Holdings
TIP
Re: Holdings
De recente cijfers zijn een voorzichtige schatting gezien Eurazeo bij de cijfers van Q1 en Q3 geen herwaardering van hun participaties incalculeerd. Dus ligt de korting toch wat hoger...
Gestart in februari 2021.
Brederode Alfen Exor Eurazeo Wendel CTPnv TSMC
Brederode Alfen Exor Eurazeo Wendel CTPnv TSMC
-
- Hero Member
- Contacteer:
Olala bij Daimler komt er een spin-off en bij AVI gaat de ISIN code wijzigen. Volgens één of ander beleggingsblad zou het kunnen zijn dat er roerende voorheffing is verschuldigd betreffende Daimler. Voor AVI geldt sinds the UK niet meer tot Europa behoort, er eventuele belastingen kunnen worden geteld. Vraag me af welke? Weet iemand meer?EarthNvstr1 schreef: ↑18 november 2021, 19:33Vermoedelijk zal inderdaad het "gestort kapitaal" teruggeven belastingvrij zijn en de rest als "winstuitkering" (met 30% RV) beschouwd worden.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
MILAAN, 21 november (Reuters) - Telecom Italia (TIM) maakte zondag bekend dat zijn raad van bestuur een niet-bindend bod van $ 12 miljard (€ 10,8 miljard) van het Amerikaanse fonds KKR heeft overwogen om de telecomoperator te privatiseren.
(BOL-VIV)
(BOL-VIV)
In snelheid gepakt? Want Vivendi overwoog zelf een bod te doen met de hulp van een PE.
Wordt ongetwijfeld vervolgd ….
Wordt ongetwijfeld vervolgd ….
Vivendi kocht zijn participatie in Telecom Italia aan tegen een gemiddelde prijs van 1,071 euro.
Niet bepaald een succes.
Niet bepaald een succes.
Nog eens op de koopknop geduwd bij Bois Du Sauvage. Stukken worden met de dag goedkoper.
Dat moet voor mij nog een heel stuk verder zakken om interessant te zijn.
Daar zou ik eens over moeten nadenken, maar ik heb toch graag mijn margin of safety. Kijk, ik heb geen probleem met een holding die 30% van zijn waarde verliest tijdens het begin van de corona-pandemie. Ik heb wel een probleem wanneer daarna het herstel er niet is. YTD: negatief. Terwijl we een van de beste beursjaren in decennia meemaken. Historische underperformance. Recticel werd verkocht dus daar mogen we geen bijdrage meer van verwachten, dan is de rest van de portefeuille waarin vastgoed (en dan met name het problematische type vastgoed) een groot deel vormt. Er zijn natuurlijk ook elementen a decharge, waarvan de private equity portefeuille de grootste is. Het dividend is dan wel stabiel, maar te laag. De huidige prijs dat is gewoon een correcte prijs. Ik zie geen buitenkans, en dan is voor mij de zaak al beslecht. Ik ga geen andere zaken verkopen om hier te kunnen instappen. Wanneer wel? Geen idee. Het is een probleem dat zich niet stelt.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Mocht jij het al gepost hebben Phil, vergeef me dan de dubbelpost.
Zoniet: EXOR Investor Day 30/11/2021:
https://www.exor.com/sites/default/file ... tation.pdf
Zoniet: EXOR Investor Day 30/11/2021:
https://www.exor.com/sites/default/file ... tation.pdf
https://twitter.com/orakelvanoilsjt
(Nog) niet gezien
Bij deze ook genoteerd!
Bij deze ook genoteerd!
Oef,ik heb belreca(1 stuk) van de hand kunnen doen(150€) transparantie is daar ver te zoeken.
Het belangrijkste van de portefeuille is Neuhaus maar ik kan daar moeilijk een waarde op kleven.sintorama schreef: ↑22 november 2021, 14:07Daar zou ik eens over moeten nadenken, maar ik heb toch graag mijn margin of safety. Kijk, ik heb geen probleem met een holding die 30% van zijn waarde verliest tijdens het begin van de corona-pandemie. Ik heb wel een probleem wanneer daarna het herstel er niet is. YTD: negatief. Terwijl we een van de beste beursjaren in decennia meemaken. Historische underperformance. Recticel werd verkocht dus daar mogen we geen bijdrage meer van verwachten, dan is de rest van de portefeuille waarin vastgoed (en dan met name het problematische type vastgoed) een groot deel vormt. Er zijn natuurlijk ook elementen a decharge, waarvan de private equity portefeuille de grootste is. Het dividend is dan wel stabiel, maar te laag. De huidige prijs dat is gewoon een correcte prijs. Ik zie geen buitenkans, en dan is voor mij de zaak al beslecht. Ik ga geen andere zaken verkopen om hier te kunnen instappen. Wanneer wel? Geen idee. Het is een probleem dat zich niet stelt.
Wendel noteert weer met +40% korting. Ik dacht eerst door Bureau Veritas maar die hun dip, van in oktober is weg gewerkt.