Coronavaccinaties en de cijfers
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Re: Coronavaccinaties en de cijfers
Mijn evenknie zit nog steeds samen met haelewyn in het cachot. Hij zegt dat hij het zal bijleggen met haelewyn en hem alsnog een dinner zal gunnen Komt wel weer goed met die twee, die zijn mans genoeg om zelf hun meningsverschillen bij te leggen, die lopen niet naar de politie voor een scheef woord.CarpeNoctem schreef: ↑22 november 2021, 17:09Ben ik blij dat jij uit het cachot ontsnapt bent
Enne, hetzelfde geldt voor haelewyn.
Net het debat in De Afspraak tussen een raar roodharig wicht met dot gevolgd en 2 ervaren politici , de heren Torfs en Lachaert. Zij stond regelmatig met de mond vol tanden , rammelde een vooraf ingestudeerd verhaaltje af en kende de inhoud van haar eigen persbericht niet. Ze werd dan ook vakkundig ingemaakt door Phara en de 2 andere gasten.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Kan je dat "raar roodharig wicht met dot" niet gewoon bij naam noemen ?Brembos schreef: ↑22 november 2021, 21:03 Net het debat in De Afspraak tussen een raar roodharig wicht met dot gevolgd en 2 ervaren politici , de heren Torfs en Lachaert. Zij stond regelmatig met de mond vol tanden , rammelde een vooraf ingestudeerd verhaaltje af en kende de inhoud van haar eigen persbericht niet. Ze werd dan ook vakkundig ingemaakt door Phara en de 2 andere gasten.
Uw mening wordt mogelijks geappreciëerd, de manier waarop is iets anders.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Eventjes teruggekeken... Ene Sarah Melis, werkzoekende ex-sociologiestudent. Is dat beter qua beschrijving?
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ik nog niet teruggekeken, dus geen idee ...azerty_123 schreef: ↑22 november 2021, 22:46 Eventjes teruggekeken... Ene Sarah Melis, werkzoekende ex-sociologiestudent. Is dat beter qua beschrijving?
-
- Jr. Member
- Contacteer:
In 50 minuten tijd slaag je er in twee totaal tegengestelde meningen te verkondigen !Predah schreef: ↑22 november 2021, 15:56 100% akkoord.
Maar nu schuilt de politiek achter de smoes van de anti-vaxxers. Terwijl dat volgens mij niet meer het grote probleem is.
Het grote probleem is nu dat de huidige vaccins uitgewerkt geraken.
En volgens mij is de booster gewoon hetzelfde vaccin in een nieuw spuitje. Geen idee of dat de verlossing zal zijn waar pierre van damme nu over orakelt.
In bericht 1 moet iedereen verplicht worden het vaccin te nemen, zonder zeveren ... en 50 minuten later schuilt de politiek zich achter de anti-vaxxers en zeg je dat het vaccin niet werkt. Sterk !
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Zo masochistisch zijn we hier ook nietEarthNvstr1 schreef: ↑22 november 2021, 23:02Ik nog niet teruggekeken, dus geen idee ...azerty_123 schreef: ↑22 november 2021, 22:46 Eventjes teruggekeken... Ene Sarah Melis, werkzoekende ex-sociologiestudent. Is dat beter qua beschrijving?
Maar in dit fragmentje pareert ze toch wel knap het fabeltje van Lachaert:
Voor de rest moet je haar moed bewonderen, durven plaatsnemen in een studio tegenover een geslepen politicus met tonnen mediatraining en een vooringenomen journaliste waarvan je weet dat haar bias ongetwijfeld pro overheid zal zitten.“Wíj nemen de vrijheid van de mensen niet af, dat doet de overheid.”
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Ik had haar ook al in het middagnieuws gezien en gehoord. Het is inderdaad niet makkelijk om voor de micro te staan als je dat niet gewoon bent, maar het klopt wel dat ze een voorbereide tekst aframmelde. Ook kon ze in het middagnieuws niet antwoorden op enkele eenvoudige vragen van de reporter (vragen o.a. over het nut van vaccins). Want die antwoorden had ze niet van buiten geleerd.CarpeNoctem schreef: ↑23 november 2021, 06:40Zo masochistisch zijn we hier ook niet
Maar in dit fragmentje pareert ze toch wel knap het fabeltje van Lachaert:Voor de rest moet je haar moed bewonderen, durven plaatsnemen in een studio tegenover een geslepen politicus met tonnen mediatraining en een vooringenomen journaliste waarvan je weet dat haar bias ongetwijfeld pro overheid zal zitten.“Wíj nemen de vrijheid van de mensen niet af, dat doet de overheid.”
