Troll alert
TIP
Kies voor het hoogste rendement vergelijk alle langetermijnsparen aanbieders
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Troll alert
Topic om vermoedens van trol gedrag aan te kaarten ...
Laatst gewijzigd door EarthNvstr1 op 14 februari 2022, 23:33, 1 keer totaal gewijzigd.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: Troll alert
Vroeg je je dat af of vraag je je dat nog steeds af ?Jozefien1969 schreef: ↑14 februari 2022, 20:13 Hierop dit forum werd vaker gesproken over 'trollen'' ik heb nog zo één pop van een trol uit Denemarken. Maar volgens mij ( en niet mijn buurman ) hebben we het over andere trollen toch? Zijn VincentVega, Igor23 en Vlbloppaté trollen?
Ik vroeg me dat af!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Mogelijks vragen anderen zich dat ook wel af ...VincentVega schreef: ↑14 februari 2022, 21:24Ik vraag me af waarom jij mij vernoemt als een (mogelijke) internettrol. Heb ik iets gemist vandaag? Als ik ergens iets verkeerd heb geschreven of iemand beledigd heb, dan mag je mij daar gerust op wijzen (eventueel via PB)?Jozefien1969 schreef: ↑14 februari 2022, 20:13 Hierop dit forum werd vaker gesproken over 'trollen'' ik heb nog zo één pop van een trol uit Denemarken. Maar volgens mij ( en niet mijn buurman ) hebben we het over andere trollen toch? Zijn VincentVega, Igor23 en Vlbloppaté trollen?
Ik vroeg me dat af!
Waarom staat dit bij langetermijnsparen?
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Omdat "trollen weren" oplevert op lange termijn.
Laatst gewijzigd door EarthNvstr1 op 14 februari 2022, 22:40, 1 keer totaal gewijzigd.
EarthNvstr1 schreef: ↑14 februari 2022, 21:29 Topic om vermoedens van trol gedrag aan te kaarten ...
Zolang men niet via ip adressen gaat werken dweilen met de kraan open.
Een ban een ip geblokt gedaan met nieuwe nicks.
Denk dat mijn portefeuile zo de trollen of andere nicks er uit haalt.
Estate Guru believer.
Een IP-adres is meestal dynamisch toegewezen. Een IP bannen lost dus niks op, integendeel... je houdt de volgende gebruiker die het IP-adres krijgt tegen hoewel die niks fout gedaan heeft.
Port 1: IWDA (80%) - EMIM (10%) - IUSN (10%)
Port 2: IWDA (50%) - JPGL (15%) - ZPRV (18%) - ZPRX (7%) - 5MVL (10%)
Port 2: IWDA (50%) - JPGL (15%) - ZPRV (18%) - ZPRX (7%) - 5MVL (10%)
En indien je je achter een VPN verschuilt heeft het ook geen zin op IP adressen te blokkeren.
De TRollen worden slimmer en slimmer.
En Vpn is ook te filteren.
Gaat alleen centjes kosten.
Of filteren op Mac adres nog beter daar gaat de Vpn.
Estate Guru believer.
definitie van een trol :
''''''Een trol is een persoon die berichten plaatst in een internetomgeving om voorspelbare emotionele reacties uit te lokken als woede, irritatie, verdriet of scheldpartijen - ook wel flames genoemd in internetjargon, opzettelijk verkeerde informatie geeft of zich doelbewust anders voordoet.''''''
""""Mensen trollen omdat ze het grappig vinden en omdat het een manier is om de tijd doden. Maar daarnaast worstelen ze vaak zelf met dingen. Online pesten heeft vaak dezelfde oorzaken als pesten in het echte leven. Je voelt je niet goed over jezelf en door een ander te kleineren voel je je eventjes beter.""""
Als je dat even begrijpend leest, weet je dat ook alle gevestigde waarden op dit forum zich wel eens schuldig maken aan trollen (als werkwoord). Of iets minder met een roze bril bekeken : er zitten er hier geen andere !
De definitie bevat ook zoveel elementen dat iedereen er wel aan eentje voldoet.
Niets om je zorgen over te maken ?!
''''''Een trol is een persoon die berichten plaatst in een internetomgeving om voorspelbare emotionele reacties uit te lokken als woede, irritatie, verdriet of scheldpartijen - ook wel flames genoemd in internetjargon, opzettelijk verkeerde informatie geeft of zich doelbewust anders voordoet.''''''
""""Mensen trollen omdat ze het grappig vinden en omdat het een manier is om de tijd doden. Maar daarnaast worstelen ze vaak zelf met dingen. Online pesten heeft vaak dezelfde oorzaken als pesten in het echte leven. Je voelt je niet goed over jezelf en door een ander te kleineren voel je je eventjes beter.""""
Als je dat even begrijpend leest, weet je dat ook alle gevestigde waarden op dit forum zich wel eens schuldig maken aan trollen (als werkwoord). Of iets minder met een roze bril bekeken : er zitten er hier geen andere !
De definitie bevat ook zoveel elementen dat iedereen er wel aan eentje voldoet.
Niets om je zorgen over te maken ?!
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
Volgens mij is Jozefien1969 een échte (internet)trol. Zij heeft de discussie over trollen zonder enige aanleiding enkele dagen geleden opgestart, vernoemt enkele mogelijke namen (waaronder de mijne), doet alsof ze eigenlijk niet weet wat een trol is en verdwijnt dan van de aardbodem. De modus opetende van een échte trol …Jozefien1969 schreef: ↑14 februari 2022, 20:13 Hierop dit forum werd vaker gesproken over 'trollen'' ik heb nog zo één pop van een trol uit Denemarken. Maar volgens mij ( en niet mijn buurman ) hebben we het over andere trollen toch? Zijn VincentVega, Igor23 en Vlbloppaté trollen?
Ik vroeg me dat af!
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Wij kennen Jozefien al wat langer ...VincentVega schreef: ↑16 februari 2022, 14:30 Volgens mij is Jozefien1969 een échte (internet)trol. Zij heeft de discussie over trollen zonder enige aanleiding enkele dagen geleden opgestart, vernoemt enkele mogelijke namen (waaronder de mijne), doet alsof ze eigenlijk niet weet wat een trol is en verdwijnt dan van de aardbodem. De modus opetende van een échte trol …
Ik wil vooral vermijden dat een topic ondergesneeuwd wordt door dicussies over trollen en discussies over dat zo'n discussie dan wel of niet in dat topic moet gebeuren
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ter aanvulling: je kan ook gewoon een ongepaste post melden (en wat geduld hebben) en er niet op reageren ...
Het "laatste woord" betekent niet per se het "juiste/zinvolle woord"
(edit voor de eventuele trollen: ja, dat is ook van toepassing voor deze post)
(edit voor de eventuele trollen: ja, dat is ook van toepassing voor deze post)
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
Ik ken haar niet zo goed .. en zij mij ook niet, veronderstel ik. En toch meent ze mij om een of andere reden te moeten vernoemen. Ik snap nog steeds niet waarom het onderwerp “internettrol” plots door haar in een beschaafde discussie over Oekraïne werd binnengesmokkeld.EarthNvstr1 schreef: ↑16 februari 2022, 20:02 Ter aanvulling: je kan ook gewoon een ongepaste post melden (en wat geduld hebben) en er niet op reageren ...
Melden? Welke regel overtreedt ze, is het voldoende om de post te verwijderen en hoelang duurt het vooraleer de post effectief ook verwijderd wordt? En intussen staat hij open en bloot op dit forum.
Ik heb het trouwens met haar willen uitpraten via PB .. maar daar komt geen reactie op …
Het zij zo ..
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid