Veranderingen op het forum
Re: Veranderingen op het forum
Wanneer iemand een nieuw onderwerp begint wordt dat niet onmiddellijk op het forum gepost omdat het eerst nog door een moderator goedgekeurd moet worden. Daar gaan soms dagen over. Daarna wordt het onderwerp wel gepost maar met de oorspronkelijke datum, dus twee dagen eerder, en verschijnt het niet in de recente onderwerpen. Daardoor is er bijna niemand die het opmerkt en leest, tenzij hij specifiek in de onbeantwoorde onderwerpen gaat kijken. Kan dit aangepast worden?
Waarom ga je niet gewoon naar actieve onderwerpen ipv recente berichten, Yaris?
Het is maar zelden dat het langer dan 1 dag duurt, meestal is het max een halve dag (afhankelijk van tijdstip van plaatsen). Het zijn ook enkel de nieuwe kroeg topics die dienen goedgekeurd te worden of als het een bericht/ topic is van een nieuw lid.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ik heb dan ook niet gezegd dat het niet langer dan 1 dag kan duren, maar dat is toch maar beperkt in aantal keren. Ik heb ook nog een leven buiten dit forum, mochten sommigen daar nog aan twijfelen
Beste moderator van dienst,
Ik denk dat je een fout hebt gemaakt bij het opkuisen van het "quality beleggen" topic.
quality-beleggen-t28171.html
De eerste pagina's die wel waardevol waren - en zeker niks mee - zijn weg.
gpv1 had er ook veel werk in gestoken.
Wat rest in de "opgekuiste" thread is hoofdzakelijk "low quality" - qua posts
Ik denk dat je een fout hebt gemaakt bij het opkuisen van het "quality beleggen" topic.
quality-beleggen-t28171.html
De eerste pagina's die wel waardevol waren - en zeker niks mee - zijn weg.
gpv1 had er ook veel werk in gestoken.
Wat rest in de "opgekuiste" thread is hoofdzakelijk "low quality" - qua posts
Het topic werd terug gezet. Daar was wat fout gelopen.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Kan het zijn dat er iets mis is met de zoekfunctie ?
Bv. zoeken op "etfs" (search.php?keywords=etfs&terms=all&auth ... ubmit=Zoek) geeft slechts 1 post ...
Bv. zoeken op "etfs" (search.php?keywords=etfs&terms=all&auth ... ubmit=Zoek) geeft slechts 1 post ...
Slimme zoekfunctie, als je één post over etfs gelezen hebt, heb je ze allemaal gelezen, herhaling, herhaling, herhalingEarthNvstr1 schreef: ↑23 februari 2022, 20:31 Kan het zijn dat er iets mis is met de zoekfunctie ?
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Terechte vraag aan Moderator/Beheerder echter ...
Ander voorbeeld: search.php?keywords=herhaling&terms=all ... ubmit=Zoek
Ik geef het door aan de webmaster. Hier klopt inderdaad iets niet.
Als ik "Santander" intik in de zoekfunctie, krijg ik slechts twee (in) directe resultaten. Hoe kan dat?
Zoals gezegd: ik heb het doorgegeven aan de webmaster. Jullie kunnen hier nog 1000 posts over maken, maar ik weet het antwoord niet momenteel.
Ik kreeg bericht dat het probleem vermoedelijk gevonden is en een oplossing in de maak is. Er zullen geleidelijk aan meer en meer resultaten moeten verschijnen de komende dagen. Het volledig oplossen van het probleem kan dus nog eventjes duren.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ik plaats dit hier om het origineel topic niet te vervuilen.
't Was misschien "voor jouw tijd" op dit forum, maar in een recent verleden werd hier zowat heel het forum in het hokje "racist" gezet door een bepaald forum lid. Een gelijkaardige herhaling daarvan vind ik niet wenselijk.
veranderingen-op-het-forum-t2739-585.ht ... dt#p513933
veranderingen-op-het-forum-t2739-585.ht ... dt#p513977
Is voor jou de enige mogelijke "actie" van een moderator dan bannen ? (retorisch)VincentVega schreef: ↑29 maart 2022, 08:14Hoe kinderachtig! Hij hoeft niet geband te worden … maar ik meld het wel aan de moderator. Als je niet wil dat de moderator een sanctie neemt, dan moet je de moderator niet lastigvallen maar reageer je gewoon op het forum.EarthNvstr1 schreef: ↑29 maart 2022, 00:24 Van mij moet hij/zij dan ook niet geband worden, zelfs niet tijdelijk. Maar dat ene zinnetje hoef ik niet te accepteren n.m.i.
Het is aan de moderator om te beoordelen en eventueel actie te ondernemen en daar ga ik verder ook niet over discussiëren.
Dat heb je inderdaad goed geraden ... blijkbaar was het toch niet zo heel moeilijk om dat in te zienVincentVega schreef: ↑29 maart 2022, 08:14 Gaat het trouwens om onderstaande zin?
VLblokpate schreef: ↑28 maart 2022, 20:24 EarthNvstr1 schaart zich in het rijtje van Putin verdedigers.
[quote=VLblokpate post_id=543309 time=<a href="tel:1647757828">1647757828</a> user_id=59877]
Charlesvdw schaart zich in het rijtje van Aerolla, mver, GroupB, dhalluinR, daver, WannesDenDopper, DesertFox ... (*).
't Was misschien "voor jouw tijd" op dit forum, maar in een recent verleden werd hier zowat heel het forum in het hokje "racist" gezet door een bepaald forum lid. Een gelijkaardige herhaling daarvan vind ik niet wenselijk.
Ik herhaal:VincentVega schreef: ↑29 maart 2022, 08:14 Ik zou trouwens niet weten welke regel van dit forum Pateeke heeft overtreden door te beweren dat je in het rijtje van Putin verdedigers past. Ik, en ook Charlesvdw, zijn trouwens al door Pateeke van hetzelfde “beschuldigd” …
Edit: zie ook:EarthNvstr1 schreef: ↑29 maart 2022, 00:24 Het is aan de moderator om te beoordelen en eventueel actie te ondernemen en daar ga ik verder ook niet over discussiëren.
veranderingen-op-het-forum-t2739-585.ht ... dt#p513933
veranderingen-op-het-forum-t2739-585.ht ... dt#p513977
Laatst gewijzigd door EarthNvstr1 op 29 maart 2022, 20:20, 3 keer totaal gewijzigd.