Energieleveranciers zullen frauderen
Re: Energieleveranciers zullen frauderen
Wel leuk dat op dit forum een clown u waarschuwd als er dt fouten in tekst staan.
Grote bijdrage.
Grote bijdrage.
Vraagje: ik kocht recentelijk een oudere villa. Het dak is momenteel nog niet geìsoleerd. Omdat we het dak pas binnen enkele jaren wensen te vervangen, had ik het idee om de zolder tijdelijk te isoleren met wc papier. Dit door de hele grondoppervlakte vol te zetten met wc papier. Momenteel moeten we nooit op de zolder zijn
Het wc papier is niet bederfbaar en de prijs zal de komende jaren alleen maar toenemen door de inflatie?
Wat denken jullie van dit idee?
En zal dit inderdaad voldoende isolerend werken?
Het wc papier is niet bederfbaar en de prijs zal de komende jaren alleen maar toenemen door de inflatie?
Ik hoop dat dit een grap is .joshua41 schreef: ↑21 november 2021, 14:11 Vraagje: ik kocht recentelijk een oudere villa. Het dak is momenteel nog niet geìsoleerd. Omdat we het dak pas binnen enkele jaren wensen te vervangen, had ik het idee om de zolder tijdelijk te isoleren met wc papier. Dit door de hele grondoppervlakte vol te zetten met wc papier. Momenteel moeten we nooit op de zolder zijn
Haha, het is wel grappig, maar mocht het werken, waarom niet eferguson schreef: ↑21 november 2021, 14:24Ik hoop dat dit een grap is .joshua41 schreef: ↑21 november 2021, 14:11 Vraagje: ik kocht recentelijk een oudere villa. Het dak is momenteel nog niet geìsoleerd. Omdat we het dak pas binnen enkele jaren wensen te vervangen, had ik het idee om de zolder tijdelijk te isoleren met wc papier. Dit door de hele grondoppervlakte vol te zetten met wc papier. Momenteel moeten we nooit op de zolder zijn
Mensen die geen zin zonder dt fout kunnen schrijven kan je nu eenmaal moeilijk serieus nemen....
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Iedereen kan wel eens een fout maken, maar als het 3 dt-fouten zijn in 1 korte zin, dan verdien je toch een bijzondere vermelding.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Twee voorbeelden van de wet van Muphry.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
-
- Sr. Member
- Contacteer:
4/10joshua41 schreef: ↑21 november 2021, 14:11 Vraagje: ik kocht recentelijk een oudere villa. Het dak is momenteel nog niet geìsoleerd. Omdat we het dak pas binnen enkele jaren wensen te vervangen, had ik het idee om de zolder tijdelijk te isoleren met wc papier. Dit door de hele grondoppervlakte vol te zetten met wc papier. Momenteel moeten we nooit op de zolder zijn
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
Nee, ik wil maar zeggen. Als parlementsleden de dag van vandaag nog op gas koken en verwarmen, zal het wel niet het einde van het tijdperk zijn.m-peeters schreef: ↑20 november 2021, 09:00Een CD&V politicus die toch nog op gas verwarmt? Je hebt gelijk, dat is een betrouwbare referentie ….Kevva schreef: ↑19 november 2021, 23:15 En nu jagen ze iedereen naar de elektriciteit om dan over X-aantal jaar dubbel te cashen. Mij niet gezien! Lekker op gas. Straks ben je nog eens de pineut als de stroom uitgeschakeld wordt omdat er 20 auto's aan de laadpaal hangen in je straat.
Er wordt een CD&V-man in mijn straat die Vlaams Volksvertegenwoordiger is en Schepen is. Hij heeft zijn hele huis verbouwd en verwarmd op gas. Ik wil maar zeggen, als die politiekers zelfs niet alles op elektriciteit doen moet je het zaakje niet al te veel gaan vertrouwen.
Ze jagen nu iedereen richting elektriciteit maar als straks ook al onze auto's aan het stopcontact hangen gaan ze NOOIT de garantie kunnen geven dat er voor iedereen stroom is. Dus de prijs zal duurder worden
MIJ NIET GEZIEN!
Niet alle gas is per definitie 'slecht'. Er bestaat ook zoiets als 'biogas' en daarvoor moet je amper tot geen aanpassingen doen in je huis.
Ze zouden dat beter meer gaan promoten want met een windmolentje hier en daar gaan ze het niet halen hoor.
Biogas kun je o.a. opwekken door de verbranding van dode dieren. Ik weet dat ze potvissen die aanspoelen aan de kust verbranden en dat je daarvan biogas krijgt. Er zit zo'n oven in Oostende.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Er spoelen natuurlijk wel niet zoveel potvissen aan en dieren kweken om er nadien brandstof van te maken gaat het ook niet zijn hé. Maar biogas, dat niet door verbranding maar door vergisting van voornamelijk plantaardig materiaal wordt verkregen kan een kleine bijdrage leveren, er zijn verschillende vergistingsinstallaties in gebruik, meestal om plantaardig afval of slib uit waterzuiveringen te verwerken. Het gas dat daar uit voortkomt, is niet direct geschikt om in het net te injecteren, daar zitten nog teveel andere componenten in die corrosief zijn bij verbranding. Meestal wordt dat ter plaatse verbrand voor warmte of omgezet in stroom.Kevva schreef: ↑22 november 2021, 09:51 Niet alle gas is per definitie 'slecht'. Er bestaat ook zoiets als 'biogas' en daarvoor moet je amper tot geen aanpassingen doen in je huis.
Ze zouden dat beter meer gaan promoten want met een windmolentje hier en daar gaan ze het niet halen hoor.
Biogas kun je o.a. opwekken door de verbranding van dode dieren. Ik weet dat ze potvissen die aanspoelen aan de kust verbranden en dat je daarvan biogas krijgt. Er zit zo'n oven in Oostende.
Isolatiescore van slechts 4 op 10 ?Charlesvdw schreef: ↑21 november 2021, 20:464/10joshua41 schreef: ↑21 november 2021, 14:11 Vraagje: ik kocht recentelijk een oudere villa. Het dak is momenteel nog niet geìsoleerd. Omdat we het dak pas binnen enkele jaren wensen te vervangen, had ik het idee om de zolder tijdelijk te isoleren met wc papier. Dit door de hele grondoppervlakte vol te zetten met wc papier. Momenteel moeten we nooit op de zolder zijn