Mobile Vikings
Re: Mobile Vikings
Welke regio is dit, geen bereik.
Weten anderen dit ook weer.
Estate Guru believer.
Driehoek hamme, temse en sinterklaas. Toch even opmerken dat het bijna "overal" wel wat trager (4G) was (regelmatig getest om te vergelijken).
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
Raar wanneer in de buurt weinig problemen ondervonden.
Ken daar toch meerdere vikings, nooit iets van klachten gehoord.
Beneden in de dorps kom daar het probleem?
Zelf in bezit van Flybox stroomopwaarts en deze week toch ook problemen met zwakker signaal op flybox 2 a 3 leds.
Nu sinds vrijdag 5 leds.
Werken?
Estate Guru believer.
In de omgeving van mijn nieuwe woonst misschien een gat in het 4G bereik? Hoe dan ook, de ganse driehoek gaat slecht/traag. Combinatie provider en mijn GSM? Hoe dan ook, nu gaat het supersnel (wel pak duurder).
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
MV zit binnen afzienbare tijd wel op het Proximus netwerk.
Ge hebt inderdaad een punt. Youfone heeft aan het ondersegment (10e/maand) een veel betere deal. Mobile Vikings geeft voor dat geld momenteel slechts 1.5GB en 150 belminuten. Youfone 5GB en 200 minuten. Niet verwaarloosbaar! MV zou dit snel moeten aanpassen, of ik ben ook weg ;-)xenoke schreef: ↑3 juni 2021, 16:42 Ik ben na jaren trouwe MV klant te zijn overgeschakeld naar Youfone. 5GB + 200min/sms voor 10€, daar tipt niemand aan denk ik.
Overdracht is prima verlopen en als je nu intekent blijft de prijs voor jou 10€.
Én ze doen een vriendenactie :-) als je deze link gebruikt krijgen we beide 10€
Voor de geïnteresseerden:
Mijn vrouw heeft tot nader orde voor 5 euro de 1,5GB en 150 belminuten. (Hello Vikingdeal, kost echt niet veel moeite)TOATOA86 schreef: ↑18 oktober 2021, 10:41
Ge hebt inderdaad een punt. Youfone heeft aan het ondersegment (10e/maand) een veel betere deal. Mobile Vikings geeft voor dat geld momenteel slechts 1.5GB en 150 belminuten. Youfone 5GB en 200 minuten. Niet verwaarloosbaar! MV zou dit snel moeten aanpassen, of ik ben ook weg ;-)
Ikzelf heb voor 10 euro 5GB en onbeperkt bellen en SMS, via mijn Hello rekening Vikingdeal. Gisteren 5.81 euro betaald.
Zolang de Vikindeals bestaan ka voor ons niemand tegen MV op.
Uiteraard een persoonlijke situatie.
Wel spijtig dat Youfone waarschijnlijk de meeste klanten zal "oogsten" bij klanten van het "ondersegment".
Voor de overgrote massa is GSM nog altijd een synoniem voor Proximus.
Hoe was 2G en 3G ?
Orange netwerk is ook in mijn streek niet van het beste wat er te vinden is. Daar geloof ik je direct, als je zegt dat het voor jou allemaal niet schitterend werkt.
Niet vergeten :
Als morgen mijn bakker gratis brood geeft moet ik volgende week een andere bakker zoeken, want dan is de mijne failliet.
De goedkoopste appels zijn niet altijd de lekkerste.
- miljonairtje
- Full Member
- Contacteer:
Mensen die momenteel bij Mobile Vikings Zitten? Ik ben aan het kijken om terug over te schakelen, ben er +- 2 jaar geleden weggegaan door constante netwerkproblemen.
Zijn die inmiddels, bij Proximus, opgelost?
En nog mensen die een plaatsje vrij hebben in hun 'vikingclan'?
Zijn die inmiddels, bij Proximus, opgelost?
En nog mensen die een plaatsje vrij hebben in hun 'vikingclan'?
