groenkracht cvba
TIP
Re: groenkracht cvba
Bedankt allen. - Een 'dank u' krijgen is bijzonder aangenaam.
Ja, goed nieuws. Beter kan niet. Er was nog iets dat ik vergeten was te vermelden; er gaat vlak voor het einde van Groenkracht nog een algemene vergadering komen. Een allerlaatste.
Ja, goed nieuws. Beter kan niet. Er was nog iets dat ik vergeten was te vermelden; er gaat vlak voor het einde van Groenkracht nog een algemene vergadering komen. Een allerlaatste.
Giskart,
bedankt voor de opvolging en uitvoerige mededeling!
bedankt voor de opvolging en uitvoerige mededeling!
Dag allen, zou er iemand van de coöperanten over dit onderwerp en de vervroegde terugbetaling willen getuigen in de Krant van West-Vlaanderen? Aub een privéberichtje op hannes.hosten@kw.be.
Dit is goed nieuws en op deze afloop hadden we jaren geleden toch maar enkel kunnen hopen.
-
- Full Member
- Contacteer:
Heeft er nog iemand iets gehoord van de afloop hiervan?
Ik heb net nog eens ingelogd op groenkracht en er staat bij Documenten A.V. nu een nieuwsbericht waarin gesteld wordt dat Elicio ondertussen reeds het bedrag van 11.187.123,29 euro op de rekening van Groenkracht heeft overgemaakt.
Bestaande uit 11 miljoen openstaand, 87.123,29 euro interest en 100.000 euro wederbeleggingsvergoeding.
Kleine opmerking op wat Giskart eerder postte : Elicio betaalt 100k wederbelegginsvergoeding aan groenkracht en niet omgekeerd.
Nu gewoon wat afwachten tot het saldo van ons 125 euro op de rekening komt, een datum daarvoor werd nog niet vermeld.
Bestaande uit 11 miljoen openstaand, 87.123,29 euro interest en 100.000 euro wederbeleggingsvergoeding.
Kleine opmerking op wat Giskart eerder postte : Elicio betaalt 100k wederbelegginsvergoeding aan groenkracht en niet omgekeerd.
Nu gewoon wat afwachten tot het saldo van ons 125 euro op de rekening komt, een datum daarvoor werd nog niet vermeld.
Bedankt. Vroeg mij het juist ook af wanneer ik iets officeel ging horen van Groenkracht. Voor wie niet naar de AV is geweest. Blijkbaar doen ze dat niet. Je moet maar inloggen op de website.
Verbaast over die 100 000 euro wederbeleggingsvergoeding. Had echt begrepen op de AV dat het een kost was, geen bedrag ten gunste van Groenkracht. Goed natuurlijk.
Verbaast over die 100 000 euro wederbeleggingsvergoeding. Had echt begrepen op de AV dat het een kost was, geen bedrag ten gunste van Groenkracht. Goed natuurlijk.
Merci voor de update, de goede afloop komt dichter en dichterJanD2 schreef: ↑22 mei 2021, 11:08 Ik heb net nog eens ingelogd op groenkracht en er staat bij Documenten A.V. nu een nieuwsbericht waarin gesteld wordt dat Elicio ondertussen reeds het bedrag van 11.187.123,29 euro op de rekening van Groenkracht heeft overgemaakt.

-
- Full Member
- Contacteer:
Ben net ingelogd en naar de communicatie gaan kijken: tegen eind dit jaar hopen ze de zaak af te ronden...
iemand nog iets horen waaien?
Geld nodig ?

Cooperatieve vennootschap Groenkracht
2 dagen geleden - dinsdag 3 augustus 2021
Einde in zicht voor de vereffening.
De coöperanten van het in vereffening zijnde Groenkracht worden eind dit jaar of in het slechtste geval uiterlijk begin 2022 volledig uitbetaald.
De coöperanten ontvangen een resterende som van 75 euro per aandeel, aangevuld met een kleine bonus van circa 2 euro netto. Ze krijgen dus een klein beetje meer terug dan hun initiële inleg.
Mercikarine schreef: ↑5 augustus 2021, 02:44Geld nodig ?![]()
Cooperatieve vennootschap Groenkracht
2 dagen geleden - dinsdag 3 augustus 2021
Einde in zicht voor de vereffening.
De coöperanten van het in vereffening zijnde Groenkracht worden eind dit jaar of in het slechtste geval uiterlijk begin 2022 volledig uitbetaald.
De coöperanten ontvangen een resterende som van 75 euro per aandeel, aangevuld met een kleine bonus van circa 2 euro netto. Ze krijgen dus een klein beetje meer terug dan hun initiële inleg.

Het einde van het jaar komt in zicht!
Nog nieuws?
Nog nieuws?
Dank aan al wie de laatste tijd berichten plaatste, zo ben ik weer helemaal mee.
Neen, ik heb ook geen recent nieuws, maar hoop er wel stilaan op. Want groenkracht heeft me al drie keer gevraagd naar mijn adresgegevens en naar de nummers van mijn 20 certificaten, hoewel ik hen altijd alles netjes bezorg.
De eerste uitbetaling van 5 euro per certificaat is gelukt, want ik kreeg in 2019 al 5 x 20 euro op mijn rekening bij Belfius.
Neen, ik heb ook geen recent nieuws, maar hoop er wel stilaan op. Want groenkracht heeft me al drie keer gevraagd naar mijn adresgegevens en naar de nummers van mijn 20 certificaten, hoewel ik hen altijd alles netjes bezorg.
De eerste uitbetaling van 5 euro per certificaat is gelukt, want ik kreeg in 2019 al 5 x 20 euro op mijn rekening bij Belfius.
En la vivo oni elektu inter enspezi monon aù elspezi monon. Tempo mankas por fari ambaù (L. Zamenhof)
-
- Full Member
- Contacteer:
Ja ok, maar er moet nog een flink deel worden terugbetaald. Ik vind persoonlijk ook dat de vereffenaars nog eens mogen communiceren.