MeDirect Maandsparen Max (0,70%)
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: MeDirect Maandsparen Max (0,70%)
Nu wou ik juist een extended spaarrekening openen bij Aion en hun getrouwheidspremie is gezakt van 0.9 naar 0.4% !!!
Weer een bank die ik links kan laten liggen.
Weer een bank die ik links kan laten liggen.
Politicians and diapers have one thing in common, they both should be changed regularly and for the same reason!
- donderblomme
- Newbie
Medirect Max zakt naar 0.45% getrouwheids premie bovenop 0.5% basis.
Heb er net 10000€ op staan maar als ze nog zakken kan ik evengoed bij een andere bank blijven...
Heb er net 10000€ op staan maar als ze nog zakken kan ik evengoed bij een andere bank blijven...
Santander geeft (voorlopig) 0.05+0.55.
-
- Newbie
- Contacteer:
Geldt die nieuwe getrouwheidspremie van 0.45% vanaf 21/01 voor AL het geld op je rekening of enkel voor toekomstige stortingen??
De getrouwheidspremie is van toepassing op al het geld op je rekening dat aan een nieuwe periode van twaalf maanden begint.
-
- Newbie
- Contacteer:
Dus als ik vandaag snel 5000 euro bijstort, dan heb ik nog de oude rente van 0.65%? Want die kan voor 21/01 op de rekening zichtbaar worden.
Laatst gewijzigd door spaarder2020 op 18 januari 2022, 11:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Je zal maar net meegedaan hebben aan de actie en dan dalen de rentevoeten
Tactisch slim bekeken van medirect ...
Tactisch slim bekeken van medirect ...
MeDirect past zijn rentevoeten aan de markt aan zoals alle banken. Daar zit geen tactiek of strategie achter.
-
- Full Member
- Contacteer:
Vorige maand was er een actie bij aankoop van effecten, wanneer wordt die eigenlijk uitbetaald?
Ten laatste in augustus 2022 volgens de actievoorwaarden. MeDirect moet immers eerst zeker zijn dat je de aangekochte effecten zes maanden hebt bijgehouden.
Laatst gewijzigd door Yaris op 18 januari 2022, 14:23, 1 keer totaal gewijzigd.
MeDirect is daarmee geen uitzondering in hun werkwijze.
Alle banken volgen ongeveer dezelfde strategie; met dat verschil dat MeDirect tenminste op voorhand verwittigt (in tegenstelling tot veel andere banken).
Alle banken volgen ongeveer dezelfde strategie; met dat verschil dat MeDirect tenminste op voorhand verwittigt (in tegenstelling tot veel andere banken).
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ik heb eerder het idee dat alle banken dit voorhand (moeten) communiceren en dat die communicatie van Medirect altijd vrij "kortdag" is. Niet dat ik dat een probleem vind.
Ja dacht een paar dagen terug boven x bedrag geen rente meer bij Fortis.EarthNvstr1 schreef: ↑18 januari 2022, 18:22
Ik heb eerder het idee dat alle banken dit voorhand (moeten) communiceren en dat die communicatie van Medirect altijd vrij "kortdag" is. Niet dat ik dat een probleem vind.
Nu nog verwonderd zijn over verlaging?
De druppel die regen wordt zeker.
De centjes die gespaard zijn moeten rollen en liefst in beleggen.
De ballon nog wat verder opblazen.
Laatst gewijzigd door platin op 18 januari 2022, 18:40, 3 keer totaal gewijzigd.
Estate Guru believer.