Holdings
TIP
Re: Holdings
MBB is onder de steun van 126 euro gezakt. Is op weg naar de volgende steun van 108.5 euro.
Exor
Tech in de landbouwsector!
https://ravenind.com/news/cnh-industria ... industries
“Raven is a true pioneer in the precision agriculture space, and their technology is a perfect strategic fit that will differentiate us from our peers and significantly improve our competitive position,” said Scott Wine, Chief Executive Officer, CNH Industrial. “This acquisition will add strong innovation capabilities to accelerate our precision and digital strategy. I would like to commend both the Raven and CNH Industrial teams who are collaborating closely on a seamless transition to make this truly transformative deal progress smoothly.”
Tech in de landbouwsector!
https://ravenind.com/news/cnh-industria ... industries
“Raven is a true pioneer in the precision agriculture space, and their technology is a perfect strategic fit that will differentiate us from our peers and significantly improve our competitive position,” said Scott Wine, Chief Executive Officer, CNH Industrial. “This acquisition will add strong innovation capabilities to accelerate our precision and digital strategy. I would like to commend both the Raven and CNH Industrial teams who are collaborating closely on a seamless transition to make this truly transformative deal progress smoothly.”
@dreamy
Wat is er momenteel interessant aan MBB, sector of?
Wat is er momenteel interessant aan MBB, sector of?
Ze stonden op mijn lijstje, oa door de (lovende) commentaren van Michael25, de (geclaimde) hoge onderwaardering en om meer exposure naar Duitsland te krijgen, en de koers was meer dan 10% gezakt naar de laagste koers sinds januari.
Ik ben helaas te vroeg ingestapt, maar dat bleek pas achteraf...
-
- Hero Member
- Contacteer:
Klopt maar geen bronheffing toch?sintorama schreef: ↑26 november 2021, 14:25 Maar Prosus is geen Belgische onderneming! Aangezien Prosus zich niet conformeert naar de Belgische fiscale wetging inzake informatieplicht, is RV wel degelijk verschuldigd, zo werd door Febelfin bevestigd.
Vergelijk met AkzoNobel: https://www.tijd.be/markten-live/nieuws ... l/10088616
-
- Hero Member
- Contacteer:
MIchael toch,
Gelukkig zijn ''wij'' als één van de laatste overgezet, wellicht omdat we ook het ''laatste'' bij Binck binnenkwamen. Uiteraard is het wennen en zijn wij er nog niet uit. Maar tijdens ons telefonisch contact werden we vriendelijk verder geholpen. Alles is overgezet zoals het ''was''. Wellicht hebben we geluk gehad!? Momenteel kunnen we niet stellen dat Saxo een mislukte overname is van BInck. Er is wel nog werk aan de winkel. En desbetreffende telefonische medewerker liet ons ook weten dat na de overgang het tijd was om alle fundamentele klachten te onderzoeken.
Wij wachten dus nog af.
Joske, weer aan de wijn gehangen? En dat op een weekdag.Jozefien1969 schreef: ↑1 december 2021, 20:55 Momenteel kunnen we niet stellen dat Saxo een mislukte overname is van BInck.
- troglodytes
- Hero Member
- Contacteer:
Kom, beleefd blijven, mensen. aub
Euh... waarom niet?
Vandaag investor day bij WENDEL. Had al mijn stukken verkocht op 122.90 euro maar daarna iets te vroeg terug ingestapt.
Gelukkig maar met een klein bedrag.
Diene IHS TOWERS is precies geen succes. En bij Bureau Veritas hadden ze een cyber aanval.
Allemaal factoren die de koersen naar onderen duwen.
Gelukkig maar met een klein bedrag.
Diene IHS TOWERS is precies geen succes. En bij Bureau Veritas hadden ze een cyber aanval.
Allemaal factoren die de koersen naar onderen duwen.
Update van Brederode, per 30 september :
NAV: € 116,04 (+28.4% dit jaar). Dit betekent een overwaardering van zo'n 10%.
Totale waarde van de port: € 3.401 miljoen, waarvan bijna 2/3 private equity.
NAV: € 116,04 (+28.4% dit jaar). Dit betekent een overwaardering van zo'n 10%.
Totale waarde van de port: € 3.401 miljoen, waarvan bijna 2/3 private equity.
Na lang vergelijken toch ingestapt bij Investor AB. Ook nog Brederode bijgekocht.
Die twee zijn nu m'n enige holdings. De rest is ETF
Die twee zijn nu m'n enige holdings. De rest is ETF
Brederode is tot nu toe één van mijn best presterende aandelen in mijn portefeuille...en het is mijn verwachting en hoop dat 2022 ook een boerenjaar wordt
Eergisteren en gisteren van "dips" gebruik kunnen maken om Sofina in te kopen.
Eergisteren en gisteren van "dips" gebruik kunnen maken om Sofina in te kopen.
De tijd van 3/12: Degroof-Petercam heeft voor Brederode het koersdoel van 117 € naar 135 € bijgesteld.
KBCS daarentegen heeft de status van kopen naar houden teruggebracht en koersdoel is 130 €, komend van 120 €.
Kinnevik binnengeharkt. 1 van de zeldzame keren dat ik een premie betaal. Maar de koers ondertussen wel al sterk teruggevallen van hun top. Als het toch nog zakt naar hun nav of er onder, neem ik wellicht 2de positie in.
Etf's (33%) + holdings (36%) + vastgoed (11%) + dividend/groeiwaarden (20%) (zie profiel)