De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
misschien dat deze nieuwe virus opstoot de Fed minder snel zal doen verstrakken?...
Over heel de wereld gingen de aandelen vandaag naar beneden. Persoonlijk verloor ik 3,5% en sta terug op de stand van 3 weken geleden.
De obligaties van mijn stabiele gedeelte gingen vandaag met 0,4% omhoog, ze deden dus meer dan ik ervan verwacht.
(Bitcoin verloor 8% en staat terug naar het niveau van begin Oktober)
De obligaties van mijn stabiele gedeelte gingen vandaag met 0,4% omhoog, ze deden dus meer dan ik ervan verwacht.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
En wat doe je met deze vaststellingen ?B7H4long schreef: ↑26 november 2021, 19:51 Over heel de wereld gingen de aandelen vandaag naar beneden. Persoonlijk verloor ik 3,5% en sta terug op de stand van 3 weken geleden.
Ik denk dat we de kerstrally dit jaar mogen vergeten. De strijd tegen Covid wordt altijd maar hopelozer. Ieder goed nieuws over een daling van de besmettingen en het einde van de pandemie is een paar dagen later al achterhaald. We zitten in een perfecte storm van Covid, gebrekkige aanvoer en dreigende inflatie. Misschien krijgen we een rally naar beneden.
Voort zelfde staat het komende maandag 18.00u na een groene dag weer algemeen 2% hoger. In maart - juni 2020 aangekocht. Als het nog eens zakt tot die dalen, dan kunnen we pas goedkoop bijtanken. Na vandaag maak ik me nog geen zorgen.
Portefeuille: Aedifica - Ageas - Alfen - Alibaba - AMG - Barco - Bpost - Cofinimmo - ING - KBC - KBC Ancora - Montea - Nvidia - Shell - Shurgard - Solvay - Syensqo - Umicore - VGP - Xior