Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Nederland gaat in lockdown om de verspreiding van de Omikronvariant in te perken
Afijn na de kerstvakantie gaan wij terug verstrengen
Afijn na de kerstvakantie gaan wij terug verstrengen
The true terrorists of our world do not meet at the docks at midnight, or scream "Allahu Akbar" before some violent action. The true terrorists of our world wear 5000 dollar suits and work in the highest positions of finance, government and business.
Iedereen heeft recht op zijn eigen mening, dus ook Michael O’Leary …
Baas Ryanair wil “idiote antivaxers” niet in vliegtuig
De topman van Ryanair wil mensen die niet gevaccineerd zijn tegen het coronavirus liever niet meer aan boord van vliegtuigen zien. Michael O'Leary zegt in de Britse krant The Telegraph dat hij hoopt op een verbod voor "idiote antivaxers".
Baas Ryanair wil “idiote antivaxers” niet in vliegtuig
De topman van Ryanair wil mensen die niet gevaccineerd zijn tegen het coronavirus liever niet meer aan boord van vliegtuigen zien. Michael O'Leary zegt in de Britse krant The Telegraph dat hij hoopt op een verbod voor "idiote antivaxers".
Laatst gewijzigd door anonymous9433 op 18 december 2021, 16:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Laat
het
los!
Wat zitten ze nu nog altijd te panikeren over de besmettingsaantallen !? Het leven half lam leggen omdat wrs de helft van de bevolking besmet is, het iets drukker is op IC en vooral obese personen het loodje leggen...
Prik om de 4 maanden en update de vaccins. Gooi 9 van de 10 maatregelen in de shredder.
het
los!
Wat zitten ze nu nog altijd te panikeren over de besmettingsaantallen !? Het leven half lam leggen omdat wrs de helft van de bevolking besmet is, het iets drukker is op IC en vooral obese personen het loodje leggen...
Prik om de 4 maanden en update de vaccins. Gooi 9 van de 10 maatregelen in de shredder.
Keiharde lockdown inderdaad. Per direct. Zo iets is nog niet eerder vertoond.
Straks om 19h de Grote Mark en Hugo Show, zelfs met Jaap erbij.
Ik had nog graag naar Antwerpen Wintert willen gaan, maar dat gaat dus ook niet door.
Straks om 19h de Grote Mark en Hugo Show, zelfs met Jaap erbij.
Ik had nog graag naar Antwerpen Wintert willen gaan, maar dat gaat dus ook niet door.
Vervolg van het artikel …
Hij is echter geen voorstander van een verplicht vaccinatieprogramma, zoals momenteel in Duitsland en Oostenrijk. In plaats daarvan zouden volgens hem regeringen het leven van mensen die zonder opgaaf van reden een vaccin weigeren moeilijk moeten maken.
"Als je niet gevaccineerd bent, zou je niet in het ziekenhuis mogen komen, je zou niet mogen vliegen, je zou niet in de Londense metro mogen komen, en je zou ook niet in de plaatselijke supermarkt of je apotheek mogen komen", zei de baas van de grootste luchtvaartmaatschappij van Europa.
Hij is echter geen voorstander van een verplicht vaccinatieprogramma, zoals momenteel in Duitsland en Oostenrijk. In plaats daarvan zouden volgens hem regeringen het leven van mensen die zonder opgaaf van reden een vaccin weigeren moeilijk moeten maken.
"Als je niet gevaccineerd bent, zou je niet in het ziekenhuis mogen komen, je zou niet mogen vliegen, je zou niet in de Londense metro mogen komen, en je zou ook niet in de plaatselijke supermarkt of je apotheek mogen komen", zei de baas van de grootste luchtvaartmaatschappij van Europa.
En hij had ook nog een kerstboodschap voor anti-vaxers:
“Ik denk niet dat regeringen mensen die niet gevaccineerd zijn, zouden moeten toelaten om iedereen te besmetten”, zei O'Leary aan The Telegraph.
Hij dreef ook de spot met antivaxxers: “We erkennen het ieders recht om te beslissen niet gevaccineerd te worden als je dat niet wil. Als je persoonlijk iets hebt tegen vaccinatie, omdat het een groot complot is van de overheid en/of ‘big pharma’; afgezien van het feit dat je duidelijk een idioot zou zijn, dan respecteren we je recht om een idioot te zijn.”
