MeDirect Maandsparen Max (0,70%)
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: MeDirect Maandsparen Max (0,70%)
Hoe kwam je deze info eigenlijk te weten?donderblomme schreef: ↑18 januari 2022, 11:17 Medirect Max zakt naar 0.45% getrouwheids premie bovenop 0.5% basis....
Op hun website vind ik daar niets van terug.
Mail van heden.Nefertari schreef: ↑18 januari 2022, 18:38Hoe kwam je deze info eigenlijk te weten?donderblomme schreef: ↑18 januari 2022, 11:17 Medirect Max zakt naar 0.45% getrouwheids premie bovenop 0.5% basis....
Op hun website vind ik daar niets van terug.
Estate Guru believer.
Geen mail ontvangen van MeDirect.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Misschien is de mail enkel voor goede klanten bestemd … (grappetje)EarthNvstr1 schreef: ↑18 januari 2022, 18:46Heb je MS-MAX, ME1 of M3 ?
Anders eventueel een probleem bij je mail provider ? (check je spam/junk folders als die enkel gemarkeerd en niet verwijderd worden)
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Denk het niet, want is volgens mij verplicht. Versturen van de communicatie, garanderen dat je het aankrijgt/leest is nog wat anders.
Maar wellicht is het wel zo dat die "aantrekkelijke" intrest op spaarrekeningen bedoelt is als lokkertje. Niets mis mee.
-
- Newbie
- Contacteer:
Dat het voor max al over enkele dagen ingaat vind ik veel te kort. Voor zoiets zou minstens 30 dagen standaard moeten zijn. Of ze moeten het bedrag van minstens 5000 euro laten vallen.
Nu is Santander Consumer Bank dus het voordeligst. Daar heb ik (gelukkig) ook een rekening lopen. Ik heb nu 10.000 euro te storten. Eens naar de limieten kijken.
De gewone banken mogen ook wel eens meedoen. Nu lopen we geld te verzetten naar buitenlandse banken met risico, terwijl we het hier kunnen houden voor onze economie.
Nu is Santander Consumer Bank dus het voordeligst. Daar heb ik (gelukkig) ook een rekening lopen. Ik heb nu 10.000 euro te storten. Eens naar de limieten kijken.
De gewone banken mogen ook wel eens meedoen. Nu lopen we geld te verzetten naar buitenlandse banken met risico, terwijl we het hier kunnen houden voor onze economie.
Ik vind dat wel verkeerd : nieuwe klanten lokken met een hoge intrest en zodra ze toehappen de intrest verlagen. Niet netjes …EarthNvstr1 schreef: ↑18 januari 2022, 19:24
Denk het niet, want is volgens mij verplicht. Versturen van de communicatie, garanderen dat je het aankrijgt/leest is nog wat anders.
Maar wellicht is het wel zo dat die "aantrekkelijke" intrest op spaarrekeningen bedoelt is als lokkertje. Niets mis mee.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Tja ... vermoedelijk zullen ze ook niet wakker liggen van klanten die dat spelletje niet begrijpen en alleen maar klant worden voor de op dat moment "aantrekkelijke" intrest op hun spaarrekening en dat dan eventueel "verkeerd" vinden.
't Is trouwens ook niet zo dat ze dat proberen te verbergen, lijkt mij
Tiens, ik dacht niet dat ze in december al aankondigden “open nu een rekening bij ons en over 2 weken verlagen we al de intrest”EarthNvstr1 schreef: ↑18 januari 2022, 20:25Tja ... vermoedelijk zullen ze ook niet wakker liggen van klanten die dat spelletje niet begrijpen en alleen maar klant worden voor de op dat moment "aantrekkelijke" intrest op hun spaarrekening en dat dan eventueel "verkeerd" vinden.
't Is trouwens ook niet zo dat ze dat proberen te verbergen, lijkt mij
De verlaging van 0,65% naar 0,45% gaat over de getrouwheidspremie. Nieuwe klanten die op tijd een storting gedaan hebben genieten nog een jaar lang van de 0,65%.
dus moest je vandaag nog storten krijg je nog de oude getrouwheids premie? ( indien he geld er vlug genoeg staat en je nog niet aan je 5K per maand zit)
Als ze op tijd hun 1e storting hebben gedaan en enkel voor hun eerste storting, begrensd tot max. 5000 euro …
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ja.
Tot en met valutadatum 20/1/2022 geldt de huidige 0,65% getrouwheidsintrest.
Vanaf valutadatum 21/01/2022 geldt de nieuwe 0,45% getrouwheidsintrest.
(edit: en getrouwheidsintrest ligt vast voor 365 dagen vanaf de valutadatum)
Laatst gewijzigd door EarthNvstr1 op 18 januari 2022, 23:17, 1 keer totaal gewijzigd.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ik heb eerder al aangegeven dat ik ook vind dat Medirect de communicatie van wijzingen van intrest nogal "kortdag" doet.
En op hun website (vooral voor nieuwe klanten) zouden ze dat ook een redelijke tijd op voorhand moeten vermelden, vind ik.
Maar om daar nu zo'n drama van te maken ...