printer
printer
Welke printer koop je de dag van vandaag het best?
Ik print een 2-tal keer per maand iets af.
Mijn eigen printer (was een HP980 van bijna 20 jaar oud) heeft de geest gegeven, voorlopig opgelost met bij vriending te gaan printen, echter is de printer daar ook stuk .
Ik las al de tip om in de action cartridges van canon te kopen, echter is dit volgens ik zie enkel voor oudere modellen.
Ik print een 2-tal keer per maand iets af.
Mijn eigen printer (was een HP980 van bijna 20 jaar oud) heeft de geest gegeven, voorlopig opgelost met bij vriending te gaan printen, echter is de printer daar ook stuk .
Ik las al de tip om in de action cartridges van canon te kopen, echter is dit volgens ik zie enkel voor oudere modellen.
Re: printer
Een z/w laserprinter voor als je erg weinig print, en kleur geen must is.
Tweedehands kan ook als het echt goedkoop moet.
Tweedehands kan ook als het echt goedkoop moet.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik heb zelf een HP Laser MFP 135w. Best tevreden van. 125 eur betaald in 2020. Ik zou de prijs van de toner moeten nakijken.
als je echt niet veel moet printen kan je eventueel je papiertje afdrukken in de bib, ik dacht 10 cent per blad. Hier hadden ze die service. Maar of dat nog mag met die Corona weet ik niet.
als je echt niet veel moet printen kan je eventueel je papiertje afdrukken in de bib, ik dacht 10 cent per blad. Hier hadden ze die service. Maar of dat nog mag met die Corona weet ik niet.
Ik kan ook afdrukken op mijn werk, echter soms als het snel moet gaan is een eigen printer wel handig.
Ik twijfel tussen of tweedehands een ouder, deftig model. Of iets goedkoop nieuw in de winkel.
Met dat laatste heb ik slechte ervaringen van vroeger, nieuwe printers met cartridges die bijna niet gevuld zijn, waardoor je verplicht bent alsnog dure cartridges te kopen. Totaalsom is dan duur.
Ik zie nu veel van die all-in-one scanner + printer = kopieermachine toestanden. En dit voor 50€, lijkt mij te mooi om degelijk te zijn en eigenlijk heb ik die scanner niet nodig ( heb ik nog apart staan en gebruik ik één keer per drie jaar of zo)
Ik twijfel tussen of tweedehands een ouder, deftig model. Of iets goedkoop nieuw in de winkel.
Met dat laatste heb ik slechte ervaringen van vroeger, nieuwe printers met cartridges die bijna niet gevuld zijn, waardoor je verplicht bent alsnog dure cartridges te kopen. Totaalsom is dan duur.
Ik zie nu veel van die all-in-one scanner + printer = kopieermachine toestanden. En dit voor 50€, lijkt mij te mooi om degelijk te zijn en eigenlijk heb ik die scanner niet nodig ( heb ik nog apart staan en gebruik ik één keer per drie jaar of zo)
Heb ook zoiets (EPSON XP - 2100) aangeschaft, een dikke 2 jaar terug. Tot heden zeer tevreden, maar print ook niet elke dag.shuttle schreef: ↑8 februari 2022, 14:29 Ik kan ook afdrukken op mijn werk, echter soms als het snel moet gaan is een eigen printer wel handig.
Vooral kijken naar de prijs van de inkt. En dan bedoel ik niet zozeer merkinkt, maar voor welke prijs je "namaak"inkttoners kunt kopen. Ik heb hier een oude Canon-printer waarvoor ik 4 sets toners voor €20 heb gekocht. Ik doe daar al zo'n 5 jaar mee.
Wel bij een laser moet je geen inktcartridges kopen.
Wel toner, maar als je niet zo veel afdrukt kan je jaaaaaaren voort met de originele toner.
Ik print al 5 jaar met de originele toner, en die is nog altijd halfvol.
Een laserprinter gebruikt geen inkt om zijn printkoppen te reinigen.
Je kan een laser dus gemakkelijk een half jaar in de kast opbergen als je wil.
Stekker in, en hij print direct zonder issues.
Een inktjet zegt dan: printkop verstopt
Laserprinter = betrouwbaar.
50€ is idd te weinig, dan betaal je de printer via pokkedure inktaankopen.
Typische instap-laser (wel dubbelzijdig afrdukken, dat lijkt me minimum):
https://tweakers.net/pricewatch/1123847 ... 350dw.html
Wel toner, maar als je niet zo veel afdrukt kan je jaaaaaaren voort met de originele toner.
Ik print al 5 jaar met de originele toner, en die is nog altijd halfvol.
Een laserprinter gebruikt geen inkt om zijn printkoppen te reinigen.
Je kan een laser dus gemakkelijk een half jaar in de kast opbergen als je wil.
Stekker in, en hij print direct zonder issues.
Een inktjet zegt dan: printkop verstopt
Laserprinter = betrouwbaar.
50€ is idd te weinig, dan betaal je de printer via pokkedure inktaankopen.
Typische instap-laser (wel dubbelzijdig afrdukken, dat lijkt me minimum):
https://tweakers.net/pricewatch/1123847 ... 350dw.html
Koop jezelf de goedkoopste HP printer die compatibel is met HP Instant ink (ik heb er -1 minuut zoekwerk- eentje gevonden voor €70). Neem vervolgens een abonnement van €1 / maand voor 15 pagina's per maand. Hoeveel kleur er op die pagina staat maakt niet uit.