“Ik denk niet dat regeringen mensen die niet gevaccineerd zijn, zouden moeten toelaten om iedereen te besmetten”, zei O'Leary aan The Telegraph.
Hij dreef ook de spot met antivaxxers: “We erkennen het ieders recht om te beslissen niet gevaccineerd te worden als je dat niet wil. Als je persoonlijk iets hebt tegen vaccinatie, omdat het een groot complot is van de overheid en/of ‘big pharma’; afgezien van het feit dat je duidelijk een idioot zou zijn, dan respecteren we je recht om een idioot te zijn.”
<<het iets drukker is op IC en vooral obese personen het loodje leggen>>pukkie007 schreef: ↑18 december 2021, 16:29 ....
Dat is toch een uitspraak van iemand met zeer weinig empathie.
Zo iemand kan niet begrijpen dat zijn roep om vrijheid de anderen hun vrijheid ontneemt.
Denk nog eens goed na, makker,
Ik geloof toch ook dat ze in nederland aan het flippen zijn.
Dalende zhopnames en toch al angst voor de grote boze wolf die eraan komt.
De media en regeringen van europa zijn zeer succesvol in verspreiden van angst.
Alle wetenschappers uit zuidafrika worden afgeschilderd als incompetent als ze aantonen dat besmettingen met omikron snel stijgen maar overlijdens bijna niet voorkomen.
Colonialisme is nog niet dood.
Dank u, bange blanke man zegt Pfizer. Volgens cnn verdienen ze daar bij Pfizer 1000 usd per seconde aan corona alleen tegenwoordig.
Dalende zhopnames en toch al angst voor de grote boze wolf die eraan komt.
De media en regeringen van europa zijn zeer succesvol in verspreiden van angst.
Alle wetenschappers uit zuidafrika worden afgeschilderd als incompetent als ze aantonen dat besmettingen met omikron snel stijgen maar overlijdens bijna niet voorkomen.
Colonialisme is nog niet dood.
Dank u, bange blanke man zegt Pfizer. Volgens cnn verdienen ze daar bij Pfizer 1000 usd per seconde aan corona alleen tegenwoordig.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Altijd wel bangmakerij. Voor een deel terecht, voor een deel hype.
Eerst voor Covid zelf.
Dan voor de Deltavariant.
Nu voor de Omicronvariant.
Enz.
Om nu in onze broek te doen voor de omicronvariant, en preventief vanalles gaan sluiten, dat zie ik gelukkig bij ons nog niet gebeuren. De Nederlanders zullen denken dat wij de coronaproblematiek veel beter aanpakken
Eerst voor Covid zelf.
Enz.
Om nu in onze broek te doen voor de omicronvariant, en preventief vanalles gaan sluiten, dat zie ik gelukkig bij ons nog niet gebeuren. De Nederlanders zullen denken dat wij de coronaproblematiek veel beter aanpakken
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
Ga eens naar een ziekenhuis in Brugge, Genk, Turnhout of Herentals.iejoor schreef: ↑18 december 2021, 16:42<<het iets drukker is op IC en vooral obese personen het loodje leggen>>pukkie007 schreef: ↑18 december 2021, 16:29 ....
Dat is toch een uitspraak van iemand met zeer weinig empathie.
Zo iemand kan niet begrijpen dat zijn roep om vrijheid de anderen hun vrijheid ontneemt.
Denk nog eens goed na, makker,
Kijk eens wie er op IC ligt, waar de persoon woonachtig is en wat de echte reden van opname is.
Waar of hoe ontneem ik iemands vrijheid?
Nadenken hoeft zelfs niet. Enkel uw ogen de kost geven en als je iets leest de bron controleren.
Daar durf ik toch niet op te wedden.Charlesvdw schreef: ↑18 december 2021, 17:00 Altijd wel bangmakerij. Voor een deel terecht, voor een deel hype.
Eerst voor Covid zelf.
Enz.
MVR is al aan het voorsorteren.
Dokter Erika en Cathy Reuzegom zullen straks ook wel weer beginnen te tetteren.
