Openen rekening - probleem
Openen rekening - probleem
Gisteren wou ik een rekening aanmaken bij MeDirect. Heb dit met itsme gedaan en alles leek vlot te verlopen. Ik kreeg dan een mail met mijn gebruikersnaam die als volgt ging:
Helaas was het niet mogelijk om uw identiteitscontrole te voltooien. Daarom zouden wij u willen vragen om uw identiteitskaart en selfie te uploaden door onderstaande stappen te volgen:
1. Ga naar de login-pagina → MeDirect
2. Vul uw klantennummer in
3. Vul uw wachtwoord in → u heeft deze aangemaakt aan het begin van uw applicatie
4. Volg de instructies op het scherm
Als ik mij dan aanmeld via Medirect zie ik volgende boodschap:
Uw aanvraagformulier is in behandeling.
Onze teams zijn momenteel uw aanvraag aan het behandelen en kijken alle gegevens na.
Voor de rest kan ik enkel uitloggen.
Gisteren dacht ik dat dit misschien wat tijd nodig had, maar ik zie nog altijd dezelfde melding als ik mij aanmeld.
Iemand gelijkaardige ervaringen?
Alvast bedankt voor eventuele reacties!
Helaas was het niet mogelijk om uw identiteitscontrole te voltooien. Daarom zouden wij u willen vragen om uw identiteitskaart en selfie te uploaden door onderstaande stappen te volgen:
1. Ga naar de login-pagina → MeDirect
2. Vul uw klantennummer in
3. Vul uw wachtwoord in → u heeft deze aangemaakt aan het begin van uw applicatie
4. Volg de instructies op het scherm
Als ik mij dan aanmeld via Medirect zie ik volgende boodschap:
Uw aanvraagformulier is in behandeling.
Onze teams zijn momenteel uw aanvraag aan het behandelen en kijken alle gegevens na.
Voor de rest kan ik enkel uitloggen.
Gisteren dacht ik dat dit misschien wat tijd nodig had, maar ik zie nog altijd dezelfde melding als ik mij aanmeld.
Iemand gelijkaardige ervaringen?
Alvast bedankt voor eventuele reacties!
Etf's (33%) + holdings (36%) + vastgoed (11%) + dividend/groeiwaarden (20%) (zie profiel)
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: Openen rekening - probleem
Ja, heb dat ook al eens ergens meegemaakt. Gewoon wachten op de verwerking. Mogelijks morgen.
Maar met de (ik denk vrij grote) update dit weekend, zal je mogelijks moeten wachten tot volgende week.
Maar met de (ik denk vrij grote) update dit weekend, zal je mogelijks moeten wachten tot volgende week.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Toen ik klant werd bij Medirect heb ik ook een weekje moeten wachten tot ik de site volledig kon gebruiken.
Ok, bedankt voor de reacties. Gewoon nog even wat geduld dus.
Etf's (33%) + holdings (36%) + vastgoed (11%) + dividend/groeiwaarden (20%) (zie profiel)