Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Neen, het zijn factoren waarom mensen/ambtenaren toch liever naar kantoor willen dan thuis te werken.
Je zou hier een poll kunnen houden, maar ik vrees dat we het achterste van vele tongen niet mogen zien.
Je zou hier een poll kunnen houden, maar ik vrees dat we het achterste van vele tongen niet mogen zien.
Hebben we die niet al eens eerder gehouden?
(of toch iets in die trend, ik meen me iets te herinneren...)
Momenteel werk ik iets van 3-4 dagen per week op bureau gemiddeld, ik denk dat het gemiddelde bij ons iets van 3 dagen per week op bureau ofzo
(de regels zijn 2 dagen per week max van thuis, maar impliciet denk ik dat gezien de coronabeslissingen van de regering die regels zijn opgeschort)
Enfin, deze discussie hebben we alleszins al vaak gehad, I rest my case: iedereen vrije keuze laten.
(of toch iets in die trend, ik meen me iets te herinneren...)
Momenteel werk ik iets van 3-4 dagen per week op bureau gemiddeld, ik denk dat het gemiddelde bij ons iets van 3 dagen per week op bureau ofzo
(de regels zijn 2 dagen per week max van thuis, maar impliciet denk ik dat gezien de coronabeslissingen van de regering die regels zijn opgeschort)
Enfin, deze discussie hebben we alleszins al vaak gehad, I rest my case: iedereen vrije keuze laten.
Indien mijn voormalige werkgever mij verplicht zou hebben om meer dan 1 dag per week naar kantoor te komen in deze Corona tijden dan had ik dat meteen aangegeven aan de controlerende diensten.
Mensen zijn verschillend... en gelukkig maar.
In dit geval kan ik meer naar kantoor dankzij de mensen die liever niet komen en blijft de bezetting toch op max 20%. Met de zegen van de baas. Iedereen gelukkig minder ongelukkig
In dit geval kan ik meer naar kantoor dankzij de mensen die liever niet komen en blijft de bezetting toch op max 20%. Met de zegen van de baas. Iedereen gelukkig minder ongelukkig
zou je voormalige werkgever op de een of andere manier niet hebben kunnen achterhalen wie die persoon is die hen bij die controlerende diensten heeft aangegeven.
Ze zouden je dan het leven wel heel zuur hebben kunnen maken.
heb ooit eens een klacht bij de " sociale inspectie " hebben willen indienen, maar die vertelden mij dat het in casu niet anoniem kon
-
- Jr. Member
- Contacteer:
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Djokovic is de eerste speler die uit een grand slamtornooi gekegeld wordt na het missen van 2 shots.Gebruikersnaam2 schreef: ↑5 januari 2022, 12:38Tenzij je gelooft in sjamanen die giftig water weer drinkbaar maken en - uiteraard klein detail - je toevallig een beetje met een tennisraket kan slaan, dan is het geen probleem. Je mag dan zonder problemen, ongevaccineerd, het land betreden en deelnemen aan een tennistornooitje.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
Ondertussen: advantage Djokovic ...
Djokovic is een topatleet en kent zijn lichaam door en door. En net zoals veel topsporters heeft hij bepaalde rituelen/overtuigingen. Leven en laten leven zou ik zeggen.
The true terrorists of our world do not meet at the docks at midnight, or scream "Allahu Akbar" before some violent action. The true terrorists of our world wear 5000 dollar suits and work in the highest positions of finance, government and business.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Vervang het woord "topatleet" door "mens" en dan is het niet nodig om nog "beleid" te voeren. Iedereen maar laten leven of doodgaan zoals ze zelf willen, de wet van de jungle dus.
Waarom zou Djokovic zich niet aan de wetten van een bepaald land moeten houden en andere stervelingen wel ?
De man heeft al meermaals gelogen (hij heeft o.a. verkeerde informatie doorgegeven over zijn whereabouts van de laatste 14 dagen voor zijn aankomst in Australië). Elk ander (niet bekend) persoon zou enkel al om die reden de toegang tot het land geweigerd worden ...
En hopelijk nu nog eens een ban voor de komende drie jaar voor deze leugenaar.
Het gaat niet over een forumlid van Spaargids.