Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Je zou dan ook de vraag kunnen stellen hoeveel doden er de laatste 2 jaren (of zelfs 5) gevallen zijn door aanslagen in BE en hoeveel doden door Covid in dezelfde periode.
Dan heb je een iets meer evenredige vergelijking.
Dan heb je een iets meer evenredige vergelijking.
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
Volgende week nieuw overlegcomite om de maatregelen die nu niet weerhouden werden alsnog door te voeren. Burgemeester Jambon zal het nooit leren….
Hij is inderdaad nog steeds titelvoerend burgemeester van ons mooie Brasschaat. Waar we hopen dat hij in de toekomst terug zijn titel van burgemeester opneemt en coalitiegesprekken aangaat met het VB. Die Annemans lijkt me wel een toffe pee ...
Waarom altijd die sluiting van de scholen obsessie? Kinderen van ouders met essentiële beroepen gaan naar de opvang, kinderen wiens ouders geen zo'n beroep hebben gaan naar meme en pepe.
The true terrorists of our world do not meet at the docks at midnight, or scream "Allahu Akbar" before some violent action. The true terrorists of our world wear 5000 dollar suits and work in the highest positions of finance, government and business.
Misschien omdat uit de testen blijkt dat de scholen superverspreiders van het virus zijn? Deze week bleken 25% van de uitgevoerde testen bij scholieren positief te zijn. Kinderen besmetten eerst elkaar op school en daarna besmetten ze hun ouders of grootouders buiten de school. Dat is vermoedelijk de redenering erachter ...
Maar alle buitenschoolse activiteiten of feestjes , verenigingen, waar kinderen verzamelen zijn zeker niet de oorzaak?
Het gebeurt allemaal in de school, virus is enkel actief in de klas?
Zoveelste nutteloze paniekreactie.
Het gebeurt allemaal in de school, virus is enkel actief in de klas?
Zoveelste nutteloze paniekreactie.
Vanaf de eerste golf zijn kinderen besmetterkes.m-peeters schreef: ↑3 december 2021, 16:24Misschien omdat uit de testen blijkt dat de scholen superverspreiders van het virus zijn? Deze week bleken 25% van de uitgevoerde testen bij scholieren positief te zijn. Kinderen besmetten eerst elkaar op school en daarna besmetten ze hun ouders of grootouders buiten de school. Dat is vermoedelijk de redenering erachter ...
Het CST ticket en de alle remmen los attitude want aja ik ben gevaccineerd is de oorzaak van de exponentiële verspreiding van het virus. Voor velen kon het niet op in de maanden september en oktober. De perfecte broeihaard voor een respiratoir virus.
The true terrorists of our world do not meet at the docks at midnight, or scream "Allahu Akbar" before some violent action. The true terrorists of our world wear 5000 dollar suits and work in the highest positions of finance, government and business.
Vanaf de eerste golf zijn de scholen dan ook dicht gegaan ...GroupB schreef: ↑3 december 2021, 16:39Vanaf de eerste golf zijn kinderen besmetterkes.m-peeters schreef: ↑3 december 2021, 16:24
Misschien omdat uit de testen blijkt dat de scholen superverspreiders van het virus zijn? Deze week bleken 25% van de uitgevoerde testen bij scholieren positief te zijn. Kinderen besmetten eerst elkaar op school en daarna besmetten ze hun ouders of grootouders buiten de school. Dat is vermoedelijk de redenering erachter ...
Het CST ticket en de alle remmen los attitude want aja ik ben gevaccineerd is de oorzaak van de exponentiële verspreiding van het virus. Voor velen kon het niet op in de maanden september en oktober. De perfecte broeihaard voor een respiratoir virus.
Maar ik volg je wat betreft het CST ticket. Vanaf het begin had ik moeite met de benaming "Corona SAFE Ticket" omdat het een vals gevoel van veiligheid geeft. Maar het principe van een coronapas, of hoe je het ook wil noemen, blijf ik wel goed vinden.
En ja, bij sommigen was het dan alle remmen los. Dat zag je op evenementen, op voetbalwedstrijden en in het nachtleven. Alle remmen los en liefst nog de verloren schade inhalen ... alsof men immuun was voor het virus.
Is dit een oproep voor meer maatregelen of meer vergaande maatregelen???
Als er in de wintermaanden zal geskied en vooral après-ski gaan we kennis maken met Golf 5. Het wordt een zeer lange winter.
Blijkbaar geen skifanaat
Ik zie het probleem niet voor skiën: in buiten lucht, veel ruimte (behalve op de liften waar dan wel een masker verplicht is) ... Wel voor de après-ski maar dat valt gewoon onder de (plaatselijke) regels van de horeca.
Ik ski heel graag. Gewoon het menselijk gedrag zal moeten aangepast worden tot het virus en alle varianten een beetje minder sterk worden.
Overlegcomité heeft geen beslissingen genomen over vliegtuigreizen naar het zonnige zuiden
Dat zal voor één van de volgende overleg-commissies worden, Flow. Nog wat hagel/kruit sparen, hé.
Laten we niet vergeten dat onze experten in 2020 herhaaldelijk gezegd hebben dat kinderen niet de motor zijn . En iedere ouder/grootouder krijgt er tijdens de eerste levensjaren van een kind/kleinkind mee te maken denk ik.
=> kind verkouden, mama en papa verkouden
=> kind schijterij en of braken, mama en papa schijterij en of braken
Dat van Ranst en co nu staan te roepen dat kinderen de motor zijn tja 0,0 geloofwaardigheid.
=> kind verkouden, mama en papa verkouden
=> kind schijterij en of braken, mama en papa schijterij en of braken
Dat van Ranst en co nu staan te roepen dat kinderen de motor zijn tja 0,0 geloofwaardigheid.