Weigering Binck Bank Aandelen en Fondsen over te maken naar Argenta
Weigering Binck Bank Aandelen en Fondsen over te maken naar Argenta
Geachte,
Kan u mij informeren waarom Binck Bank nu Saxo de Aandelen en Fondsen niet naar Argenta hebben overgeschreven ?
DIt verzoek werd ingediend in Augustus van dit jaar !!!
Vorige week laat Binck Bank weten dat ze de fondsen en aandelen hebben verkocht zonder onze goedkeuring.
Maar helaas de gelden houdt Binck Bank ook nog. Deze bank roept heel veel vragen op. En het is met afschuw dat we dit moeten meemaken. Deze mensen doen blijkbaar waar ze zin in hebben.
En als kers op de taart mochten we 14 dagen geleden een email ontvangen waarin Binck Bank ons laat weten dat we voor
917.000 Euro negatief staan en dat we een week de tijd hebben dit aan te zuiveren.
Na hevig protest laat Binck Bank weten dat dit een vergissing is en dat de rekening positief staat. Enkele dagen later verkopen ze de hele portefeuille.
Het is heel erg dat we nu klacht tegen Binck Bank - Saxo Bank hebben moeten neerleggen.
DIt is een misdrijf en zou zeer zwaar moeten worden aangepakt.
Voortaan blijf ik weg bij dit soort van instellingen.
Kan u mij informeren waarom Binck Bank nu Saxo de Aandelen en Fondsen niet naar Argenta hebben overgeschreven ?
DIt verzoek werd ingediend in Augustus van dit jaar !!!
Vorige week laat Binck Bank weten dat ze de fondsen en aandelen hebben verkocht zonder onze goedkeuring.
Maar helaas de gelden houdt Binck Bank ook nog. Deze bank roept heel veel vragen op. En het is met afschuw dat we dit moeten meemaken. Deze mensen doen blijkbaar waar ze zin in hebben.
En als kers op de taart mochten we 14 dagen geleden een email ontvangen waarin Binck Bank ons laat weten dat we voor
917.000 Euro negatief staan en dat we een week de tijd hebben dit aan te zuiveren.
Na hevig protest laat Binck Bank weten dat dit een vergissing is en dat de rekening positief staat. Enkele dagen later verkopen ze de hele portefeuille.
Het is heel erg dat we nu klacht tegen Binck Bank - Saxo Bank hebben moeten neerleggen.
DIt is een misdrijf en zou zeer zwaar moeten worden aangepakt.
Voortaan blijf ik weg bij dit soort van instellingen.
Re: Weigering Binck Bank Aandelen en Fondsen over te maken naar Argenta
Vreemd verhaal. Maar als je al in augustus de opdracht tot transfert van je effecten gegeven hebt, waarom heb je dan niet eerder navraag gedaan naar de stand van zaken?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: Weigering Binck Bank Aandelen en Fondsen over te maken naar Argenta
Het "vraag het aan de instelling" concept op SG is reeds lange tijd een stille dood gestorven, mijns inziens.