Oekraïne en het conflict tussen Rusland en het Westen
Re: Oekraïne en het conflict tussen Rusland en het Westen
Zoals Ceausescu liefst, arresteren en meteen tegen de muur ermee! Moreel te verantwoorden!
Tsetjeense moordenaars op zoek naar oekrainse regering in opdracht van poetin.
Vandaag toch al 1 van die moordenaarsbrigade gedood door oekraine.
Af en toe ook fijn nieuws op hln.
Vandaag toch al 1 van die moordenaarsbrigade gedood door oekraine.
Af en toe ook fijn nieuws op hln.
Of het waar is, is inderdaad niet zo relevant
Entertainment voor alles
De slagzin bij HLN
Entertainment voor alles
De slagzin bij HLN
-
- Hero Member
- Contacteer:
De beste oplossing zou zijn wanneer ‘the inner circle’ van de Tsaar dat zou doen. Maar vooralsnog is dit goed afgebakend met 150.000 beveiligers alleen voor de Tsaar.
Typisch toen de Tsaar vanmiddag oreerde dat hij zijn nucleaire troepen in hoogste staat van paraatheid heeft gebracht. De reden: de aangescherpte sancties tegen zijn land en de agressieve ‘’uitlatingen’’ van de NAVO tegen Rusland.
Wellicht is de Tsaar vergeetachtig geworden immers deze ‘’uitlatingen’’ waren het gevolg van zijn ‘vredelievende’ inval in Oekraïne.
Heel gevaarlijke situatie nu.
Typisch toen de Tsaar vanmiddag oreerde dat hij zijn nucleaire troepen in hoogste staat van paraatheid heeft gebracht. De reden: de aangescherpte sancties tegen zijn land en de agressieve ‘’uitlatingen’’ van de NAVO tegen Rusland.
Wellicht is de Tsaar vergeetachtig geworden immers deze ‘’uitlatingen’’ waren het gevolg van zijn ‘vredelievende’ inval in Oekraïne.
Heel gevaarlijke situatie nu.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
+ 1
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Toffe gast, die put-in …
Poetins ‘moordcommando’: Tsjetsjenen jagen op Zelenski en Klitschko-broers
Ze zijn door de strijd gehard, en vechten zonder geweten. Nu zijn de gevreesde ‘Kadyrovtsy’, een ‘privéleger’ uit Tsjetsjenië, naar Oekraïne getrokken om te moorden voor Poetin.
Poetins ‘moordcommando’: Tsjetsjenen jagen op Zelenski en Klitschko-broers
Ze zijn door de strijd gehard, en vechten zonder geweten. Nu zijn de gevreesde ‘Kadyrovtsy’, een ‘privéleger’ uit Tsjetsjenië, naar Oekraïne getrokken om te moorden voor Poetin.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
LOL, een vreemde opmerking van iemand die klakkeloos zomaar alles aanneemt van de Russische media of van zijn Russische vriendjes
Over de troepenbewegingen aan de grens zowat 2 weken geleden, de zgn. “militaire oefening”:
En van je Russische vriendjes:
Dan lijkt HLN me toch veel betrouwbaarder dan jouw bronnen
Laatst gewijzigd door VincentVega op 27 februari 2022, 23:00, 2 keer totaal gewijzigd.
Inderdaad, een dictator, gek, psychopaat... Heeft al jaren de sleutel van meer dan 6000 kernwapens.
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
Ik reken erop dat de sancties en isolement zelfs de inner circle van Poetin zoveel pijn doen dat ze beginnen nadenken over hun eigen toekomst!
Wilt die inner circle accepteren dat hun baas over het lot van hun families beslist door te dreigen met nucleaire wapens met gevolg de NAVO-nukes terug- en afsluiting van financiële tegoeden en isolement?
Misschien naief maar ik blijf sterk hopen op een Von Stauffenberg of de spirit van het Roemeens leger na de val van de muur!
Wilt die inner circle accepteren dat hun baas over het lot van hun families beslist door te dreigen met nucleaire wapens met gevolg de NAVO-nukes terug- en afsluiting van financiële tegoeden en isolement?
Misschien naief maar ik blijf sterk hopen op een Von Stauffenberg of de spirit van het Roemeens leger na de val van de muur!
-
- Verbannen Gebruiker
Een van de Belgen die niet met vliegtuig uit Rusland kan terugkeren.
