Coronavaccinaties en de cijfers
Re: Coronavaccinaties en de cijfers
Ik vrees ervoorCarpeNoctem schreef: ↑2 december 2021, 18:32Tweede poging:
Je ziet dat helemaal verkeerd. Onze politiekers hebben blijkbaar het licht gezien. Een gunstige wind van een doorgaans onbetrouwbare bron heeft de persmededeling van onze vroede voadr'n vroegtijdig openbaar gemaakt.
Vanavond in prime time op de treurbuis, maar u leest het hier als eerste op Spaargids.
Regeringsmededeling:Maar ik droom"Onze persoonlijke excuses aan de bevolking voor de zinloze, contraproductieve en disproportioneel vrijheidsbeperkende en discriminerende maatregelen sinds maart 2020 en voor de nalatigheid inzake capaciteitsuitbreiding. We trekken ook het boetekleed aan wat betreft onze blunder met het voorzien van het boostervaccin.
We beloven verder van te stoppen met het polariseren van de bevolking in gevaccineerderden en niet-gevaccineerden.
We vertrekken onmiddellijk op bedevaart naar Zweden."
Ook dit zal het niet worden zeker?
The true terrorists of our world do not meet at the docks at midnight, or scream "Allahu Akbar" before some violent action. The true terrorists of our world wear 5000 dollar suits and work in the highest positions of finance, government and business.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Of de zorgsector met overvolle ziekenhuizen tijdens de kerstvakantie dat ook zo zal ervaren
Wel bijzonder boeiend dat er nog meer politieke spelletjes worden gespeeld in deze tijden.
- de politici spelen de spelletjes
- te tv-virologen en andere experten zorgen voor de angstpsychose in combinatie met de MSM.
Mijn voorspelling:
Morgen strengere maatregelen, minder contacten sowieso de cijfers gaan dalen.
Eind januari => Terug doemberichten van Geert Molenberghs
=> verstrengingen in februari/maart
=> de zomer moet gered worden!!!
- de politici spelen de spelletjes
- te tv-virologen en andere experten zorgen voor de angstpsychose in combinatie met de MSM.
Mijn voorspelling:
Morgen strengere maatregelen, minder contacten sowieso de cijfers gaan dalen.
Eind januari => Terug doemberichten van Geert Molenberghs
=> verstrengingen in februari/maart
=> de zomer moet gered worden!!!
The true terrorists of our world do not meet at the docks at midnight, or scream "Allahu Akbar" before some violent action. The true terrorists of our world wear 5000 dollar suits and work in the highest positions of finance, government and business.
Politiek en de experten zijn gewoon zwaar in de mist gegaan.
Zijn in tegenstelling tot Israël en uk te laat gestart met de boostercampagne.
Maar geen enkele journalist die deze vraag durft stellen.
Dit in combinatie met nog steeds geen opwaardering in de zorg, zorgt ervoor dat we in de shit zitten.
Niet door de schoolkinderen, studenten, reizigers, …
Misschien het sportpaleis omtoveren tot COVID ziekenhuis, dan krijgt die nog iets van geld de komende jaren.
Zijn in tegenstelling tot Israël en uk te laat gestart met de boostercampagne.
Maar geen enkele journalist die deze vraag durft stellen.
Dit in combinatie met nog steeds geen opwaardering in de zorg, zorgt ervoor dat we in de shit zitten.
Niet door de schoolkinderen, studenten, reizigers, …
Misschien het sportpaleis omtoveren tot COVID ziekenhuis, dan krijgt die nog iets van geld de komende jaren.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Men had in de (na)zomer de maatregelen niet zo snel mogen afbouwen en men had al veel vroeger extra maatregelen moeten invoeren. Mijn idee is toch ook dat het crisisbeleid wat "stabieler" (en ja, dus ook gemiddeld "strenger") zou mogen zijn, maar goed, aan de wal is het altijd makkelijk.Brembos schreef: ↑2 december 2021, 16:57 Politieke satire ? Over heel Europa worden er bijkomende maatregelen genomen en doorgaans nog strenger dan in Belgie. Duitsland , Nederland , Oostenrijk....; Volgens Barbara Identiteitskaart allemaal de schuld van minister De Croo en professor minister VDB....
Ik vrees echter dat de mensen die klagen over "te strenge" maatregelen net dezelfde zijn als de mensen die klagen over "jojo" beleid, terwijl dat jojo beleid net een gevolg is van tegemoet te komen aan de klachten over te strenge maatregelen.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Hoe weet ik nou over welke post het gaat, Earth? Dat is ook quoten van mijn kl*ten hoor!
Of die vaccins zo goed werken laat ik in het midden . Maar tot eind oktober was er nog geen algemeen akkoord over die derde prik.
12 november is besloten dat iedereen een derde prik krijgt
12 november is besloten dat iedereen een derde prik krijgt
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Waarom zo een extreem idee ?
(om niet te zeggen verkeerd)
Neemt niet weg dat niet-gevaccineerden een grotere rol spelen in de verspreiding van het virus en in de belasting van onze gezondheidszorg.
Veel beterschap voor je nonkel en tante!
Ach kom... alsof we hier een achtergestelde gezondheidszorg hebben.GroupB schreef: ↑2 december 2021, 18:22 De politiek gebruikt het gevaccineerd en niet-gevaccineerd verhaal om hun eigen fouten en gebreken te maskeren. De voorbije decennia is er extreem veel bespaard in ziekenhuizen, wzc's etc. Ik ben liberaal, maar op bepaalde zaken moet er gewoon niet bespaard worden.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ik heb er geen goed gevoel bij. Of de vaccins goed werken of niet geen idee. Gezien de massale besmettingen en opnames denk ik eerder van niet.
M'n vrouw en ik hebben Covid gehad in golf 2. Toen waren er bitter weinig besmettingen van mensen uit onze nabije omgeving. Nu zijn er in alle lagen van de bevolking zeer veel besmettingen
=> CST ticket heeft het gewoon allemaal zeer 'onveilig' gemaakt en onze tv experten en politici hebben het 'onveilige gedrag' eigenlijk gepromoot
M'n vrouw en ik hebben Covid gehad in golf 2. Toen waren er bitter weinig besmettingen van mensen uit onze nabije omgeving. Nu zijn er in alle lagen van de bevolking zeer veel besmettingen
=> CST ticket heeft het gewoon allemaal zeer 'onveilig' gemaakt en onze tv experten en politici hebben het 'onveilige gedrag' eigenlijk gepromoot
Duh! Zet de quote er toch gewoon op.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Vraag ik mij ook af, griepvaccins helpen wel degelijk om de jaarlijkse griepepidemie in te perken, ondanks dat ze niet zo efficiënt zijn en er slecht 30% gevaccineerden zijn, kan van de corona vaccins voorlopig nog niet gezegd wordenEarthNvstr1 schreef: ↑2 december 2021, 19:42Waarom zo een extreem idee ?
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Kan je van de corona vaccins voorlopig dan wel zeggen dat ze *geen enkel* nut hebben gehad ?verbanneling schreef: ↑2 december 2021, 20:01Vraag ik mij ook af, griepvaccins helpen wel degelijk om de jaarlijkse griepepidemie in te perken, ondanks dat ze niet zo efficiënt zijn en er slecht 30% gevaccineerden zijn, kan van de corona vaccins voorlopig nog niet gezegd wordenEarthNvstr1 schreef: ↑2 december 2021, 19:42 Waarom zo een extreem idee ?