Enerzijds, knap dat zo'n jonge mensen dit durven doen. Anderzijds, wat me soms stoort bij haar, en ook bij andere activisten zoals Anuna De Wever, is dat ze blijkbaar geen besef hebben van wat een democratie is en hoe een democratie werkt.
Het is niet omdat er een paar 10.000-en betogers gemobiliseerd worden voor een betoging (van sommigen kan je jezelf afvragen of ze wel weten waarvoor ze gaan "betogen") dat je spreekt namens "het volk" of de meerderheid van het volk. Het is niet omdat je het meeste kabaal maakt dat je het voor het zeggen hebt. Enkel en allen in het kieshokje wordt bepaald wie het volk mag vertegenwoordigen in het parlement (vandaar de term "volksvertegenwoordiger").
Anuna dacht bij de vorige verkiezingen dat Groen de grootste (of toch minstens de op 1 na grootste) partij van Vlaanderen ging worden. En dat Kristof Calvo premier zou worden. Draaide dat even anders uit toen bleek dat Groen weliswaar een (bescheiden) winst boekte maar bleef steken op ongeveer 10% van de stemmen en pas de 5e grootste partij werd.
Laatst gewijzigd door anonymous9433 op 23 november 2021, 11:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Waalse arts vervalste 2.000 vaccinatiecertificaten
https://www.hln.be/binnenland/waalse-ar ... ~ae31c7a4/
Ik heb een abonnement (kleintje dat in mijn beurs past) genomen op HLN.. in de hoop dat dat beschermt tegen bans op fora van De Persgroep.
:-)
https://www.hln.be/binnenland/waalse-ar ... ~ae31c7a4/
Ik heb een abonnement (kleintje dat in mijn beurs past) genomen op HLN.. in de hoop dat dat beschermt tegen bans op fora van De Persgroep.
:-)
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
Wat mij betreft moet er meer ingezet worden op vaccin 2.0 die volgens mij uitgerold kan worden.Gebruikersnaam2 schreef: ↑22 november 2021, 23:05In 50 minuten tijd slaag je er in twee totaal tegengestelde meningen te verkondigen !Predah schreef: ↑22 november 2021, 15:56 100% akkoord.
Maar nu schuilt de politiek achter de smoes van de anti-vaxxers. Terwijl dat volgens mij niet meer het grote probleem is.
Het grote probleem is nu dat de huidige vaccins uitgewerkt geraken.
En volgens mij is de booster gewoon hetzelfde vaccin in een nieuw spuitje. Geen idee of dat de verlossing zal zijn waar pierre van damme nu over orakelt.
In bericht 1 moet iedereen verplicht worden het vaccin te nemen, zonder zeveren ... en 50 minuten later schuilt de politiek zich achter de anti-vaxxers en zeg je dat het vaccin niet werkt. Sterk !
Enkel moeten ze de oude stock nog kwijt en de nieuwe versie de goedkeuring krijgen.
Ha, dat is de ware boodschap achter al die bans. Koop u een abo en u zal niet verbannen worden! Dat ik daar nooit aan gedacht heb.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Het mijne is nog kleiner. Ik lees gratis HLN via mijn Proximusabonnement.
Wel, een ban is mij toch nog nooit te beurt gevallen
En ik werk nochtans op nogal wat gewaardeerde medeposters hun zenuwen...
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Ik heb twee seconden van dat debat gevolgd en ben afgehaakt toen ik Lachaert met een dedain van hier tot in Merelbeke haar zat te bekijken. Die vent is toch een typisch voorbeeld van de zonnebankbruingetinte-ivoren-toren-politicus die eens tegen zijn zin moet neerdalen om het gepeupel te aanschouwen.CarpeNoctem schreef: ↑23 november 2021, 06:40 Voor de rest moet je haar moed bewonderen, durven plaatsnemen in een studio tegenover een geslepen politicus met tonnen mediatraining en een vooringenomen journaliste waarvan je weet dat haar bias ongetwijfeld pro overheid zal zitten.
Ja jongens, en dan kijk je raar op dat er mensen geen vaccin willen?Predah schreef: ↑23 november 2021, 09:10Wat mij betreft moet er meer ingezet worden op vaccin 2.0 die volgens mij uitgerold kan worden.Gebruikersnaam2 schreef: ↑22 november 2021, 23:05
In 50 minuten tijd slaag je er in twee totaal tegengestelde meningen te verkondigen !
