4% bruto op 1 jaar op Citibank Welcome Plus
TIP
Re: 4% bruto op 1 jaar op Citibank Welcome Plus
Klopt. Ik heb niets van rekeningen bij Citibank, enkel een visa kaart. Ik krijg rond de 25e een uittreksel van mijn visa uitgaven en moet deze tegen de 5de van de volgende maand overschrijven op hun rekening.OpelZafira schreef: Als ik mij niet vergis moet je zelfs geen bronrekening hebben bij Citi om toch je gratis visakaart te krijgen. Moet alles nog wel eens goed nalezen en navragen omtrent deze visakaart.
hallo,
citibank is een amerikaanse bankinstelling en ondertussen weten we allemaal hoe het aan de overkant van de oceaan verloopt.
citibank is nu ook niet de meest eerlijke bank, nu geven ze 4% maar .... er is ook wat risico aan verbonden, hou hier rekening mee.
grtz
citibank is een amerikaanse bankinstelling en ondertussen weten we allemaal hoe het aan de overkant van de oceaan verloopt.
citibank is nu ook niet de meest eerlijke bank, nu geven ze 4% maar .... er is ook wat risico aan verbonden, hou hier rekening mee.
grtz
Persoonlijk ben ik geen klant bij Citibank en ik ben het ook niet van plan om het ooit te worden. Dat gezegd zijnde, het verbaasd met toch als ik hier sommige kritieken lees.
De situatie van Citibank in de US heeft voor deze termijnrekening geen enkel belang zolang je onder het bedrag van het Belgische garantiestelsel blijft.
En welke risico zijn er dan aan verbonden ?? Zolang je onder de 100.000 euro blijft is er geen. Kijk toch aub uit met wat je schrijft.
En dat ze je achteraf willen houden als klant of je andere zaken opdringen, zo ken ik wel meerder banken, zeker uit onze 4 grootbanken. Als je dat een risico zou noemen, steek je geld dan in je matras of geef het aan mij, nog beter.
Persoonlijk ben ik geen klant bij Citibank en ik ben het ook niet van plan om het ooit te worden. Dat gezegd zijnde, het verbaasd met toch als ik hier sommige kritieken lees.
De situatie van Citibank in de US heeft voor deze termijnrekening geen enkel belang zolang je onder het bedrag van het Belgische garantiestelsel blijft.
En welke risico zijn er dan aan verbonden ?? Zolang je onder de 100.000 euro blijft is er geen. Kijk toch aub uit met wat je schrijft.
En dat ze je achteraf willen houden als klant of je andere zaken opdringen, zo ken ik wel meerder banken, zeker uit onze 4 grootbanken. Als je dat een risico zou noemen, steek je geld dan in je matras of geef het aan mij, nog beter.
Laatst gewijzigd door cp1234 op 8 september 2009, 16:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Kreeg vandaag tel; van citibank, dat de aktie van 4% zou stoppen op 21 september.
Denk eerder dat het trukje is om nog snel wat druk te zetten, om centen op te halen.
Of hebben jullie er ook iets van vernomen?????
Denk eerder dat het trukje is om nog snel wat druk te zetten, om centen op te halen.
Of hebben jullie er ook iets van vernomen?????
@cp : Kaupthing Ijsland had plots ook geld nodig en pakte dan maar waar het te vinden was. Het verhaal is duidelijk bekent en de gevolgen nog meer.
Dit kan net zo goed gebeuren met Citibank. Als het moederbedrijf geld nodig heeft dan pakken ze waar het te vinden is.
Dit kan net zo goed gebeuren met Citibank. Als het moederbedrijf geld nodig heeft dan pakken ze waar het te vinden is.
Als er mij iemand zou vragen welke bank ik zeker zou afraden dan staat Citibank toch zeker op nr1 net na BNP Paribas Fortis.
Lees er de talloze artikels maar eens op na over de wantoestanden bij Citibank want die liegen er niet om.
Ook vanuit persoonlijke ervaringen moet ik Citibank zwaar afraden, ik heb er een visakaart gehad die ik onlangs uit ongenoegen heb opgezegd. Het zijn gewoon leugenaars met een heel slechte service.
Lees er de talloze artikels maar eens op na over de wantoestanden bij Citibank want die liegen er niet om.
Ook vanuit persoonlijke ervaringen moet ik Citibank zwaar afraden, ik heb er een visakaart gehad die ik onlangs uit ongenoegen heb opgezegd. Het zijn gewoon leugenaars met een heel slechte service.
Kijk eerst eens naar de feiten aub.Lupudebani schreef: @cp : Kaupthing Ijsland had plots ook geld nodig en pakte dan maar waar het te vinden was. Het verhaal is duidelijk bekent en de gevolgen nog meer.
Kaupthing waar je het over hebt was een bijfiliaal dat resorteerde onder Luxemburg, Citibank België valt onder onze depositogarantiestelsel.
Al een klein verschil.
Trouwens met zo'n zever maak je echt geen punt, want dan mag je geen enkele rekening/ cent meer hebben bij banken die afhangen van moederholdings in het buitenland, dus fortis, ( BNP Parisbas ) ing, axa, credit europe, rabobank.be, ... allemaal in hetzelfde schuitje volgens U.
