De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Het zou sommige forumleden niet misstaan een beetje minder hoog van de toren te blazen. Zeker als je het zelf voortdurend verkeerd hebt en anderen verkeerd corrigeert. Het is beter om een open geest te houden en te lezen wat anderen schrijven en hierover na te denken, vooraleer je reageert.
Tot zover mijn nutteloze bijdrage aan deze discussie.
Tot zover mijn nutteloze bijdrage aan deze discussie.
Een decennium (meervoud: decennia of decenniën) is een periode van tien jaar. Het woord is afkomstig van het Latijnse decem, dat tien betekent, in combinatie met annus voor jaar. In een meer specifieke betekenis is een decennium een van de perioden van tien jaren waarin de jaartelling de tijd regelmatig indeelt.pukkie007 schreef: ↑2 december 2021, 20:06 Lop, zit je aan de drank of de pillen?
Je schrijfsels staan vol fouten, zowel inhoud als schrijffouten ... Jij weet toch ook dan decennia langer is dan een decennium?
Ik ben andere zaken van u gewoon. Niemand is perfect natuurlijk, maar de laatste uren valt het wel erg op.
Dus voor een tijdvak van 35 jaar dit woord gebruiken is niet correct
Als er iemand zo iets post en ik weerleg het met harde cijfers en de bewijzen erbij versta ik dan niet waarom er trouwens iemand commentaar levert op mij .troglodytes schreef: ↑1 december 2021, 21:31Met deze strategie ga je failliet binnen minder dan 50 jaar. Al eens gekeken naar een 'zorgvuldig uitgekozen portefeuille' die werd samengesteld 100 jaar geleden? 0 EUR restwaarde.
Mijn rendementen klopten volledig als ik zeg dat je rendement 9 % zou zijn geweest op jaarbasis .
En dat is een rendement die zelfs hoog is zelfs al neem je het gemiddelde van de index in plaats van de originele componenten .
De index zelf heeft een lager rendement als je het gemiddelde neemt .
Tenzij je altijd prefect kunt timen wat niet mogelijk is .
Tadawul (beurs Saudi Arabië) schiet vandaag bijna
2,5% hoger…
2,5% hoger…
De beurzen gaan uit de bol. Zijn er sukkelaars die vorige week verkocht hebben om na een correctie goedkoop terug in te kopen?
Ik ben een sukkelaar die vorige dinsdag(geplaatst op maandag avond) een koopbod heb geplaatst. Barco met limiet 17.54 euro. Ik kijk na beurs de koers van het aandeel na op tijd.be en de laagste koers was die dag eur 17.00. Dus ze zijn gekocht.
Ik ga naar mijn homebank ING Kijken naar “lopende orders” en ze staan er niet meer tussen. Ik vind ook geen melding van de aankoop.
Ik contacteer ING zij hebben geen antwoord hierop en zullen mij terug bellen.
Tweede telefoon van ING om mij te melden dat dinsdag voor beursopening alle opdrachten zijn geannuleerd , ook opdrachten geldig voor meerdere weken. (geen beurs order van dinsdag tot en met vrijdag)
Vandaag nieuwe aankoop geplaatst aan eur 18.01 maar ik zal er dit maal naast pakken .
Bedankt ING-België !
In de brief van ING over hun vernieuwd beleggingsaanbod, stond onder andere dat aankopen van aandelen niet kon tussen 29 november en 6 december.
Heb je het over mij misschien? Citeer dan eens de post waaruit je afleidt dat ik een windwijzer ben.
Ja , dat is juist maar ik had daar niet meer aan gedacht.
Maar als ik op maandagavond, na beurs, een order plaats, dan had men toch een melding kunnen voorzien dat dit niet mogelijk is !
Ja, dat klopt, een goeie applicatie had die melding moeten geven.
Waarschijnlijk.
Deze sukkelaar heeft wat bijgekocht vorige week. Maar nu ook niet te vroeg victorie kraaien, kan evengoed weer fel omlaag gaan de komende weken.
Etf's (33%) + holdings (36%) + vastgoed (11%) + dividend/groeiwaarden (20%) (zie profiel)
Meen je dat nu echt , gelukkig dat anderen het ook inzien.
Zal mij niet bezig houden te zoeken waar je verleden week postte dat je dacht aan verkopen bij een grotere daling .
Dan nu dit schrijven ?
Hoe oud ben je 8 jaar ?
Laatst gewijzigd door lop op 7 december 2021, 19:45, 1 keer totaal gewijzigd.