spaar en pluk actie
Re: spaar en pluk actie
Ik verkoop ze meestal op ebay en heb er ook al van anderen gebruikt, is geen enkel probleem.
Ik heb net 3 cheques van een vriendin geleend omdat ik ze dringend nodig had voor een aankoop in Inno.
Zo gauw mijn account opnieuw actief is en ik mijn achtergebleven cheques ontvang geef ik ze terug.
Zij geeft mij cheques die nog tot eind juni geldig zijn en ze krijgt er van mij nieuwe met een geldigheid tot eind december.
Zou evenwel nooit overwegen cheques te kopen...
Zo gauw mijn account opnieuw actief is en ik mijn achtergebleven cheques ontvang geef ik ze terug.
Zij geeft mij cheques die nog tot eind juni geldig zijn en ze krijgt er van mij nieuwe met een geldigheid tot eind december.
Zou evenwel nooit overwegen cheques te kopen...
Intussen heb ik er nog 2 bij ontvangen. In totaal heb ik er nu 11 geldig tot 30 juni, die ik niet kan gebruiken.louise schreef: Ik twijfel er sterk aan of dit zo maar zou kunnen.
Heeft hier iemand dat al eens uitgeprobeerd bij familie of zo
Door het feit dat mijn spaar-en-pluk rekening gedurende enkele maanden niet werkte, heb ik nu plots alle achterstallige cheques in één keer ontvangen.
Daar deze slechts geldig zijn tot 30 juni kan ik ze niet meer verzilveren.
Indien iemand het eens wil uitproberen : je mag mij altijd contacteren via PM om een deal te maken.
Ik heb 9 cheques in aanbod. Wie doet een voorstel ?
Op de cheques staat wel : "Strikt persoonlijk en niet overdraagbaar."
Zélf heb ik ooit een cheque van een oude (opgezegde) visakaart gebruikt bij betaling met mijn nieuwe visakaart.
Ik heb al meerdere malen Visa cheques verzilverd die niet van mij waren en nog nooit werd dit gecontroleerd.
De enigste voorwaarde om ze te gebruiken is dat je de desbetreffende aankoop betaalt met een Visakaart, maar dat lijkt mij logisch.
De enigste voorwaarde om ze te gebruiken is dat je de desbetreffende aankoop betaalt met een Visakaart, maar dat lijkt mij logisch.
Spaar en Pluk: 5 euro per 125 euro
Met mijn Dexia Mastercard heb ik mij ingeschreven voor de mooie Spaar en Pluk actie van BCC.
https://www.spaarenpluk.be
Hoe werkt het systeem?
Welke verrichtingen tellen mee voor het ‘Spaar & Pluk’-programma?
Alle verrichtingen met uw Visa kaart of MasterCard van minimum 25 euro die u uitvoert vanaf de dag van uw inschrijving komen in aanmerking voor dit spaarprogramma.
Een verrichting is elke betaling of geldafhaling met uw Visa kaart of MasterCard en dit zowel in binnen- als buitenland.
Wanneer beschik ik over voldoende spaarpunten om een aankoopcheque te ontvangen?
Voor elke verrichting van minimum 25 euro die u doet vanaf de dag van uw inschrijving, krijgt u 1 spaarpunt. Telkens wanneer u 5 spaarpunten heeft verzameld, ontvangt u automatisch per post 1 aankoopcheque van 5 euro.
Voor alle duidelijkheid: u ontvangt 1 spaarpunt per verrichting van minimum 25 euro en niet per aankoopschijf van 25 euro.
-------------
Toch wel een mooie actie naar mijn mening, loopt nog tot 1/01/2010.
EDIT: sorry, ik had niet gezien dat onderaan er al een onderwerp over was.
https://www.spaarenpluk.be
Hoe werkt het systeem?
Welke verrichtingen tellen mee voor het ‘Spaar & Pluk’-programma?
Alle verrichtingen met uw Visa kaart of MasterCard van minimum 25 euro die u uitvoert vanaf de dag van uw inschrijving komen in aanmerking voor dit spaarprogramma.
Een verrichting is elke betaling of geldafhaling met uw Visa kaart of MasterCard en dit zowel in binnen- als buitenland.
