Medirect verlaagt rente
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Medirect verlaagt rente
Jullie vinden blijkbaar normaal dat een overschrijving van 5.000 euro naar een andere bank als verdacht beschouwd wordt?
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Welke citeria hanteert de bank om een overschrijving verdacht te vinden?
Zou het niet beter zijn dat ze een overschrijving teveel tegenhouden dan één te weinig ?
Privacy : ik maak me geen illusies. Duizenden mensen kunnen zien hoeveel ik op een rekening bij een bank heb, welke yoghurt ik koop, etc.
Als mijn bank iets te snel een overschrijving verdacht vindt zou ik dat een pluspunt vinden om die bank te kiezen en te blijven kiezen.
Privacy : ik maak me geen illusies. Duizenden mensen kunnen zien hoeveel ik op een rekening bij een bank heb, welke yoghurt ik koop, etc.
Als mijn bank iets te snel een overschrijving verdacht vindt zou ik dat een pluspunt vinden om die bank te kiezen en te blijven kiezen.
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
Das een goeie. Mijn spaarrekening bij Santander heeft mij 204 euro intrest opgebracht. Hetzelfde bedrag bij KBC zou mij 37 euro opgebracht hebben.Piepenolleken schreef: ↑19 januari 2022, 19:37 Ik heb liever de 0,11 van KBC dan de 0,60 van MeDirect. Al denk ik er nooit over na om de andere keuze te maken.
Elk zijn goesting natuurlijk maar bij grootbanken heb ik enkel een zichtrekening. Mijn spaargeld zien ze daar niet, dat zit verspreid over banken die wel nog iets geven.
Een grootbank zal zijn intrest niet verlagen want ze kunnen niet lager.
Ik ken iemand die begin 2021 klant geworden is bij MeDirect (ook met een aantrekkelijke welkomstbonus, dacht ik), en dus een jaar heeft kunnen genieten van zijn 0,70% (en het komende jaar eigenlijk ook nog). Dat men nu beslist om de rente tot 0,50% te verlagen, is sneu voor zij die net een account geopend hadden en dus slechts €5000 hebben kunnen storten, maar dit is nu eenmaal hoe dergelijke zaken werken. Het staat je vrij je rekening te sluiten en naar de grootbank te gaan, maar dan zal je je tevreden moeten stellen met (maximaal) €205 per jaar minder. En inderdaad, bij banken die 0,11% bieden, hoef je je alvast geen zorgen te maken om rentedalingen.
Voor zij die twijfelden tussen MeDirect of Santander en die eerste gekozen hebben, begrijp ik wel dat dit vervelend is.
Voor zij die twijfelden tussen MeDirect of Santander en die eerste gekozen hebben, begrijp ik wel dat dit vervelend is.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Als er morgen per klant 3 kg wortelen en 2 gratis bloemkolen af te halen zijn bij Lidl ga ik er ook niet om.
Slecht voor mijn darmen !
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
De welkom premie die men kon krijgen als men klant werd vergeten.
Estate Guru believer.
Bijvoorbeeld je overschrijvingshistoriek: als je nooit grote bedragen overschrijft, vind ik het zeker niet onlogisch dat je bank je bij een uitgaande transactie van 5000 EUR even contacteert uit zekerheid. Is trouwens een algoritme dat deze overschrijvingen eruit haalt, er zit heus niemand continu je rekeningen uit te pluizen. Een plus voor KBC dus.
https://youtu.be/0GCUmTUT7yoPiepenolleken schreef: ↑19 januari 2022, 19:37 Ik heb liever de 0,11 van KBC dan de 0,60 van MeDirect. Al denk ik er nooit over na om de andere keuze te maken.
Wel al van gehoord, van Me Direct.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Het filmpje gaat over domme klanten.
Wie bij KBC blijft aan 0,11 is dom ? Dat is wat je wil zeggen ?
Ik vind die die bij kauphting en Icesave spaarden dommer. Dat was ook aan hogere intrest.
Als die daarna bij MeDirect zouden zitten ? Dat zijn de klanten die in je groep aan de linker kant zitten in het filmpje.
Twee keer tegen dezelfde steen schoppen, al van gehoord ?
Of amnesie. Dat is wel een ziekte, geen geval van domheid
Voor mij mag iemand, als hij dat verkiest, zijn boodschappen bij de Spar halen, zijn benzine bij Total, de verzekering bij een verzekeringsagent, zijn bankzaken bij KBC.en uitdrukkelijk NIET bij MeDirect of Keytrade.
Omgekeerd mag iemand er voor kiezen bij MeDirect klant te zijn.
Niets mis mee. Persoonlijke vrijheid.
Wie bij KBC blijft aan 0,11 is dom ? Dat is wat je wil zeggen ?
Ik vind die die bij kauphting en Icesave spaarden dommer. Dat was ook aan hogere intrest.
Als die daarna bij MeDirect zouden zitten ? Dat zijn de klanten die in je groep aan de linker kant zitten in het filmpje.
Twee keer tegen dezelfde steen schoppen, al van gehoord ?
Of amnesie. Dat is wel een ziekte, geen geval van domheid
Voor mij mag iemand, als hij dat verkiest, zijn boodschappen bij de Spar halen, zijn benzine bij Total, de verzekering bij een verzekeringsagent, zijn bankzaken bij KBC.en uitdrukkelijk NIET bij MeDirect of Keytrade.
Omgekeerd mag iemand er voor kiezen bij MeDirect klant te zijn.
Niets mis mee. Persoonlijke vrijheid.
Welkom terug Weverke.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Geen ja of geen neen als antwoord daarop
Was weverke echt zo slecht van inborst dat hij geen klant was bij MeDirect ?
Tik Tak lijkt mij ook geen nieuwe verschijning te zijn op dit forum.
Wie er achter de nick zit : ik heb een idee maar ik hou het wel voor mezelf
MeDirect it is en Medirect it shall be !
Was weverke echt zo slecht van inborst dat hij geen klant was bij MeDirect ?
Tik Tak lijkt mij ook geen nieuwe verschijning te zijn op dit forum.
Wie er achter de nick zit : ik heb een idee maar ik hou het wel voor mezelf
MeDirect it is en Medirect it shall be !
Waarom denk je veiliger te zijn bij KBC dan bij MeDirect of Santander?
Kan KBC niet failliet gaan dan?
Ik zou eerder denken als MeDirect failliet gaat dat het garantiefonds dat misschien zal kunnen trekken.
Bij een faillissement van KBC zal het garantiefonds niet thuis geven.
Kan KBC niet failliet gaan dan?
Ik zou eerder denken als MeDirect failliet gaat dat het garantiefonds dat misschien zal kunnen trekken.
Bij een faillissement van KBC zal het garantiefonds niet thuis geven.