Veranderen van bank
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
Re: Veranderen van bank
Vrij vertaald: bezint eer je begintplatin schreef: ↑12 december 2021, 11:37 U werkt waarschijnlijk gratis ?
Helpt mensen gratis ?
Doet gratis vrijwilligers werk ?
Zo te lezen in uw reacties, denk van niet.
Een bepaalde dienst die je zelf kan uitvoeren als gratis, een tevreden man.
De dag dat je een kost moet betalen, ho maar.
Langs de andere kant verbruiksconsumptie mag iets kosten, Telenet, Proximus kost.
Zal meer dan de verguisde 150 € kosten.
En uw verzekeringen overbrengen naar een agent, goed punt maar van haaien naar haaien lopen.
Dus i.p.v alles rap, rap misschien eens tijd om alles in overweging te nemen.
Op verzekeringen is ook al snel € te besparen.
Zou hij het nu snappen ?
Dat gras dat altijd groener is aan de overkant.
Estate Guru believer.
-
Henkie1984
- VIP member

- Contacteer:
Persoonlijk en zakelijk verbonden met meer dan 5 banken en net als de smartphone wereld krijg je waar je voor betaald.
Echt geen idee waar je het over hebt? betaal je scheel maar er is altijd iemand om het je uit te leggen.
Pro? betaal weinig tot niks maar er is ook niemand om je wijs te maken als je niet meekomt.
Mama's, Opa's en tantes: Iphone, KBC
Neefjes, Jonge vaders en tech dochters: Android, Keytrade
Echt geen idee waar je het over hebt? betaal je scheel maar er is altijd iemand om het je uit te leggen.
Pro? betaal weinig tot niks maar er is ook niemand om je wijs te maken als je niet meekomt.
Mama's, Opa's en tantes: Iphone, KBC
Neefjes, Jonge vaders en tech dochters: Android, Keytrade
Succes mensen! Wens jullie mooie returns!
Het klinkt alsof mensen van boven de 50 zonder uitzondering witte onderbroeken met lange pijpen dragen.
Ook opa's kunnen met android overweg.
Er zijn veel andere banken die een opa gelukkig kunnen maken.
Of : Keytrade maakt ook sommige opa's niet gelukkig.
Ook opa's kunnen met android overweg.
Er zijn veel andere banken die een opa gelukkig kunnen maken.
Of : Keytrade maakt ook sommige opa's niet gelukkig.
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
ik overweeg om mijn zichtrekening op te zeggen en een zichtrekening te openen bij Keytrade. Probleem is dat ik een een hyp lening heb bij de bank die mijn huidige zichtrekening beheert. In mijn hyp. contract staat dat bij wijziging van zichtrekening, de korting op de hyp. intrestvoet geschrapt wordt. Een collega beweert echter dat ze de korting op mijn hyp intrestvoet niet mogen schrappen daar sinds het aangaan van mijn hyp krediet de kost van mijn zichtrekening meer dan verdubbeld is. Klopt het dat bij wijziging van de voorwaarden van zichtrekening men toch kan veranderen van zichtrekening zonder dat daardoor de mensualiteit stijgt van het krediet ? Alvast bedankt
Artikel in De Tijd van 19 februari 2014: Bevrijd u van te dure zichtrekening zonder gunstige lening te verliezen:
Wie van zichtrekening wil veranderen zonder de commerciële korting kwijt te raken, heeft toch nog enkele mogelijkheden. Zo kunt u bijvoorbeeld overschakelen naar een goedkopere online zichtrekening bij dezelfde bank. Zo blijft u voldoen aan de voorwaarden die gekoppeld zijn aan de korting. Een andere optie is de verrichtingen op uw zichtrekening tot een minimum te beperken om de kosten in toom te houden. Dat kan handig zijn bij zichtrekeningen die voor verschillende verrichtingen bijkomende kosten aanrekenen. Die verrichtingen kunt u dan beter doen vanuit een goedkopere zichtrekening die u elders opent.