IE00B4L5Y983 (aka "IWDA"), pro/con, zin/onzin, voor/tegen, vergelijkingen, etc
TIP
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: IE00B4L5Y983 (aka "IWDA"), pro/con, zin/onzin, voor/tegen, vergelijkingen, etc
Begrijp uw reactie niet. Wellicht meer toelichten! Verder zijn wij geen taal- noch beleggingsexpert.........helaas...
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: IE00B4L5Y983 (aka "IWDA"), pro/con, zin/onzin, voor/tegen, vergelijkingen, etc
Alé dan, omdat jullie het zijn ...Jozefien1969 schreef: ↑9 februari 2022, 22:33 Begrijp uw reactie niet. Wellicht meer toelichten! Verder zijn wij geen taal- noch beleggingsexpert.........helaas...
Bekijk jullie post eens: ie00b4l5y983-iwda-pro-con-zin-onzin-voo ... ml#p538980
Wat schreef gerontius ?
-
- Hero Member
- Contacteer:
Laat die Gerontius maar even langs de kant staan, vergeef ons we volgen nu:EarthNvstr1 schreef: ↑9 februari 2022, 22:45Alé dan, omdat jullie het zijn ...Jozefien1969 schreef: ↑9 februari 2022, 22:33 Begrijp uw reactie niet. Wellicht meer toelichten! Verder zijn wij geen taal- noch beleggingsexpert.........helaas...
Bekijk jullie post eens: ie00b4l5y983-iwda-pro-con-zin-onzin-voo ... ml#p538980
Wat schreef gerontius ?
Is Russia preparing to invade Ukraine and what does Putin want?
By Paul Kirby
BBC News
Published33 minutes ago
Share
Related Topics
Ukraine conflict
Inderdaad Jozefien.Denk dat alle beleggertjes dit best heel goed opvolgen. Als dit klopt dan gaan we maandag héél diep in het rood.
Poetin zou het einde van de Winterspelen niet afwachten om aan de invasie te beginnen. In het oude Griekenland werden oorlogen stilgelegd voor de Olympische Spelen.
Amerikaanse beurzen nu al bloedrood !
Hoezo? Van mijn 4 posities op Amerikaanse beurzen zijn er nu 4 groen en eentje -1.5 procent.
-
- Full Member
- Contacteer:
Bloedrood ,inderdaad wat overdreven.Nasdaq op -2,70%
Na de ook al sterke daling van gisteren stond ik in twijfel of ik vanmorgen zou bijkopen. Maar goed dat ik het niet gedaan heb.
Lijkt mij een riskante strategie.
Deze discussie zou trouwens beter thuishoren in de “Beurs vandaag”.
In een salamicrash kun je de dip kopen en blijven kopen. Dip, dip, dip.
- troglodytes
- Hero Member
- Contacteer:
[/quote]
Blijft het toch vreemd vinden, als beurzen op all time high staan is er geen angst om te kopen, als er een paar weken later kortingen van 10% of meer zijn durft men opeens niet meer. Volgens de bogleheads heeft hun iwda een drawdown risico van 50% tegenover all time high, als dat risico de komende dagen zakt naar pakweg 40 of 30% moet je juist minder bang zijn om te kopen
Als de beurzen nou in één keer 10% zouden verliezen en dan gedaan zou ik gretig bijkopen maar nu is het een trage constante langgerekte daling. De vraag is hoelang die nog gaat duren. Iedere keer wanneer je denkt "Nu staat het laag genoeg" blijkt het de volgende dag nog lager te staan.