Cofidis
Cofidis
Heeft iemand ervaring met de kredietkaart (Mastercard) van Cofidis ?
Is dat een goed product of is er beter te krijgen, al dan niet gratis ?
Is dat een goed product of is er beter te krijgen, al dan niet gratis ?
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: Cofidis
De beste kredietkaart is *geen* kredietkaart en die is *altijd* "gratis". Ik heb er zo één ...
(tenzij je de kredietkaart bewust gebruikt om elke eurocent die je er aan kan verdienen eruit te persen)
(tenzij je de kredietkaart bewust gebruikt om elke eurocent die je er aan kan verdienen eruit te persen)
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Neen, Ik wil er niets aan verdienen en geen winst doen met aankopen.
Enkel een kaart meer in de zak hebben om te gebruiken bij zeldzame trips over de grenzen.
Niet dat dat tegenwoordig veel gebeurt eigenlijk.
Enkel een kaart meer in de zak hebben om te gebruiken bij zeldzame trips over de grenzen.
Niet dat dat tegenwoordig veel gebeurt eigenlijk.
Goh ik weet niet wat er abnormaal is om van de cash back gebruik te maken van de Beobank kaarten. Is in feite geen moeite en gaat snel over 100 euro of meer per jaar dat je verdient...EarthNvstr1 schreef: ↑29 november 2021, 19:11 De beste kredietkaart is *geen* kredietkaart en die is *altijd* "gratis". Ik heb er zo één ...
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Welja... als je daar dus bewust gebruik van maakt, dan is dat inderdaad mooi meegenomen.
Los van eventuele cashback, kan je ook je spaargeld een paar weken extra laten renderen.
Als je een creditcard gebruikt om een permanent geldtekort op te vangen, dat ben je volgens mij beter af zonder.
Ik dacht dat Cofidis ooit als voordeel had dat iedere afhaling aan een automaat, dus ook buiten de SEPA zone, zonder kosten was. Of dat nog steeds zo is : geen idee.
De filosofie zal wel zijn : hoe meer je ontleent, hoe liever Cofidis het heeft.
De filosofie zal wel zijn : hoe meer je ontleent, hoe liever Cofidis het heeft.