Dit vind ik persoonlijk wel redenen om nooit voor citibank te kiezen. Zaken als service maar nog meer vertrouwen in je bankier dat zijn echte redenen om niet voor een bank te kiezen ( of juist wel natuurlijk ).Wook schreef: Als er mij iemand zou vragen welke bank ik zeker zou afraden dan staat Citibank toch zeker op nr1 net na BNP Paribas Fortis.
Yep,Actie stopt vroegtijdig,op 20 sept... Heb nog rap wat centjes geparkeerd.4% is op dit ogenblik niet te versmaden,ondanks alle bangmakerij hier op dit forum en ik nog geen klant was bij Citibank.Wat ik volgend jaar met mijn geld ga doen,dat zal ik dan wel zien.
lev schreef:Iedereen is toch heer over zijn geld? ná 1 jaar ga je GEWOON weg!
als ge d'er nog aankunt...rhaverma schreef: Wat ik volgend jaar met mijn geld ga doen,dat zal ik dan wel zien.
Laatst gewijzigd door johan d op 9 september 2009, 08:53, 1 keer totaal gewijzigd.
dan staan ze dus op 2?Wook schreef: Als er mij iemand zou vragen welke bank ik zeker zou afraden dan staat Citibank toch zeker op nr1 net na BNP Paribas Fortis.
Sluit me hier toch ook bij aan. Veel mensen die een termijnrekening van 1 jaar aangaan zoals deze, verwachten het geld daarna onmiddellijk terug te krijgen om misschien te gebruiken voor bouwen of grote aankopen. Als kaupthing klant met minder dan 20000 euro heb ik ervaren dat het toch een tijdje kan duren vooraleer geld terug is, gegarandeerd of niet, en dit levert soms schrijnende toestanden op.Lupudebani schreef: @cp : Kaupthing Ijsland had plots ook geld nodig en pakte dan maar waar het te vinden was. Het verhaal is duidelijk bekent en de gevolgen nog meer.
Voor mij geldt ook nooit meer Citibank...
Als student ook een "gratis" visa kaart gekregen van Citibank, geld mee verloren (wist toen nog niet dat het zoveel kost om in binnen- of buitenland geld mee af te halen + zware interesten bij laattijdige betaling). Nu Visa van Argenta en nog nooit problemen mee gehad.
sorry maar dat snap ik toch niet goedPirewiet schreef: Voor mij geldt ook nooit meer Citibank...
Als student ook een "gratis" visa kaart gekregen van Citibank, geld mee verloren (wist toen nog niet dat het zoveel kost om in binnen- of buitenland geld mee af te halen + zware interesten bij laattijdige betaling). Nu Visa van Argenta en nog nooit problemen mee gehad.
Bij citibank visa is geld afhalen gratis bij een positief saldo dat minstens gelijk is aan het bedrag van de opvraging
Ik heb daarnet in de simulator eens geprobeerd en 500 euro afhalen in het buitenland is goedkoper bij citibank dan bij argenta
ook laattijdige betaling zal wel niet zoveel verschillen tussen argenta en citibank
Toen was het alvast zo dat ik telkens 5 euro moest betalen wanneer ik met mijn Visa geld afhaalde, zowel in binnen als buitenland. Aangezien ik alleen een Visa had bij Citibank, had ik geen rekening met een positief saldo. Andere banken maken duidelijk melding van extra kosten, Citibank overhaalde studenten toen met "gratis" visa kaarten en maakte geen (of in heel kleine letters waar ik toen nog niet op lette) melding van de extra kosten.gerd schreef: sorry maar dat snap ik toch niet goed
Bij citibank visa is geld afhalen gratis bij een positief saldo dat minstens gelijk is aan het bedrag van de opvraging
Ik heb daarnet in de simulator eens geprobeerd en 500 euro afhalen in het buitenland is goedkoper bij citibank dan bij argenta
ook laattijdige betaling zal wel niet zoveel verschillen tussen argenta en citibank
"Kleine lettertjes" bestaan natuurlijk, maar het meeste heb je aan je zelf te danken. Zoveel moeite is het niet om even in je agentschap te vragen hoeveel afhalingen mogelijk kosten en wat ze aanrekenen voor betalingen in het buitenland.Pirewiet schreef:Toen was het alvast zo dat ik telkens 5 euro moest betalen wanneer ik met mijn Visa geld afhaalde, zowel in binnen als buitenland. Aangezien ik alleen een Visa had bij Citibank, had ik geen rekening met een positief saldo. Andere banken maken duidelijk melding van extra kosten, Citibank overhaalde studenten toen met "gratis" visa kaarten en maakte geen (of in heel kleine letters waar ik toen nog niet op lette) melding van de extra kosten.gerd schreef: sorry maar dat snap ik toch niet goed
Bij kbc ( cera ) hebben ze me dat vroeger ook niet uit hun eigen verteld, heb er ook zelf achter moeten vragen. Resultaat= geen overwachte kosten.
Verantwoordelijkheid begint bij jezelf, niet bij een ander.