De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Op dit moment alleen twee niet-comsumenten banken waardoor de gewone Rus het nog niet merkte.JW1 schreef: ↑24 februari 2022, 11:23Ik denk dat dit (nog?) niet het geval isVLblokpate schreef: ↑24 februari 2022, 09:23 Russische banken zijn afgesloten van de internationale kapitaalmarkten.
Brood kost in de Aldi nog altijd minder dan een euro dus niet overdrijven aub.
Voor wie al aan kopen zou denken ... vandaag de 'rode pijl' bevestiging van Mijn Glazen Bol (SP500).
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Ik snap er niets van, maar heb zonet toch een pakketje IWDA gekocht aan 69,75.
ETF-portefeuille: +37,87% sinds opstart in december '19.
Laatste update: 1/1/2024
Laatste update: 1/1/2024
Inderdaad er zijn koopjes te doen voor de durversDivi schreef: ↑24 februari 2022, 13:29Mijn mening is dat er toch wel al koopjes in bepaalde aandelen te doen zijn. Op mijn kooplijst toch al wel enkele.Het zijn op bloedrode dagen dat je moet kopen....Beste forumleden, graag jullie advies of opmerking;
Wat met de huidige situatie in Oekraine... posities bijkopen of nog even afwachten de komende dag(en). Het lijkt aantrekkelijk posities bij te kopen die nu reeds 5 a 10 % gezakt zijn de laaste dagen.
Als beginnend belegger met posities op amerikaanse en europese beuzen, graag advies of ervaringen van doorwinterde beleggers.
Koop wel kwaliteit !
Ik wacht nog even af. Ik hoop dit jaar nog eens een Teslaatje te kunnen doen.
De Valuta USD/€ maakt dat je vandaag weeral bijna geen verlies hebt als je in US aandelen belegd .
Dus echte koopjes zie ik nog altijd niet .
Tot nu toe is het meer een nul operatie
Ik heb het gevoel dat de Europese beurzen harder dalen dan de Amerikaanse en Canadese....
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Zo, dit hebben we weer gehad ... 1 onzekerheid minder ...
https://www.investopedia.com/solving-th ... le-4780889
https://www.investopedia.com/solving-th ... le-4780889
Laatst gewijzigd door EarthNvstr1 op 24 februari 2022, 17:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Waarschijnlijk doordat er een oceaan tussen Europa en VS/Canada ligt.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Nope,nog geen koopjes. Als ze Moldavië,of nog zotter Polen aanvallen zal het zwaarder naar beneden gaan. Sommige lijken ook weeral eens vergeten te zijn dat er nog andere (economische) zaken afspelen waardoor de salamie crash zie verder zal zetten. Rusland werkt nu alleen als een katalysator van de huidige berenmarkt.
De Yanks maken er gewoon een groene beursdag van. Pervers!
Manipulatie ten voete uit. Bekijk de goudprijs ééns! Daling ingezet bij het openen van de Amerikaanse beurzen.
Is de strijd al gestreden ,misschien?
Heb ik een vredesakkoord gemist?
Is de strijd al gestreden ,misschien?
Heb ik een vredesakkoord gemist?