Digitale meters GAS / ELEC
Re: Digitale meters GAS / ELEC
Ik kan mis zijn, maar ik vermoed dat een LED zelfs niet meer zal verbruiken bij hogere spanning, aangezien deze ook een elektronische voeding hebben.
Verder akkoord: in een modaal gezin is het verbruik t.b.v. verlichting te verwaarlozen t.o.v. zware verbruikers zoals boilers, wasmachine, droogkast, vaatwasser, diepvriezer, warmtepomp, ...
Het inductie vermogen veranderd en overbrengingen van electromagnetische zal voltage zeker doen veranderen op Electronica.
Veel toestellen zullen stuk gaan.
Dat is de reden dat omvormers in beveiliging schakelen, zij zullen NET nooit kunnen overbelasten wat met massale afnamen wel het geval is.
Er is totaal geen grond voor DNB om injectie pieken te factureren omdat het er niet is, ze kunnen het NET niet overbelasten omdat ze in veiligheid vallen.
Sterker als iedereen zwaar begint te verbruiken zakt op plaatselijke takken het voltage en kan daar de plaatselijke PV installaties dit voltage helpen ondersteunen. DNB zou beter ook een bijdrage betalen omdat wij met een kleine kerncentrale aan injectie het stroomnet vermogen ondersteunen bij massaal veel verbruik.
VREG ZAL DIT NOOIT TOEGEVEN
Om samen te vatten:
Een kWh-meter meet, tot niemands verbazing, de hoeveelheid kWh die er door gaat.
Odbc jong, je hebt je zelf compleet vastgereden. Weeral.
Dringend tijd om het "Mpenza" effect boven te halen!
Een kWh-meter meet, tot niemands verbazing, de hoeveelheid kWh die er door gaat.
Odbc jong, je hebt je zelf compleet vastgereden. Weeral.
Dringend tijd om het "Mpenza" effect boven te halen!
Jong moesten ze uw hersenen in een klein vogeltje steken, dan vliegt u nog achteruit.
Een mentale faseverschuiving.
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
EN DE FEDERALE REGULATOR, DE CREG, OOK NIET!
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Er zijn helemaal geen verbruikspieken wanneer de zon schijnt.
Weg theorie.
Weg theorie.
74% aandelen, 16% obligaties, 10% cash
Ik heb maandag 24/1 eens in detail bekeken. Maandag was een zonnige dag. Volgens de installatie brachten de panelen iets meer dan 7 kwh op.
De wasmachine draaide, de droogkast, koken, ... noem maar op.
Ik dacht, laat mij nu eens kijken hoeveel van die 7 kwh we zelf verbruikten, en hoeveel we op het net staken.
Dus telde ik de kwartiertotalen 'injectie' op van die dag. Ik kom aan meer dan 9 kwh ... Dat kan natuurlijk niet denk ik.
Ofwel is de digitale meter mis, ofwel is meter van de installatie mis, of kan dit nog anders verklaard worden ?
Ik stuurde ondertussen ook een mail naar de installateur, maar die firma ondertussen kennende zal ik daar geen deftig antwoord krijgen.
De wasmachine draaide, de droogkast, koken, ... noem maar op.
Ik dacht, laat mij nu eens kijken hoeveel van die 7 kwh we zelf verbruikten, en hoeveel we op het net staken.
Dus telde ik de kwartiertotalen 'injectie' op van die dag. Ik kom aan meer dan 9 kwh ... Dat kan natuurlijk niet denk ik.
Ofwel is de digitale meter mis, ofwel is meter van de installatie mis, of kan dit nog anders verklaard worden ?
Ik stuurde ondertussen ook een mail naar de installateur, maar die firma ondertussen kennende zal ik daar geen deftig antwoord krijgen.
kwartiertotalen optellen was niet nodig, je kan makkelijk de dagtotalen zien, stom van mij.
Maar ondertussen zie ik nog een aantal dagen waarvan de injectie volgens de digitale meter hoger is dan wat de panelen opbrachten. En mijn panelen lijken op jaarbasis wel op te brengen wat ze zouden moeten opbrengen.
Maar ondertussen zie ik nog een aantal dagen waarvan de injectie volgens de digitale meter hoger is dan wat de panelen opbrachten. En mijn panelen lijken op jaarbasis wel op te brengen wat ze zouden moeten opbrengen.
Hoe meet je de produktie van je panelen, is dat met een geijkte meter, of lees je dat af op je omvormer ?
Bij mij is er toch wel een redelijk verschil tussen wat ik aflees op de omvormer, en wat de geijkte meter voor de groenestroomcertifikaten aanduidt.
Bij mij is er toch wel een redelijk verschil tussen wat ik aflees op de omvormer, en wat de geijkte meter voor de groenestroomcertifikaten aanduidt.
Op digitale meter kan je zien wat je realtime verbruikt van productie PV Installatie en wat er nog op net vloeit door op toets te drukken van digitale meter.
Dit kan ook via realtime toestelletje van +-40 euro in poort digitale meter naar app gsm.
Dit kan ook via realtime toestelletje van +-40 euro in poort digitale meter naar app gsm.