Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Foei, denk toch ook eens aan de burgerrechten van de niet-gevaccineerden .... (sic)TikTak schreef: ↑20 december 2021, 15:37 Levenslang binnen steken dat pokkewijf.
https://www.hln.be/buitenland/drie-seni ... ~a3e0dc18/
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Kun je dan eens aantonen waar ik heb gezegd dat gevaccineerden minder bescherming tegen ziekenhuis opnames hebben? Je tracht mij telkens woorden in de mond te leggen die er niet staan. Ik post steeds zo genuanceerd mogelijk met bronvermelding of afbeeldingen, als ik het over infectie cijfers heb, staat dat er ook zo, kan er ook niet aan doen dat je alles op een hoopje gooit en het niet kunt laten om op elk bericht te trollen.
Wanneer je de vredespijp wenst te roken is het misschien een goed idee om niet eerst een aanval te lancerenverbanneling schreef: ↑20 december 2021, 15:02 Domme argumenten, calimero ... de ene banneling (gebruikersnaam2) heeft al de vredespijp gerookt met een dosis humor, de andere banneling (tiens, hoe zou dat komen? ) gaat gewoon verder met zijn superieure gevoel.
Maar goed omdat ik je blijkbaar (geheel niet mijn bedoeling) een minderwaardigheidscomplex aandoe, zal ik mijn best doen om je voortaan te negeren, al kan ik niks beloven
Laatst gewijzigd door verbanneling op 20 december 2021, 16:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Kan jij mij aantonen waar IK ooit iets anders heb beweerd?verbanneling schreef: ↑20 december 2021, 16:05Kun je dan eens aantonen waar ik heb gezegd dat gevaccineerden minder bescherming tegen ziekenhuis opnames hebben? Je tracht mij telkens woorden in de mond te leggen die er niet staan. Ik post steeds zo genuanceerd mogelijk met bronvermelding of afbeeldingen, als ik het over infectie cijfers heb, staat dat er ook zo, kan er ook niet aan doen dat je alles op een hoopje gooit en het niet kunt laten om op elk bericht te trollen.
Het grote verschil tussen onze beide opinies is:
1° dat jij je blijft focussen op besmettingen en ik meer op hospitalisaties.
2° dat jij het opneemt voor niet-gevaccineerden en ik niet bang ben om hen te verwijten dat ze een aantal ziekenbedden in beslag nemen (wat gemakkelijk had kunnen voorkomen worden met een prikje).
Voor de rest verschillen we niet zoveel van mening. Enfin, qua inhoud ... maar misschien wel van stijl
Leren lezen, je kompaan "gebruikersnaam2" heeft de vredespijp gerookt, niet ikke. En het was met Sintorama dat hij een conflict had en de vredespijp heeft gerookt ...m-peeters schreef: ↑20 december 2021, 15:23Wanneer je de vredespijp wenst te roken is het misschien een goed idee om niet eerst een aanval te lancerenverbanneling schreef: ↑20 december 2021, 15:02 Domme argumenten, calimero ... de ene banneling (gebruikersnaam2) heeft al de vredespijp gerookt met een dosis humor, de andere banneling (tiens, hoe zou dat komen? ) gaat gewoon verder met zijn superieure gevoel.
Maar goed omdat ik je blijkbaar (geheel niet mijn bedoeling) een minderwaardigheidscomplex aandoe, zal ik mijn best doen om je voortaan te negeren, al kan ik niks beloven
Trouwens, volg misschien eerst je eigen raad eens op om niet eerst een aanval te lanceren. Als je opnieuw begint over een "minderwaardigheidscomplex" bij een ander, dan kan je moeilijk als een "peacemaker" beschouwd worden.
But hey, no sweat ... opinions that do not bother me, can't hurt me ...
Daarvoor zouden we nog moeten overeenkomen wie de domste van ons 2 is.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Euh, eventjes een rectificatie : ik ben naast geen vlaams blokker, geen anti-vaxxer, niet dom, evenzeer geen banneling en zal ik in principe nooit worden.
Ik ben een brave mens met een twisted mind die van zodra hij hoort "dit moet zo, dit doe je zo, geloof me maar, we doen het in het algemeen belang, ..." direct de neiging heb om in die zinnen te vertalen in "dit moet niet zo, dit doe je beter anders, ik geloof je niet, algemeen belang : ja, vooral in het jouwe dan", ik heb soms niet altijd direct maar achteraf meestal wel gelijk (maar dan hoor je niemand meer).