Enkel moeten ze de oude stock nog kwijt en de nieuwe versie de goedkeuring krijgen.
Kom maar allemaal in het rijtje staan, even den oude rommel in de arm planten, anders komt er geen beter vaccin.
Wat die oude rommel toch nog doet is gebleken. Het helpt wel degelijk. Maar het kan ook beter.
De oude rommel 2 weken geleden in je arm krijgen helpt beter tegen zware ziekte dan de ouwe rommel die je 6 maanden geleden kreeg want die raakt uitgewerkt.
Mijn persoonlijk idee is ook dat ik niet goed begrijp (tenzij om financiële of andere redenen) waarom er niet rapper een aangepast vaccin komt. De farmaceutische bedrijven hadden nochtans gezegd dat ook hun vaccins makkelijk aan te passen waren. De andere redenen : de farma industrie vreest misschien in snelheid gepakt te worden en investeringen te doen in een vaccin dat tegen de tijd van beschikbaarheid ook al voorbijgestreefd is.
Als men ondertussen in alle fabrieken maar aan volle snelheid de oude vaccins blijft fabriceren gaat de stock niet kleiner worden.
Ik hoop ook op een snelle beschikbaarheid van een aangepast vaccin maar tussen goedkeuring en productie van 1 miljard (of een veelvoud) eenheden zit altijd wel nog (te) veel tijd.
Ik ben maar een buitenstaander maar ik denk dat Haelewyn altijd wel te vinden is voor een vredespijp.
Je zal dan wel het aanbod moeten laten verzilveren door iemand van het vrouwelijk geslacht want het lijkt mij niet dat hij dergelijke dingen met mannen regelt.
Jij hebt al Covid gehad. Dat is ook al meer dan genoeg.
Als ik je iets mag wensen voor Nieuwjaar, dan toch liever een ban dan Covid ?
En een goeie gezondheid natuurlijk ! Dat hoort bij de echte Vlaamse wensenbundel.
De oude rommel 2 weken geleden in je arm krijgen helpt beter tegen zware ziekte dan de ouwe rommel die je 6 maanden geleden kreeg want die raakt uitgewerkt.
Mijn persoonlijk idee is ook dat ik niet goed begrijp (tenzij om financiële of andere redenen) waarom er niet rapper een aangepast vaccin komt. De farmaceutische bedrijven hadden nochtans gezegd dat ook hun vaccins makkelijk aan te passen waren. De andere redenen : de farma industrie vreest misschien in snelheid gepakt te worden en investeringen te doen in een vaccin dat tegen de tijd van beschikbaarheid ook al voorbijgestreefd is.
Als men ondertussen in alle fabrieken maar aan volle snelheid de oude vaccins blijft fabriceren gaat de stock niet kleiner worden.
Ik hoop ook op een snelle beschikbaarheid van een aangepast vaccin maar tussen goedkeuring en productie van 1 miljard (of een veelvoud) eenheden zit altijd wel nog (te) veel tijd.
Met een maaltijd ga je hem niet meer kunnen verleiden, vrees ik.verbanneling schreef: ↑22 november 2021, 17:43 Mijn evenknie zit nog steeds samen met haelewyn in het cachot. Hij zegt dat hij het zal bijleggen met haelewyn en hem alsnog een dinner zal gunnen .
Ik ben maar een buitenstaander maar ik denk dat Haelewyn altijd wel te vinden is voor een vredespijp.
Je zal dan wel het aanbod moeten laten verzilveren door iemand van het vrouwelijk geslacht want het lijkt mij niet dat hij dergelijke dingen met mannen regelt.
Ik zie met welke techniek je het vermijdt. En daar is niets mis mee. Dat bespreken we beter niet hier in volle publiek.CarpeNoctem schreef: ↑23 november 2021, 09:23 Wel, een ban is mij toch nog nooit te beurt gevallen
En ik werk nochtans op nogal wat gewaardeerde medeposters hun zenuwen...
Jij hebt al Covid gehad. Dat is ook al meer dan genoeg.
Als ik je iets mag wensen voor Nieuwjaar, dan toch liever een ban dan Covid ?
En een goeie gezondheid natuurlijk ! Dat hoort bij de echte Vlaamse wensenbundel.
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.