alsnog in in de provincie Antwerpen. Voordeel is ook dat idioterien zoals team buildings , personeelsfeesten en dergelijke waarschijnlijk niet kunnen door gaan. Ik heb daar trouwens nooit mijn vrije tijd aan opgeofferd. Kerstmarkten mogen afgeschaft worden , ik heb een hekel aan dat opgeklopt gedoe.
We hebben al een vervanger voor FVDB. Brembos! Ik, ik, ik ... en wat met die 10.999.999 andere Belgen?