Ik lees 'mogelijks' in het artikel. Dus nog niet aan de galg hangen zou ik zeggen. De vervalsing is een no-brainer natuurlijk.TikTak schreef: ↑20 december 2021, 15:37 Levenslang binnen steken dat pokkewijf.
Hoe kan je in godsnaam die doodslag bewijzen?
Elke stagair-advocaat maakt dat toch met de grond gelijk? (of zelfs elke leek)
Mijn eerste argument zou zijn: ja maar, ik heb ze niet besmet...
En wat dan, een politie onderzoek naar de echte besmetter en die voor de rechtbank brengen?
Probeer dan nog maar eens iets te bewijzen, dat is meer populistische uitspraken, hopelijk heb je geen debiele populistische rechter...
Wordt wel leuk, al die mensen die andere besmet hebben met HIV, allemaal voor de rechter?
Om nog maar te zwijgen over zij die gestorven zijn aan de griep
Elke stagair-advocaat maakt dat toch met de grond gelijk? (of zelfs elke leek)
Mijn eerste argument zou zijn: ja maar, ik heb ze niet besmet...
En wat dan, een politie onderzoek naar de echte besmetter en die voor de rechtbank brengen?
Probeer dan nog maar eens iets te bewijzen, dat is meer populistische uitspraken, hopelijk heb je geen debiele populistische rechter...
Wordt wel leuk, al die mensen die andere besmet hebben met HIV, allemaal voor de rechter?
Om nog maar te zwijgen over zij die gestorven zijn aan de griep
In het verhaal zitten wel meerdere no-brainers: in de zorg werken zonder gevaccineerd zijn, de besmetting van je partner (een hoogrisico contact dus) verzwijgen, coronapas vervalsen …pukkie007 schreef: ↑20 december 2021, 20:34Ik lees 'mogelijks' in het artikel. Dus nog niet aan de galg hangen zou ik zeggen. De vervalsing is een no-brainer natuurlijk.TikTak schreef: ↑20 december 2021, 15:37 Levenslang binnen steken dat pokkewijf.
Als ze nu op basis van onderzoek van de cellen van het virus kunnen aantonen dat die verpleegster de bron is van de besmetting dan denk ik dat er wel een strafrechtzaak van kan komen …
Er lopen ongetwijfeld nog een hoop mensen positief rond die het niet weten en zo mensen besmetten.
Maar de vervalsing van de frankie pas is natuurlijk strafbaar.
Als die verpleegster zich uit schuldgevoel en door personeelstekort verplicht voelde om toch te gaan werken omdat er anders niemand op die afdeling was wil ik ze wel eens de gehele zorg zien hervormen na dit incident. Veel succes.
Als die verpleegster zich uit schuldgevoel en door personeelstekort verplicht voelde om toch te gaan werken omdat er anders niemand op die afdeling was wil ik ze wel eens de gehele zorg zien hervormen na dit incident. Veel succes.
Dat laatste is maar een veronderstelling. Was het uit schuldgevoel en een personeelstekort? Ik betwijfel het sterk want dan nog had ze het haar leidinggevende moeten melden dat ze een hoogrisicocontact heeft gehad. Was het uit nonchalance? Ook dat betwijfel ik want ze deed wel alsof ze wel gevaccineerd was en een coronapas had. Misschien is het gewoon een anti-vaxer die zich niks aantrekt van het virus en de mogelijke gevolgen? Of misschien ziet ze helemaal niet zo graag die oude mensen die ze dagdagelijks moet verzorgen? Ook dat zijn maar veronderstellingen, het onderzoek zal het uitwijzen …kingsfan schreef: ↑21 december 2021, 07:17 Er lopen ongetwijfeld nog een hoop mensen positief rond die het niet weten en zo mensen besmetten.
Laten we ons tot de feiten beperken. Iemand die omgaat met zwakke, oudere mensen en zich niet laat vaccineren, sterker nog doet alsof ze wel gevaccineerd is en een coronapas vervalst, daar heb ik maar weinig medelijden mee …
Dit is een van de gevolgen als men niet de ballen heeft om vaccinatie te verplichten maar dan maar met behulp van allerlei pestmaatregelen de mensen hun sociaal leven beknot.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Akkoord met het bovenstaande. Een overheid die burgers chanteert en het niet eens probeert te verstoppen. Een schande is het. Ofwel verplicht je iets (mij niet gelaten), ofwel niet. Een tussenweg is er niet.