Mobile vikings heeft zijn klanten nog niet over gezet naar Proximus voor zover ik weet.
Dan komt er waarschijnlijk een nieuwe laag miserie op de gebruikers af.
Geen idee tot wanneer hun overeenkomst met orange loopt.
Er komt geen nieuwe simkaart. Dat maakt het moeilijker om te weten wanneer het gebeurt, die overschakeling. Maar ik veronderstel dat MV dat wel laat weten aan elke klant.
Dan komt er waarschijnlijk een nieuwe laag miserie op de gebruikers af.
Geen idee tot wanneer hun overeenkomst met orange loopt.
Er komt geen nieuwe simkaart. Dat maakt het moeilijker om te weten wanneer het gebeurt, die overschakeling. Maar ik veronderstel dat MV dat wel laat weten aan elke klant.
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
@miljonairtje
Mocht je nog niemand hebben, hier altijd welkom!
Stuur gerust pm.
Had een paar jaar terug ook vaak problemen, maar laatste 1,5 jaar kan ik me er persoonlijk geen meer herinneren...
Mocht je nog niemand hebben, hier altijd welkom!
Stuur gerust pm.
Had een paar jaar terug ook vaak problemen, maar laatste 1,5 jaar kan ik me er persoonlijk geen meer herinneren...
- miljonairtje
- Full Member
- Contacteer:
Ben nu net op https://www.heytelecom.be/nl gestoten. Een nieuw product onder de Orange groep. Ze duiken met hun aanbod nog onder de prijzen van Mobile Vikings. Voor €15 ongelimiteerd sms, 200 minuten en 10gb. Sta nu in dubio
-
- Full Member
- Contacteer:
@miljonairtje
ik ben sinds 2 maanden HEY geworden (15€), overgestapt van Mobile Vikings, puur voor de data als we op reis zijn en veel willen opzoeken van de regio's waar we verblijven.
Mijn vrouw is nog Viking, dus we sparen nog volop vikingpunten.
Overstap ging supervlot bij HEY en ook supervlot bij Movibile Vikings. Wel even opletten, ik moest plots nog 15 € betalen na het eind van de maand, maar bij mobile vikings betaal je altijd de maand vooruit. Is netjes rechtgezet voor Mobile Vikings.
ik ben sinds 2 maanden HEY geworden (15€), overgestapt van Mobile Vikings, puur voor de data als we op reis zijn en veel willen opzoeken van de regio's waar we verblijven.
Mijn vrouw is nog Viking, dus we sparen nog volop vikingpunten.
Overstap ging supervlot bij HEY en ook supervlot bij Movibile Vikings. Wel even opletten, ik moest plots nog 15 € betalen na het eind van de maand, maar bij mobile vikings betaal je altijd de maand vooruit. Is netjes rechtgezet voor Mobile Vikings.
mailing van Mobile Vikings =
(quote)
Zet je schrap voor een pak mobiele data
De komende weken komt de goede sint met een laat cadeau. Of is het de kerstman die te vroeg is? Zet je alvast schrap, want we passen onze prijsplannen aan, en daar zitten veel extra GB’s in.
(unquote)
(quote)
De komende weken komt de goede sint met een laat cadeau. Of is het de kerstman die te vroeg is? Zet je alvast schrap, want we passen onze prijsplannen aan, en daar zitten veel extra GB’s in.
(unquote)
- miljonairtje
- Full Member
- Contacteer:
Top, blij dat je de switch als positief lijkt te ervaren. HEY is nu een grote kanshebber voor mij, zit nu al bij orange zelf en ben content van hun netwerkdekking.funnyplace schreef: ↑7 december 2021, 01:34 @miljonairtje
Bedankt voor het meedelen Lauketib! Mijn switch was pas gepland voor rond de kerstdagen dus komt goed uit als ze er voor nog nieuwe plannen lanceren.Lauketib schreef: ↑7 december 2021, 15:06 mailing van Mobile Vikings =
(quote)
(unquote)