"Stefan Vandierendonck uit Edegem vertelt dat hij verrast werd door de beslissing om het Belgische luchtruim te sluiten. "Ik denk dat iedereen een beetje in snelheid gepakt is. Ik had niet verwacht dat het zo snel zou gebeuren, en al zeker niet zonder verwittiging of deadline zodat mensen de kans zouden krijgen om zich te organiseren."
In snelheid gepakt? Rusland is 4 dagen geleden de invasie van Ukraine begonnen. Wat doet die man nu nog in Rusland?
Of hij heeft ook geluisterd naar de Russen van Aerolla, en hij gelooft dat nog steeds. Niets aan de hand. Putin zal nooit Ukraine binnenvallen. Alleen wat oefeningen op verschillende plaatsen in Wit-Rusland en Rusland.
Of hij is Aerolla
"Stefan Vandierendonck uit Edegem vertelt dat hij verrast werd door de beslissing om het Belgische luchtruim te sluiten. "Ik denk dat iedereen een beetje in snelheid gepakt is. Ik had niet verwacht dat het zo snel zou gebeuren, en al zeker niet zonder verwittiging of deadline zodat mensen de kans zouden krijgen om zich te organiseren."
In snelheid gepakt? Rusland is 4 dagen geleden de invasie van Ukraine begonnen. Wat doet die man nu nog in Rusland?
Of hij heeft ook geluisterd naar de Russen van Aerolla, en hij gelooft dat nog steeds. Niets aan de hand. Putin zal nooit Ukraine binnenvallen. Alleen wat oefeningen op verschillende plaatsen in Wit-Rusland en Rusland.
Of hij is Aerolla
Laatst gewijzigd door VLblokpate op 28 februari 2022, 07:44, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Verbannen Gebruiker
Bolsonaro vindt ook dat Putin het recht heeft om te doen wat hij doet. Hij wil geen maatregelen tegen Putin want "de meststoffen die Braziliaanse boeren gebruiken komen uit Rusland". De Braziliaanse varkens die de afval van groenten opeten lusten blijkbaar alleen maar Russische meststoffen.
VincentVega schreef: ↑27 februari 2022, 22:50LOL, een vreemde opmerking van iemand die klakkeloos zomaar alles aanneemt van de Russische media of van zijn Russische vriendjes
Over de troepenbewegingen aan de grens zowat 2 weken geleden, de zgn. “militaire oefening”:En van je Russische vriendjes:Dan lijkt HLN me toch veel betrouwbaarder dan jouw bronnen
Wel, ik zie niet wat er fout is in mijn beweringen...
Rusland valt hier echt binnen totaal tegen hun zin, omdat ze geen andere keuze meer hebben (die hebben we hun immers afgenomen)
Ik wil je een andere vraag stellen:
Stel, je hebt een hond (of een vriend van je whatever) een duitse scheper ofzo.
Jij pakt een stok en begint op die hond te slagen, na paar minuten bijt die hond je of je kind.
Wie is in fout?
De hond of jij?
Dat is hetzelfde hier: we zijn al 30 jaar op Rusland aan het slagen en nu bijten ze, wie is schuldig?
Ja, de hond is schuldig omdat ze bijten, maar je kan onze verantwoordelijkheid niet ontkennen in deze...
Rusland vecht enkel voor zijn eigen veiligheid omdat het bedreigd wordt, omdat wij graag onze invloedssfeer willen vergroten.
Ik neem aan dat je de video niet hebt bekeken op vorige pagina, ik zou je uitnodigen om 30 minuten van je tijd hieraan te besteden, dat je inziet dat Rusland niet de facto de agressor is...
Zoals John Mearsheimer zei in de video: als je Rusland ECHT wil straffen, dan moet je ze andere landen laten binnenvallen.
Hij zegt heel veel zinnige dingen hoor, zoals het nut van economische sancties in dit conflict.
Is er iemand die Russische roebel en/of Russia-ETF's aangekocht heeft de laatste dagen?
Hier worden nogal wat kromme redeneringen geponeerd. Deze inval kan je op geen enkele manier rechtvaardigen.
-
- Verbannen Gebruiker
Het is niet de eerste keer dat Aerolla een "lopke" doet. Lop krijgt serieuze concurrentie van Aerolla als het over kromme redeneringen en alternatieve waarheden gaat.