Ze hebben nog de tijd om de boel op te stoken voor de 22e.
Aangezien er nog zodanig veel vaccins op overschot zijn wordt er eerst reclame gemaakt om de boostershot te zetten ook al is er weinig bescherming tegen de huidige dominante variant Delta en toekomstige dominante variant Omikron
Pfizer en Moderna zijn bezig om hun vaccins aan te passen. Dus in april gaan de politici en de virologen beginnen aan een marketingcampagne om ons warm te maken voor prik nummer 4. .
Dat stinkt langs alle kanten
Pfizer en Moderna zijn bezig om hun vaccins aan te passen. Dus in april gaan de politici en de virologen beginnen aan een marketingcampagne om ons warm te maken voor prik nummer 4. .
Dat stinkt langs alle kanten
Laatst gewijzigd door GroupB op 19 december 2021, 08:47, 2 keer totaal gewijzigd.
The true terrorists of our world do not meet at the docks at midnight, or scream "Allahu Akbar" before some violent action. The true terrorists of our world wear 5000 dollar suits and work in the highest positions of finance, government and business.
Ik denk dat de reactie vooral te maken heeft met het feit dat je de huidige situatie op IC normaal vindt (“iets drukker”) en het blijkbaar niet erg vindt dat iets dikkere mensen sterven (“vooral obese personen het loodje leggen”). Kan je moeilijk empatisch noemen …pukkie007 schreef: ↑18 december 2021, 17:04Ga eens naar een ziekenhuis in Brugge, Genk, Turnhout of Herentals.
Kijk eens wie er op IC ligt, waar de persoon woonachtig is en wat de echte reden van opname is.
Waar of hoe ontneem ik iemands vrijheid?
Nadenken hoeft zelfs niet. Enkel uw ogen de kost geven en als je iets leest de bron controleren.
Het zit hem, naast het inhoudelijke, ook zeker in de formulering, alsof het OK is dat obese mensen sterven. Anderen hier op het forum hebben ook al aangegeven dat men ouderen of mensen met een aandoening maar aan hun lot moeten overlaten, “survival of the fittest”.
Allemaal OK die stoere prietpraat … zolang het niet jouw ouders of grootouders zijn, of jouw partner en kinderen (met obesitas of een andere aandoening).
Voor mij geen enkel probleem, ik ben niet bang van een prikje en geloof niet in complottheorieën. Zodus, geef me nu maar een booster met het huidige vaccin en tegen de zomer een prik met het vernieuwd vaccin. Wat is het probleem?GroupB schreef: ↑19 december 2021, 08:46 Aangezien er nog zodanig veel vaccins op overschot zijn wordt er eerst reclame gemaakt om de boostershot te zetten ook al is er weinig beschermint tegen de huidige dominante variant Delta en toekomstige variant Omikron
Pfizer en Moderna zijn bezig om hun vaccins aan te passen. Dus in april gaan de politiek en de virologen beginnen aan een marketingcampagne om ons warm te maken voor prik nummer 4.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Zal er wat van af hangen welke data er de komende dagen uit het VK komt, daar zitten ze nu met een zeer veel omikron besmettingen, voorlopig zijn de ziekenhuisopnames nog niet gevolgd, over één week of zo zal blijken hoe ernstig omikron in een gevaccineerde populatie is.Dixit schreef: ↑19 december 2021, 08:29Daar durf ik toch niet op te wedden.Charlesvdw schreef: ↑18 december 2021, 17:00 Om nu in onze broek te doen voor de omicronvariant, en preventief vanalles gaan sluiten, dat zie ik gelukkig bij ons nog niet gebeuren. De Nederlanders zullen denken dat wij de coronaproblematiek veel beter aanpakken
MVR is al aan het voorsorteren.
Dokter Erika en Cathy Reuzegom zullen straks ook wel weer beginnen te tetteren.
Ze hebben nog de tijd om de boel op te stoken voor de 22e.
Nederland loopt ver achter met hun booster campagne en hebben te weinig IC bedden, dat zal wel de grootste reden zijn dat ze in lockdown moeten, minder vaccinbescherming wordt gecompenseerd door meer isolerende maatregelen.