Als je inktpatroon bijna leeg is (of uitgedroogd) dan krijg je een nieuwe opgestuurd. Zij garanderen dat je die 15 pagina's per maand kan afdrukken. Je kan ook (beperkt) ongebruikte afdrukken cumuleren naar een volgende maand (niet in het oneindige, dus controleer de voorwaarden).
https://instantink.hpconnected.com/nl/nl/l/
Het is een alternatief natuurlijk. Een laserprinter kan je (op lange termijn) mogelijk goedkoper uitkomen maar is duurder in aanschaf, heeft dure toners en als het vroegtijdig de geest geeft heb je serieus pech.
Als je inktpatroon bijna leeg is (of uitgedroogd) dan krijg je een nieuwe opgestuurd. Zij garanderen dat je die 15 pagina's per maand kan afdrukken. Je kan ook (beperkt) ongebruikte afdrukken cumuleren naar een volgende maand (niet in het oneindige, dus controleer de voorwaarden).
https://instantink.hpconnected.com/nl/nl/l/
Het is een alternatief natuurlijk. Een laserprinter kan je (op lange termijn) mogelijk goedkoper uitkomen maar is duurder in aanschaf, heeft dure toners en als het vroegtijdig de geest geeft heb je serieus pech.
-
- Verbannen Gebruiker
Misschien de kringloopwinkel?
Wij hebben dezelfde printgewoontes, dus ook maar sporadisch eens een blaadje.
De printer moest constant kuisen, wat telkens inkt kostte.
Uiteindelijk, na veel lezen, toch gekozen voor een laserprinter.
Een laserprinter is iets duurder in aankoop, maar daarna geen dure inktpatronen meer!
Wij hebben trouwens een brother dcw1612.
Printen (enkel zwart-wit), scannen, kopiëren.
We hebben hem nu een jaar (?) en erg tevreden van.
De printer moest constant kuisen, wat telkens inkt kostte.
Uiteindelijk, na veel lezen, toch gekozen voor een laserprinter.
Een laserprinter is iets duurder in aankoop, maar daarna geen dure inktpatronen meer!
Wij hebben trouwens een brother dcw1612.
Printen (enkel zwart-wit), scannen, kopiëren.
We hebben hem nu een jaar (?) en erg tevreden van.
Ik print op mijn werk
Die 2 blaadjes papier per jaar voor een of andere stomme instantie dat niet digitaal werkt is nu niet de grootste kost voor mijn werkgever.
Ik had in 1990 een paar afgeschreven laser printers gekregen (3 Laserjet 4 met 5 toners) die ik ruim 20 jaar heb gebruikt, maar finaal hebben ze wel de geest gegeven.
Gaan voor een laserprinter is op lange termijn waarschijnlijk de goedkoopste oplossing, maar als de laserprinter vroegtijdig de geest geeft zal het wel snel een dure optie worden. Een kennis van mij had die optie genomen, maar zijn goedkope laserprinter was na 3 jaar kapot.
Vandaar ook de suggestie van Instant ink.
Klassieke printer van €60
Ieder jaar €12 aan abonnement
Laserprinter €120. Je laserprinter moet dan al 5 jaar meegaan voordat het goedkoper begint te worden dan dat instant ink abonnement.
Als je echt weinig afdrukt, is misschien de goedkoopste oplossing nog steeds afdrukken in de bibliotheek / gemeente / krantenwinkel / print shop. Of vragen aan iemand (of via het werk). De moeite is misschien wat groter, maar het is een zorg minder.
Die 2 blaadjes papier per jaar voor een of andere stomme instantie dat niet digitaal werkt is nu niet de grootste kost voor mijn werkgever.
Ik had in 1990 een paar afgeschreven laser printers gekregen (3 Laserjet 4 met 5 toners) die ik ruim 20 jaar heb gebruikt, maar finaal hebben ze wel de geest gegeven.
Gaan voor een laserprinter is op lange termijn waarschijnlijk de goedkoopste oplossing, maar als de laserprinter vroegtijdig de geest geeft zal het wel snel een dure optie worden. Een kennis van mij had die optie genomen, maar zijn goedkope laserprinter was na 3 jaar kapot.
Vandaar ook de suggestie van Instant ink.
Klassieke printer van €60
Ieder jaar €12 aan abonnement
Laserprinter €120. Je laserprinter moet dan al 5 jaar meegaan voordat het goedkoper begint te worden dan dat instant ink abonnement.
Als je echt weinig afdrukt, is misschien de goedkoopste oplossing nog steeds afdrukken in de bibliotheek / gemeente / krantenwinkel / print shop. Of vragen aan iemand (of via het werk). De moeite is misschien wat groter, maar het is een zorg minder.
-
- Full Member
- Contacteer:
Kan je een simpele printer aanraden voor print en scanwerk met zo een namaakje? En kan je sturen via pb waar je ze koopt?
-
- Verbannen Gebruiker
123inkt is prima leverancier van printer en alle toebehoren. En veel meer dan dat. Je kunt daar ook merk en niet-merk drum en toners kopen.Verviertig schreef: ↑9 februari 2022, 13:02Kan je een simpele printer aanraden voor print en scanwerk met zo een namaakje? En kan je sturen via pb waar je ze koopt?
-
- Full Member
- Contacteer:
Laserjetje dan maar omdat ik weinig print heb hier ene xp-205 epson en die pakt geen papier meer... niet dan problemen met die printer gehad. Ga hem buiten gooien en met mokerhamer op slaan... dikke rommel.