Coronavaccinaties en de cijfers
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Re: Coronavaccinaties en de cijfers
Da's de bottom line!
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Jawel, Dean, de drie paardekoppen staan in natuurdomein De Mik en de zatlap is de burgemeester. Het deurp Brasschaat.
Is Sterke Jan nu helemaal op zijn kop gevallen ?
Hoppa... hij wil alweer een Muppetshow organiseren. Dit maal gaan de cultuursector en de jeugdbeweging door de molen heen.
Zoals ze dat in De Morgen noemen: de kaasschaaf-lockdown. Stukje bij beetje worden alle sectoren door de mangel gehaald, zodat we uiteindelijk toch in een lockdown zitten. Het heet alleen geen lockdown.
Zelfs dokter Erika vindt, dat we het hoofd koel moeten houden en niet elke week nieuwe maatregelen moeten bedenken.
Paniekeriger dan dokter Erika... dan heb je het écht om zeep geholpen !
Is Sterke Jan nu helemaal op zijn kop gevallen ?
Hoppa... hij wil alweer een Muppetshow organiseren. Dit maal gaan de cultuursector en de jeugdbeweging door de molen heen.
Zoals ze dat in De Morgen noemen: de kaasschaaf-lockdown. Stukje bij beetje worden alle sectoren door de mangel gehaald, zodat we uiteindelijk toch in een lockdown zitten. Het heet alleen geen lockdown.
Zelfs dokter Erika vindt, dat we het hoofd koel moeten houden en niet elke week nieuwe maatregelen moeten bedenken.
Paniekeriger dan dokter Erika... dan heb je het écht om zeep geholpen !
Je komt natuurlijk niet professioneel over tegenover het gepeupel, als je twee dagen geleden pleit voor een versoepeling tijdens repetities en dan na twee dagen de volledige sluiting van de sector vraagt.
Ik feliciteer de heer Jambon met zijn voortschrijdend inzicht
Gadverdamme Dean, steenezel! Ik loop de halve marathon nog in 1h50', krijg slechts 93 kg boven mijn hoofd en na 56 push-ups zak ik door mijn rug ... Mijn 2 oncologen zeiden me 12 jaar geleden al dat ik het 'gestel' van een 80-jarige heb. Jij mag de stekker er dan komen uittrekken.DeanThe6th schreef: ↑2 december 2021, 08:08Het is heel erg, Pukkie, maar can't do! We zijn allebei van ongeveer hetzelfde bouwjaar, als ik hier goed gelezen heb toch, en we komen beide met rasse schreden aan die kant van het lijstje waar we er vanaf gaan vallen. Maar we moeten sterk en moedig zijn en de lijn doortrekken.
De 1/2 marathon in 1u50 ? Dat is een puike prestatie voor een 92 jarige.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/12/02 ... ntroleren/
Deze is ook lichtelijk hilarisch. Elke --KNIP-- met een hoed op die aan de inkom van een restaurant of een optreden staat mag uw coronapas scannen maar de politie niet.
Deze is ook lichtelijk hilarisch. Elke --KNIP-- met een hoed op die aan de inkom van een restaurant of een optreden staat mag uw coronapas scannen maar de politie niet.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Dean for president !
Allez, zeg... die van de GEMS lezen ook al mee met Spaargids.be .
"Paniekeriger dan dokter Erika, dat zou toch niet mogen."
En zie daar... ze heeft Sterke Jan alweer ingehaald.
Ondertussen heeft Dixit zo net zijn booster gehad, dus ik zal mijn eigen adviezen wel maken.
"Paniekeriger dan dokter Erika, dat zou toch niet mogen."
En zie daar... ze heeft Sterke Jan alweer ingehaald.
Ondertussen heeft Dixit zo net zijn booster gehad, dus ik zal mijn eigen adviezen wel maken.
't Is wss zover. Bye bye kerstdag en oud en nieuw
The true terrorists of our world do not meet at the docks at midnight, or scream "Allahu Akbar" before some violent action. The true terrorists of our world wear 5000 dollar suits and work in the highest positions of finance, government and business.
Een rustige eindejaarsperiode zonder dat opgeklopte feestelijke gedoe en zonder verplichtingen ijkt me net zoals vorig jaar een verademing.
Ha ha ha, maar wel alles en iedereen komen afbreken op SG. Rustige periode, zegt 'em. Tenzij dat een beetje bij je 'filosofie' hoort natuurlijk. Fijne feestdagen alvast, Brembos. En een minder zuur 2022 natuurlijk. Cheers!
Ieder zijn ding, ik pik wel eens graag een kerstmarktje mee .Grote eindejaarsevents daar pas ik voor.
In 2,5 weken tijd zullen er 3 overlegcomités geweest zijn met het comité van morgen inbegrepen. Met alle respect maar het is een echte politieke satire.
In 2,5 weken tijd zullen er 3 overlegcomités geweest zijn met het comité van morgen inbegrepen. Met alle respect maar het is een echte politieke satire.
The true terrorists of our world do not meet at the docks at midnight, or scream "Allahu Akbar" before some violent action. The true terrorists of our world wear 5000 dollar suits and work in the highest positions of finance, government and business.
Politieke satire ? Over heel Europa worden er bijkomende maatregelen genomen en doorgaans nog strenger dan in Belgie. Duitsland , Nederland , Oostenrijk....; Volgens Barbara Identiteitskaart allemaal de schuld van minister De Croo en professor minister VDB....
Brembos schreef: ↑2 december 2021, 16:57 Politieke satire ? Over heel Europa worden er bijkomende maatregelen genomen en doorgaans nog strenger dan in Belgie. Duitsland , Nederland , Oostenrijk....; Volgens Barbara Identiteitskaart allemaal de schuld van minister De Croo en professor minister VDB....
Moet je daar 3 keer voor samenkomen in 2,5 weken tijd????