groenkracht cvba
TIP
Re: groenkracht cvba
In communiceren zijn die vereffenaars nooit goed geweest. Nooit naar die algemene vergadering kunnen gaan behalve de laatste omdat die uitzonderlijk online was.
De communicatie zal wel een uitbetaling zijn. We zijn er bijna.
De communicatie zal wel een uitbetaling zijn. We zijn er bijna.
Bedankt Karine, is intussen nagekeken en klopt helemaal.
Nog een vraagje: het lijkt me vreemd dat we in aanloop van vorige uitbetalingen of voor de defintieve liquidatie niet het oorspronkelijk certificaat moeten terug bezorgen. Waarschijnlijk is hun bewijs van uitbetaling belangrijker dan ons certificaat? En zouden ze een reserve in kas houden (en beheren...) voor de certificaten die nog zullen opduiken ('in de lade van mijn ouders vond ik...')?
Nog een vraagje: het lijkt me vreemd dat we in aanloop van vorige uitbetalingen of voor de defintieve liquidatie niet het oorspronkelijk certificaat moeten terug bezorgen. Waarschijnlijk is hun bewijs van uitbetaling belangrijker dan ons certificaat? En zouden ze een reserve in kas houden (en beheren...) voor de certificaten die nog zullen opduiken ('in de lade van mijn ouders vond ik...')?
En la vivo oni elektu inter enspezi monon aù elspezi monon. Tempo mankas por fari ambaù (L. Zamenhof)
Ik ben vandaag nog eens gaan inloggen op de website van Groenkracht. En er is iets nieuws!
Maar eerst even het bericht daarvoor. Dat heeft geen datumvermelding.
Dat bevat ondermeer;
tekst staat in een PDF-als-afbeelding, moet de tekst dus overtypen ... waar ik mij niet mee ga bezig houden)
Geen knip&plak - essentie in eigen woorden;
Maar eerst even het bericht daarvoor. Dat heeft geen datumvermelding.
Dat bevat ondermeer;
De definitieve afsluiting hopen we te realiseren uiterlijk begin 2022, maar mogelijk – indien alle
procedurestappen vlot verlopen – lukt dit nog voor het einde van het jaar. Dit zal in elk geval
gepaard gaan met een laatste Algemene Vergadering waarvoor jullie te gepasten tijde zullen
worden uitgenodigd.
Het nieuwe bericht is van datum 22/12/2021; (Na het afsluiten van onze werkzaamheden zullen wij per aandeel de oorspronkelijke inleg van
125 euro kunnen terugbetalen. We verwachten dat er ook een kleine liquidatiebonus zal zijn
van iets meer dan 3 euro. Op die bonus is wel een roerende voorheffing van 30% verschuldigd
(zodat u daar netto dus iet meer dan 2 euro per aandeel van overhoudt).
Via eerdere voorschotten ontving u in 2019 en begin 2021 reeds 50 euro per aandeel. In totaal
heeft u dus nog ruim 77 euro netto per aandeel tegoed.
Dit alles uiteraard zonder onvoorziene omstandigheden of kosten.

Geen knip&plak - essentie in eigen woorden;
Geen informatie over een nieuwe datum voor de laatste uitbetaling. Lijkt logisch dat dit na de vergadering zal zijn.Alle nodige stappen zijn de afgelopen maanden kunnen worden gedaan waardoor Groenkracht begin 2022 afgesloten kan worden.
In maart 2022 komt er een allerlaatste algemene vergadering ter afsluiting van Groenkracht. Het zal een digitale vergadering worden. Exacte datum moet nog volgen. Coöperanten zullen een uitnodiging krijgen.
Uitdrukkelijke oproep aan de coöperanten die niets van zich hebben laten horen om dat wel te doen zodat men de actuele gegevens heeft van die coöperanten om die dossiers ook te kunnen afsluiten en uitbetalen.
Gelukkig nieuwjaar.
Nieuwsbericht Groenkracht.
Misschien kunnen ze het geld van diegene die hun gegevens niet hebben doorgegeven verdelen onder diegene die dit wel gedaan hebben.
Misschien kunnen ze het geld van diegene die hun gegevens niet hebben doorgegeven verdelen onder diegene die dit wel gedaan hebben.

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Ik weet dat dit niet serieus was maar voor wie zich gaat afvragen wat er dan wel mee gaat gebeuren; dat gaat ergens federaal geparkeerd worden, in de Deposito- en Consignatiekas. En wachten tot men dat ooit komt te claimen.
Wie wil weten of je er ergens nog iets op uw naam staat te wachten of op naam van een ander kan dat doen via myminfin.be Bij 'onthaal' , optie 'mijn slapende tegoeden raadplegen'.
Wie wil weten of je er ergens nog iets op uw naam staat te wachten of op naam van een ander kan dat doen via myminfin.be Bij 'onthaal' , optie 'mijn slapende tegoeden raadplegen'.
ThanksGiskart schreef: ↑25 december 2021, 22:47 Ik weet dat dit niet serieus was maar voor wie zich gaat afvragen wat er dan wel mee gaat gebeuren; dat gaat ergens federaal geparkeerd worden, in de Deposito- en Consignatiekas. En wachten tot men dat ooit komt te claimen.

Estate Guru believer.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
"Een beloftevolle nieuwe episode in de Nethys saga" ...
https://www.energies-cooperatives.be/nl ... 3-12-2019/
Heeft iemand dit "ooit" ondertekend eigenlijk ?
Na die persmededeling van 2 jaar geleden is daar precies verders niet over te vinden ...
Heeft iemand enig idee wat de status is van dat "Alliantie van burgerenergiecoöperaties wil Elicio overnemen" project ?

https://www.energies-cooperatives.be/nl ... 3-12-2019/
Heeft iemand dit "ooit" ondertekend eigenlijk ?
Na die persmededeling van 2 jaar geleden is daar precies verders niet over te vinden ...
Heeft iemand enig idee wat de status is van dat "Alliantie van burgerenergiecoöperaties wil Elicio overnemen" project ?
Is er iemand die hier de resterende waarde van zijn aandelen uitbetaald heeft gekregen?
Dit ging toch eind 2021, begin 2022 uitgevoerd worden door de verrefenaars.
Dit ging toch eind 2021, begin 2022 uitgevoerd worden door de verrefenaars.
geachte zorro 71,
naar ik vernomen heb(gelezen) zou de uitbetaling voor april2022 zijn er zou ook nog een overschot per aandeel van ongeveer 3 € zijn we zullen zien
grts
naar ik vernomen heb(gelezen) zou de uitbetaling voor april2022 zijn er zou ook nog een overschot per aandeel van ongeveer 3 € zijn we zullen zien
grts
Die 3 euro, ik neem aan dat dat per aandeel is.
Vraag: is dat per aandeel dat nu nog moet uitbetaalt worden of is dat per aandeel dat je ooit maximaal had.
Ik hoop dat mijn duidelijk is?
ik vermoed dat dit per aandeel 3€ is maar er zal wel nog RV vanaf moeten de fiscus kan nergens vanaf blijven dat we jaren geen intrest gekregen hebben laat hen koud
grts
grts