verrichtingen visa kaart niet zichtbaar voor mede rekeninghouder
verrichtingen visa kaart niet zichtbaar voor mede rekeninghouder
we hebben een gemeenschappelijke keytraderekening met daaraan gekoppeld 2 maestro/bancontact kaarten en 1 visa gold kaart. De verrichtingen met de bancontact kaart zijn voor ons beide op te volgen in onze apps of via de webbrowser. De verrichtingen met de visa gold kaart zag zij eerder ook via de webbrower maar nu stellen we vast dat zij deze visa verrichtingen niet meer ziet? Zij is nochtans medehouder van de gekoppelde rekening?
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: verrichtingen visa kaart niet zichtbaar voor mede rekeninghouder
Als ik zoiets zou voorhebben, dan zou ik bellen naar Keytrade ...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
niet bellen ga een mail sturen
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Is dat een "statement wat jij gaat doen" ? => ok, doe maar, we lezen je volgend geklaag dan wel weer binnenkortbartman schreef: ↑2 december 2021, 21:10niet bellen ga een mail sturenEarthNvstr1 schreef: ↑2 december 2021, 20:51
Als ik zoiets zou voorhebben, dan zou ik bellen naar Keytrade ...
Is dat een "advies wat ik in zo'n geval best kan doen" ? => bedankt voor je advies
Uw verhaal wie is ingelogd en krijgt het niet te zien.bartman schreef: ↑2 december 2021, 20:48 we hebben een gemeenschappelijke keytraderekening met daaraan gekoppeld 2 maestro/bancontact kaarten en 1 visa gold kaart. De verrichtingen met de bancontact kaart zijn voor ons beide op te volgen in onze apps of via de webbrowser. De verrichtingen met de visa gold kaart zag zij eerder ook via de webbrower maar nu stellen we vast dat zij deze visa verrichtingen niet meer ziet? Zij is nochtans medehouder van de gekoppelde rekening?
Estate Guru believer.
Ik heb een vrij analoog probleem al via e-mail op 4 juli 2021 gemeld.
Geachte,
Ik heb samen met mijn partner een gezamenlijke zichtrekening bij Keytrade.
We hebben ook elk onze eigen visa kaart die verbonden is met die gezamenlijke zichtrekening.
Probleem; Ik kan het detail van mijn eigen visa kaart wel zien, maar niet de bewegingen op mijn partner haar visa kaart. Ik zie alleen dat in totaal een bedrag wordt ingehouden van de gezamenlijke zichtrekening.
Mijn vraag: is het mogelijk om in het dashboard ook de visa rekening van mijn partner te tonen, zodat wij beiden het detail van elkaars visa betalingen kunnen zien. Privacy heeft hier geen zin, daar alles toch van dezelfde zichtrekening wordt afgetrokken.
Antwoord op 14 juli 2021
Beste heer,
Bedankt voor uw mail.
Wij zullen dit verder onderzoeken om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
Met vriendelijke groeten,
Keytrade Bank, Belgian branch of Arkéa Direct Bank SA (France)
Vorstlaan 100 Boulevard du Souverain
B-1170 Brussel
Geachte,
Ik heb samen met mijn partner een gezamenlijke zichtrekening bij Keytrade.
We hebben ook elk onze eigen visa kaart die verbonden is met die gezamenlijke zichtrekening.
Probleem; Ik kan het detail van mijn eigen visa kaart wel zien, maar niet de bewegingen op mijn partner haar visa kaart. Ik zie alleen dat in totaal een bedrag wordt ingehouden van de gezamenlijke zichtrekening.
Mijn vraag: is het mogelijk om in het dashboard ook de visa rekening van mijn partner te tonen, zodat wij beiden het detail van elkaars visa betalingen kunnen zien. Privacy heeft hier geen zin, daar alles toch van dezelfde zichtrekening wordt afgetrokken.
Antwoord op 14 juli 2021
Beste heer,
Bedankt voor uw mail.
Wij zullen dit verder onderzoeken om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
Met vriendelijke groeten,
Keytrade Bank, Belgian branch of Arkéa Direct Bank SA (France)
Vorstlaan 100 Boulevard du Souverain
B-1170 Brussel