BinckBank gaat verder. Als Saxo Bank.
-
- Full Member
- Contacteer:
Re: BinckBank gaat verder. Als Saxo Bank.
volgens saxo bank support desk is er geen compensatie voor vluchtelingen.
Geen spatie, gewoon alle cijfers achter elkaar als 00324xxxxx.eddyl schreef: ↑13 december 2021, 18:42 Daar ik geen nieuw draadje wil beginnen hierover stel ik de vraag dan maar hier, weet soms iemand in welk formaat je een GSM nummer invoert bij Bolero voor de orderbevestiging?
Ik krijg steeds onderstaande foutcode.
IW_GSM - Gelieve uw gsmnummer volgens internationaal formaat in te geven.
Heb al 0032 4XXXXXXXX, 0032 4XX XX XX XX , +32 4XXXXXXXX en +32 4XX XX XX XX geprobeerd, waarschijnlijk iets stom maar ik zie het niet.
edit: Maar ik heb voor de bevestiging per mail gekozen, dus ga het eens testen. Inderdaad gewoon 00324xxxxx. Wel een van de keuzes activeren anders werkt het niet. Je kan die erna terug deactiveren.
@Tycoon, bedankt voor de info.
Zijn er mensen die tevreden zijn momenteel van Saxobank? Ik lees zeer slechte reviews en wou terug wat meer gaan handelen maar Saxobank lijkt niet betrouwbaar? Zijn er die blijven of is iedereen daar weg
Er zullen er nog veel blijven, al zijn er al veel weg, (ik denk er ook aan). Er is veel van de vorige site verloren en het is een stroeve overgang. Uiteindelijk is dat de vereiste aanpassing. Kort samengevat is het dat een beetje. Wie niet akkoord?
Ervaren anderen ook de cash transacties zo ontransparant?
Bv er staat 10 euro op de cash rekening dag 1. Dag 2 is er een boeking van 5 euro dividend, maar rekening staat nog steeds op 10 euro, 3 dagen later staat de rekening op 14,5 euro.
Zo komt het transactiesysteem voor mij over. Ik heb het nu al weken zelf proberen bij te houden, maar het lijkt me echt voor geen meter te kloppen. De totaalsom komt niet overeen met de bijgeboekte bedragen.
Bv er staat 10 euro op de cash rekening dag 1. Dag 2 is er een boeking van 5 euro dividend, maar rekening staat nog steeds op 10 euro, 3 dagen later staat de rekening op 14,5 euro.
Zo komt het transactiesysteem voor mij over. Ik heb het nu al weken zelf proberen bij te houden, maar het lijkt me echt voor geen meter te kloppen. De totaalsom komt niet overeen met de bijgeboekte bedragen.
Zijn er hier mensen die obligaties hebben bij Saxobank?
Pas 3 weken terug overgezet, en na alle horrorverhalen, vind ik het toch nog goed meevallen. Ik had wel het webinar op voorhand gevolgd, en vond dus snel mijn weg terug.
Er is nog wel ruimte voor verbetering, zeker naar dividenden toe. Aan- en verkopen heb ik nog niet gedaan, dus daar heb ik nog geen ervaring mee.
Maar al bij al vind ik het zeker meevallen. Hun grafieken gaan ook 20 jaar terug, dat zie je zeker niet overal. Voor mezelf heb ik uitgemaakt dat ik ga blijven.
Ik houd het toch voor bekeken bij Saxo, het is een achteruitgang tov Binck. Transfer van de portefeuille naar Bolero is bezig, hopelijk komt dat allemaal goed, fingers crossed.
Ik blijf ook voorlopig maar ik heb dan ook enkel een simpele ETF portefeuille. Geen gedoe met dividenden of andere zaken dus.
Inderdaad!Maarten schreef: ↑20 december 2021, 23:24 Ervaren anderen ook de cash transacties zo ontransparant?