Wanneer beschik ik over voldoende spaarpunten om een aankoopcheque te ontvangen?
Voor elke verrichting van minimum 25 euro die u doet vanaf de dag van uw inschrijving, krijgt u 1 spaarpunt. Telkens wanneer u 5 spaarpunten heeft verzameld, ontvangt u automatisch per post 1 aankoopcheque van 5 euro.
Voor alle duidelijkheid: u ontvangt 1 spaarpunt per verrichting van minimum 25 euro en niet per aankoopschijf van 25 euro.
-------------
Toch wel een mooie actie naar mijn mening, loopt nog tot 1/01/2010.
EDIT: sorry, ik had niet gezien dat onderaan er al een onderwerp over was.
Re: Spaar en Pluk: 5 euro per 125 euro
Dat is nu opgelostCampzie schreef: EDIT: sorry, ik had niet gezien dat onderaan er al een onderwerp over was.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Dat is net de essentie van die cheques: mensen zoveel mogelijk met hun Visa laten betalen, ze vervolgens een cheque geven die enkel geldig zijn in winkels waar ze niet veel komen om ze vervolgens iets te doen kopen wat ze niet nodig hebben en ze terug te laten betalen met de Visakaart. Gevolg: de winnaars in dit verhaal zijn Visa en de deelnemende winkels, niet de Spaar en pluk gebruiker.yezzer schreef:idem dito: had er tot voor kort ook "een sport" van gemaakt om telkenmale steeds via de kredietkaart bij tankstations die kredietkaarten aanvaarden (Esso, Shell, etc..) steeds te tanken voor telkens 25 euro.BartVW schreef: Ja, kheb al 2 rood/roze cheques gekregen. Maar kan daar toch nooit iets mee doen
gevolg, dat loopt aardig op: heb dus al momenteel 4 van die cheques in mijn bezit die allen geldig zijn tot 30/6/2009.
maar als ik achteraf bekijk om die te verzilveren moet ik minstens telkenmale iets gaan kopen voor 25 euro (dus als ik ze alle 4 in 1 keer wil verzilveren is dat iets van minstens 100 euro), en da's dan nog veelal bij winkels waar ik meestal niet kom, ook al is er zogezegd al aardig wat keuze...
De meest interessante winkels zijn volgens mij Inno en Allo Telecom, bij de laatste krijg je een mooie korting op je nieuwe gsm...
Vaganzza schreef:Dat is nu opgelostCampzie schreef: EDIT: sorry, ik had niet gezien dat onderaan er al een onderwerp over was.
Bedankt, ik had deze actie nog maar niet ontdekt.
Echt niet slim aangezien het telkens in koeien van letters op de uitgavenstaat stond
Wat zijn de meningen hier over de spaar en pluk-actie? Tevreden erover of valt het tegen?
Als je naar antwoord 21 kijkt, niet echt positief. Ikzelf vind de actie niet zo spectaculair. Het meeste van die cheques heb ik toch niet nodig. Het is een typisch systeem om mensen meer te laten kopen, een behoefte creëren die er niet is.Campzie schreef: Wat zijn de meningen hier over de spaar en pluk-actie? Tevreden erover of valt het tegen?
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Je moet teveel aankopen doen vind ik. Maar ik maak er toch veel gebruik van.Campzie schreef: Wat zijn de meningen hier over de spaar en pluk-actie? Tevreden erover of valt het tegen?
- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
Gewoon niet meer gaan uitgeven dan dat je normaal zou doen. Ik betaal nu soms wel eens met visa voor aankopen waar ik normaal gezien mijn debetkaart voor gebruik. Ik zal echter niet méér aankopen gaan doen om wat extra cheques van 5€ gaan binnen te halen.Zorba schreef:Je moet teveel aankopen doen vind ik. Maar ik maak er toch veel gebruik van.Campzie schreef: Wat zijn de meningen hier over de spaar en pluk-actie? Tevreden erover of valt het tegen?
dju, is dat even pech. De laatste tijd grote bedragen uitgegeven met visa kaart (verbouwingen) en verwachte een aantal cheques... maar toen ik mijn spaarpunten zag was dat toch en teleurstelling. Begon te twijfelen of het nu per aankoop was of aankoopschijf. het is dus helaas per verrichting :-(Campzie schreef: