Coronavaccinaties en de cijfers
-
- VIP member
- Contacteer:
Re: Coronavaccinaties en de cijfers
Busted! Een vuile kapitalist, een bedrijfswagen of een zelfstandige met een wagen die 250 kan!!! Foei dat mag niet van onze linkse “vrienden” wegens afgunst en iemand die werkt niks gunnenpukkie007 schreef: ↑23 januari 2022, 20:10Oei, ik doe dat al 35 jaar. Maar wel mét vaccin natuurlijk ...Sebastiaan1985 schreef: ↑23 januari 2022, 19:59
Dat is juist gelijk iemand die 250 rijdt op de autobahn in Duitsland. Het mag maar geen medelijden mee als die crashen
Nu serieus. Ik vind dat als je een bepaald risico neemt, je geen medelijden moet verwachten als het toch misloopt.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Zowat *alles* is een risico ... de mate van het risico hangt van vele factoren af en wordt als het goed is afgewogen tegenover het "rendement" (in algemene zin).Sebastiaan1985 schreef: ↑23 januari 2022, 20:23 Nu serieus. Ik vind dat als je een bepaald risico neemt, je geen medelijden moet verwachten als het toch misloopt.
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
Aan alles is een mouw te passen … kijk maar naar Pieter Loridon … just saying …
Pieter Loridon laat zich doelbewust besmetten met corona: “Ander speeksel in m’n neus liggen rammen”
Ex-basketter en bekende Vlaming Pieter Loridon (49) heeft zich doelbewust laten besmetten met het coronavirus. “Ik ben me bewust gaan laten besmetten”, zegt Loridon op Instagram. “Ander speeksel in m’n neus liggen rammen, met positief resultaat.” De BV zegt dat hij binnenkort naar het buitenland moet. Wie niet gevaccineerd is, heeft daarvoor een herstelcertificaat nodig. Maar wat Loridon doet, is niet zonder gevaar. Een Tsjechische zangeres die hetzelfde deed, bekocht het met haar leven.
Pieter Loridon laat zich doelbewust besmetten met corona: “Ander speeksel in m’n neus liggen rammen”