keytrade: bankkaart werkt niet - update eID
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: keytrade: bankkaart werkt niet - update eID
Ik heb altijd 2 debetkaarten (van verschillende banken) bij. Er kan altijd iets mislopen, bij eender welke bank.Giskart schreef: ↑9 december 2021, 23:25 Ik heb een bericht naar Keytrade verzonden hierover.
Reactie;Ik kreeg in de winkel op het scherm niet de melding dat er een blokkering was. Maar iets over identificatie bij de bank die nodig was.Het werken van de bankkaart heeft niks te maken met het uploaden van van uw ID kaart. Als deze geblokkeerd is , dient u ons hiervoor te bellen.
Maar kom, het zou er dus niets mee te maken hebben wat het ook was.
Als mijn debetkaart niet werkt, dan bel ik bij de eerstvolgende gelegenheid naar de bank om dat direct op te lossen.
Tja ... wat voor een vragen zijn dat ook ...Giskart schreef: ↑9 december 2021, 23:25 Alleen weet ik niet of ik dat moet geloven. Dit omdat ik op de vraag 'Keyplan 732XXXX; kan ik uitstappen zonder kosten voor dat plan? Indien niet; vanaf wanneer?' als reactie kreeg;...wat ik niet beschouw als erg behulpzaam. Ik weet dat het 5 jaar is. Maar niet of dat plan 5 jaar is.U kunt pas na 5 jaar kosteloos uit uw keyplan stappen.

Ik zou denken dat je het antwoord op die vragen al wist nog voor dat je eraan begon.
Niet moeilijk dat de helpdesks van de banken zo overbelast zijn tegenwoordig

Ik ben zelfs gebeld door Keytrade, met het vriendelijke verzoek om in te loggen en aldaar mijn kaart op te laden.
Maar bij mij hebben ze ook geen kaart om te blokkeren, dus daar konden ze me alvast niet mee kleauten.
Maar bij mij hebben ze ook geen kaart om te blokkeren, dus daar konden ze me alvast niet mee kleauten.
ha waw u hebben ze zelf gebeld 
Ik vind ook dat Ieder zijn bank mag contacteren voor een vraag waarmee hij zit. Voor ene is het een belachelijke vraag voor de ander iets wat door een kleine uitleg opgelost geraakt.
Dat ze zorgen dat ze genoeg mensen in dienst nemen om te antwoorden daar bij Keytrade. En het covid excuus gaat niet op vind ik dan maar. Het staat nu ook in het appke van Keytrade -> Onderbezetting door ziekte en ze rekenen op uw begrip.
Op wat trekt dat nu?

Ik vind ook dat Ieder zijn bank mag contacteren voor een vraag waarmee hij zit. Voor ene is het een belachelijke vraag voor de ander iets wat door een kleine uitleg opgelost geraakt.
Dat ze zorgen dat ze genoeg mensen in dienst nemen om te antwoorden daar bij Keytrade. En het covid excuus gaat niet op vind ik dan maar. Het staat nu ook in het appke van Keytrade -> Onderbezetting door ziekte en ze rekenen op uw begrip.
Op wat trekt dat nu?