aan welke bespaartips hebben jullie het meeste?
Re: aan welke bespaartips hebben jullie het meeste?
https://www.hln.be/geld/sommige-prijsst ... ~abd0bd76/
Zit achter een betaalmuur waar ik niet achter kom, maar dus dit jaar nog dienstencheques kopen & vuilzakken lijkt dus een goed plan?
Zit achter een betaalmuur waar ik niet achter kom, maar dus dit jaar nog dienstencheques kopen & vuilzakken lijkt dus een goed plan?
Inderdaad vanaf Januari 2022 stijgen de prijzen van vuilniszakken in de meeste gemeentes.gilberke schreef: ↑19 november 2021, 13:45 https://www.hln.be/geld/sommige-prijsst ... ~abd0bd76/
Postzegels kopen is ook een slim idee.
Dienstencheques ook om eventueel fiscaal in te brengen dit jaar.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Misschien dat niemand dit kende. Maar ik heb nog veel besteld bij hun.
Wat veel gebruikers vreesden blijkt ook te kloppen: Mealhero heeft het faillissement aangevraagd, op 31 augustus
Was nochtans een interessant aanbod. Sowieso ferm overpriced.
Ik weet dat het niet in dit topic thuishoort maar ik vond geen apart topic.
Wat veel gebruikers vreesden blijkt ook te kloppen: Mealhero heeft het faillissement aangevraagd, op 31 augustus
Was nochtans een interessant aanbod. Sowieso ferm overpriced.
Ik weet dat het niet in dit topic thuishoort maar ik vond geen apart topic.
Ik vond dat een artikel waarvan het research- en journalistiek peil beneden het niveau van 2 / 10 lag.
We schrijven iets om iets te schrijven. Zo kan ik het ook.
We schrijven iets om iets te schrijven. Zo kan ik het ook.
En hoeveel mensen sturen nog brieven of kaartjes? Ik heb dit jaar geen enkele postzegel geplakt. De beste besparing is om geen postzegels meer te kopen.joshua41 schreef: ↑19 november 2021, 16:53Inderdaad vanaf Januari 2022 stijgen de prijzen van vuilniszakken in de meeste gemeentes.gilberke schreef: ↑19 november 2021, 13:45 https://www.hln.be/geld/sommige-prijsst ... ~abd0bd76/
Postzegels kopen is ook een slim idee.
Dienstencheques ook om eventueel fiscaal in te brengen dit jaar.
Idem met dienstencheques. Been there, done that. Kuisvrouwen die niet afkomen, die meer op hun gsm bezig zijn dan te kuisen. Als ze dan toch eens kuisen trekt het op niets. Om de drie weken komt een andere waarbij je opnieuw alles mag uitleggen. Beste besparing is zelf kuisen. Met wat goeie muziek op lukt dat best.
Wat is een postzegel?
Dringend vergunningen geven voor kleine huiswindmolens.
Een zonnepaneel maakt ook geen brokken maar 30 kleine windmolens op mijn weide wel.
Een zonnepaneel maakt ook geen brokken maar 30 kleine windmolens op mijn weide wel.
Was een samenvatting van het artikel...TikTak schreef: ↑6 september 2022, 11:08En hoeveel mensen sturen nog brieven of kaartjes? Ik heb dit jaar geen enkele postzegel geplakt. De beste besparing is om geen postzegels meer te kopen.
Idem met dienstencheques. Been there, done that. Kuisvrouwen die niet afkomen, die meer op hun gsm bezig zijn dan te kuisen. Als ze dan toch eens kuisen trekt het op niets. Om de drie weken komt een andere waarbij je opnieuw alles mag uitleggen. Beste besparing is zelf kuisen. Met wat goeie muziek op lukt dat best.
Wat postzegels betreft. Ik heb dit jaar een honderdtal brieven verstuurd en minstens 10 % is niet aangekomen.
Dus mij zal je ook niet snel meer een postzegel zien gebruiken
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ik doe al een tijdje Hello Fresh. En heb al meermaals aangegeven dat ze meer volkoren producten moeten aanbieden. Maar ik vind het nog steeds ondermaats. Heel vaak serveren ze rijst of pasta die niet eens vezels bevat
Doet me denken om het terug zelf te doen op basis van hun recepten maar mét volkoren producten. Heel handig dat je die recepten ook gewoon online vind
Is hello Fresh niet veel duurder dan de ingrediënten zelf te kopen?
Amazon heeft nu ook een Belgische winkel: https://www.amazon.com.be/?language=nl_BE
Natuurlijk. Het zakenmodel van HF bestaat eruit je keuzemogelijkheden (en de daarmee gepaard gaande stress) weg te nemen, en dit te verkopen als een voordeel. Die dozen bevatten ingredienten die uitsluitend op kostprijs geselecteerd zijn en toch nog een coherente maaltijd kunnen opleveren. Bijvoorbeeld groenten die te rijp geworden zijn om nog via het reguliere warenhuis circuit te verkopen. Ipv ze in de vuilbak te gooien belanden ze in een doos van HF. De marge op zo een doos moet astronomisch zijn.
Tegenwoordig krijgt men van alles stress, burn outs.
Zou men niet eender zich zelf wat minder druk moeten opleggen.
Niet in weekend maar in de vooravond in de week gaan shoppen.(men moest eens niet in de rij staan aan de kassa)
Op dat uur dit, om dat uur iets anders. (Hobby's, kids, file)
Laatst gewijzigd door platin op 18 oktober 2022, 12:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Estate Guru believer.
Wanneer je al uitgeput bent van de werkdag heb je niet veel zin meer om nog te gaan winkelen.
Iemand in de petrol die na zijn werk moe is?
Voor hobbys en fitness is men blijkbaar nooit moe.
Winkelen is een gratis fitness.
Estate Guru believer.