Vlaamse Energieleverancier failliet
Re: Vlaamse Energieleverancier failliet
heb geen zin, het zijn advocaten (de parasieten van de miserie); dus overbetaald om te foefelen en om aan zelfbediening te doen.
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven
Juist communicatie ontvangen van de provincie:
"Vanuit de Provincie hebben we samen met verschillende energieleveranciers intensief de mogelijkheden tot een collectieve overstap onderzocht. Door de huidige, onstabiele situatie op de energiemarkt hebben we van de energieleveranciers geen afdoende voorstel ontvangen."
Er zit niemand te wachten om de groepsaankoopklanten binnen te halen.
"Vanuit de Provincie hebben we samen met verschillende energieleveranciers intensief de mogelijkheden tot een collectieve overstap onderzocht. Door de huidige, onstabiele situatie op de energiemarkt hebben we van de energieleveranciers geen afdoende voorstel ontvangen."
Geloof jij nu echt dat ze al die moeite hebben gedaan?
Straks is het onethisch geworden om de laagste prijs te gaan opzoeken; de markt werkt gewoon niet voor zo'n dingen als energie; het is veel te artificieel.
Straks is het onethisch geworden om de laagste prijs te gaan opzoeken; de markt werkt gewoon niet voor zo'n dingen als energie; het is veel te artificieel.
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven
Ik zat bij de VEL via Gaele (is een deel van - of verbonden met - Test Aankoop). Gaele heeft mij verleden week al een nieuw voorstel gedaan, dat nog goedkoper zou zijn dat de VEL. De leverancier is het mij onbekende Antargaz. Afwachten wat dat geeft.Jamesken schreef: ↑13 december 2021, 10:24 Juist communicatie ontvangen van de provincie:
centiem bedankt voor de info.
Ik ben even bij Antargaz gaan kijken op hun website en er staat "De tool om jouw prijs te berekenen is tijdelijk niet beschikbaar. " Lastig.
Ik ben even bij Antargaz gaan kijken op hun website en er staat "De tool om jouw prijs te berekenen is tijdelijk niet beschikbaar. " Lastig.
Mail ontvangen van de curatoren van VEL die mensen subtiel naar DATS stuurt.
-
- Full Member
- Contacteer:
Zojuist de terugbetaling van de laatste twee voorschotten aangevraagd. We zullen zien of het iets wordt of niet. Bij de laatste kreeg ik een foutmelding over een technische storing maar dan stond er wel nog dat de aanvraag ingediend was.
Zo een keuzelijstje wat iedere gedupeerde als alternatieve leverancier kiest zou ik wel nuttig vinden.
-
- Full Member
- Contacteer:
ecopower voor elec & energie.be voor gas is het hier geworden.
Moderators van Spaargids.be dit is toch de ideale gelegenheid om een spaarmoment te organiseren voor de gedupeerden van de Vlaamse Energieleverancier , lanceer minimaal een enquête over wie naar waar gaat.
Volgens de tijd heeft KBC de bingo gewonnen.MountainTop schreef: ↑13 december 2021, 17:26 Zojuist de terugbetaling van de laatste twee voorschotten aangevraagd. We zullen zien of het iets wordt of niet. Bij de laatste kreeg ik een foutmelding over een technische storing maar dan stond er wel nog dat de aanvraag ingediend was.
Weet Kbc ook eens wat het is als een onderneming op de fles gaat. (Ferrokonstrukt)
Laatst gewijzigd door platin op 14 december 2021, 09:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Estate Guru believer.
--KNIP--
Weet iemand op welk rekeningnummer er gestort wordt bij domiciliering ?
Is dat een KBC rekening die nu erg plat en ver onder nul zou kunnen getrokken worden ?
Weet iemand of inkomsten uit betaling via domiciliering bij een groot bedrijf een tijd bevroren worden ?
Het zou me verbazen want ik heb er nog nooit van gehoord.
Weet iemand op welk rekeningnummer er gestort wordt bij domiciliering ?
Is dat een KBC rekening die nu erg plat en ver onder nul zou kunnen getrokken worden ?
Weet iemand of inkomsten uit betaling via domiciliering bij een groot bedrijf een tijd bevroren worden ?
Het zou me verbazen want ik heb er nog nooit van gehoord.
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
Het rekeningnummer staat toch gewoon op je factuur. Een domiciliering blijft even lang hangen als een overschrijving tussen 2 banken. Instant domiciliering als die 2 banken dat systeem gebruiken, tot 3 dagen als die banken dat systeem niet gebruiken.
Maar pas vooral op met de provisiekosten bij domiciliering als er geen geld op uw rekening staat, dat is 8€ in de pocket voor de bank. Met nog eens 8€ de dag nadien want ze bieden die domiciliering doorgaans 's anderendaags nog eens aan.
Maar pas vooral op met de provisiekosten bij domiciliering als er geen geld op uw rekening staat, dat is 8€ in de pocket voor de bank. Met nog eens 8€ de dag nadien want ze bieden die domiciliering doorgaans 's anderendaags nog eens aan.
Wacht gewoon af tot curators schuld aangetekend aanbieden en dan op zoek naar procedurefouten, niet correcte berekeningen, verkeerde energie kaarten gebruikt enz...
Is zoals conclusies krijgen in een rechtszaak.
Ik ken dat spelletje als mijn broekzak.
De voorwaarden liggen nu anders, u handeld niet meer met VEL, VEL bestaat niet meer.
U betaald niet meer voor een dienst of product enkel voor "" een schuld""
Soms word er dan bemiddeld zoals een ping-pong balletje heen en weer gaat.
Vind u elke keer iets wat niet klopt, dan bied je zelf u prijs aan en meestal gaan zij er dan ook op in.
Beter iets dan maanden aan een stuk aanschrijven.
Is zoals conclusies krijgen in een rechtszaak.
Ik ken dat spelletje als mijn broekzak.
De voorwaarden liggen nu anders, u handeld niet meer met VEL, VEL bestaat niet meer.
U betaald niet meer voor een dienst of product enkel voor "" een schuld""
Soms word er dan bemiddeld zoals een ping-pong balletje heen en weer gaat.
Vind u elke keer iets wat niet klopt, dan bied je zelf u prijs aan en meestal gaan zij er dan ook op in.
Beter iets dan maanden aan een stuk aanschrijven.