De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Op dit moment krijgt een beginneling als ik wel schrik dat de bodem van het vat nog niet bereikt is voor de hele heisa.
Maar ik heb al wat bijgekocht. Niet echt veel, maar toch bijgekocht.
Maar ik heb al wat bijgekocht. Niet echt veel, maar toch bijgekocht.
Zorg er steeds voor dat het risico dat je neemt met je portefeuille niet groter is dan het risico dat je kan nemen! Hou er rekening mee dat de aandelenmarkt* met 50% kan dalen en dat je ook na een reeks jaren nog op verlies kunt staan.
*Individuele aandelen of niet breed gediversifieerde fondsen kunnen dieper dalen.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Thanks. Dat is hier ingecalculeerd. Ik denk dat ik aan het andere uiterste van het spectrum zit.
Als zoiets (wat je beschrijft) gebeurt, betekent het geen aderlating voor mij.
Anderen gaan dat misschien niet wijs vinden maar het grootste gedeelte van wat ik bezit zit in onroerend goed, daarna spaarrekeningen en slechts een klein deel (een paar procent) in aandelen en fondsen.
Anderen gaan dat misschien niet wijs vinden maar het grootste gedeelte van wat ik bezit zit in onroerend goed, daarna spaarrekeningen en slechts een klein deel (een paar procent) in aandelen en fondsen.
Updates kunnen maar beter over de hele lijn positief zijn of je wordt afgeslachtF5 Networks Non-GAAP EPS of $2.89 beats by $0.11, revenue of $687M beats by $8.92M
...
F5 slides 14% as earnings beat contains supply-chain warning
74% aandelen, 16% obligaties, 10% cash