leeghalen rekening, argenta visa
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
leeghalen rekening, argenta visa
is het mogelijk dat argenta je VISA kaart opzegt wanneer je bij hun je e-spaar leeghaalt en ook nauwelijks gebruikt maakt van hun zichtrekening?
Hoeveel euro kan je best laten staan?
Re: leeghalen rekening, argenta visa
Neen, de visa wordt niet opgezegd. Dat geld dient alleen om je kredietwaardigheid te "testen".freddyfish schreef: is het mogelijk dat argenta je VISA kaart opzegt wanneer je bij hun je e-spaar leeghaalt en ook nauwelijks gebruikt maakt van hun zichtrekening?
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Full Member
Om recht te hebben op die gratis visa dien ik van mijn filiaalhouder minimum € 2.500 op mijn rekening te hebben :
doet er niet toe op welke rekening dat dan precies is (maxi, of termijnrekening, ...).
Men werkt dus wel met minimumbedragen.
doet er niet toe op welke rekening dat dan precies is (maxi, of termijnrekening, ...).
Men werkt dus wel met minimumbedragen.
ik vraag mij af of dat niet eerder een soort 'smoesje' is van argenta.Om recht te hebben op die gratis visa dien ik van mijn filiaalhouder minimum € 2.500 op mijn rekening te hebben :
in hun tarieflijst
http://www.argenta.be/nl/Images/NL%20Ta ... 5-1420.pdf
staat toch duidelijk op pagina 3:
7. Kaarten:
- Jaarlijkse bijdrage debetkaart (Bancontact / Proton/ Maestro):gratis
- Jaarlijkse bijdrage kredietkaart (Visa / MasterCard):gratis
Heeft er al iemand ooit betaald voor een visa bij argenta? en zo ja, hoeveel dan?
of heeft iemand een lege argenta rekening maar toch nog een visa kaart?
- firestarter87
- Jr. Member
- Contacteer:
Ik heb bij Argenta een Giro+ en een e-spaar staat alles samen geen 2500€ en heb een gratis Visa kaart...
De Argenta Visakaart is gratis.
Bij het aanvragen van deze kaart moet er wel degelijk 2500 Euro op je Argenta zichtrekening staan.
Dat bedrag moet niet blijven staan eens je je Visakaart ontvangen hebt.
Je Visa aanrekeningen zijn echter aan Argenta gedomicilieerd.
Bijgevolg wordt het verschuldigde bedrag elke maand automatisch van je Argenta zichtrekening gehaald.
Het is dan ook logisch dat er voldoende geld op die zichtrekening staat om die factuur te betalen.
Als je die zichtrekening niet al te vaak gebruikt dan zou ik zorgen dat er steeds genoeg geld op je zichtrekening staat om je Visa aanrekeningen te betalen.
Sinds een tijdje kan je trouwens je Visa transacties opvolgen in Argenta internetbankieren.
Bij het aanvragen van deze kaart moet er wel degelijk 2500 Euro op je Argenta zichtrekening staan.
Dat bedrag moet niet blijven staan eens je je Visakaart ontvangen hebt.
Je Visa aanrekeningen zijn echter aan Argenta gedomicilieerd.
Bijgevolg wordt het verschuldigde bedrag elke maand automatisch van je Argenta zichtrekening gehaald.
Het is dan ook logisch dat er voldoende geld op die zichtrekening staat om die factuur te betalen.
Als je die zichtrekening niet al te vaak gebruikt dan zou ik zorgen dat er steeds genoeg geld op je zichtrekening staat om je Visa aanrekeningen te betalen.
Sinds een tijdje kan je trouwens je Visa transacties opvolgen in Argenta internetbankieren.
Bij aanvraag van een gratis Visakaart bij Argenta moet je inderdaad éénmalig €2500 op een rekening staan hebben. Dit is enkel om je kredietwaardigheid te testen. Het geld hoeft er niet te blijven.