De Beurs vandaag
TIP
-
- Verbannen Gebruiker
Re: De Beurs vandaag
Website Russische beurs MOEX offline.
Russische beurzen blijven trouwens gesloten.
Spijtig!VLblokpate schreef: ↑28 februari 2022, 08:14 Website Russische beurs MOEX offline.
Bankaandelen gaan lekker
Bankaandelen gaan lekker
-
- Verbannen Gebruiker
Russische beurzen gaan vandaag niet meer open, sorry Aerolla. Maar wat kan Putin anders doen om te beletten dat de Russische beurzen nog meer kelderen?VLblokpate schreef: ↑28 februari 2022, 11:21
De Russen (en iedereen met Russische aandelen; sorry Aerolla) kunnen hun aandelen niet meer verhandelen.
Ik heb aandelen van Moex, maar ik kan je vertellen dat ik op deze hele inval al zeer goed geld heb verdiendVLblokpate schreef: ↑28 februari 2022, 12:49
Russische beurzen gaan vandaag niet meer open, sorry Aerolla. Maar wat kan Putin anders doen om te beletten dat de Russische beurzen nog meer kelderen?
Dat heet spreiding en waarom ik defensie-aandelen heb gekocht als tegengewicht...
In je vorige nieuws sprak je nog van hacking, ben je van gedacht verandert?
Ik dacht dat we altijd fake news volgden omdat dat spectaculairder en dus beter was?
-
- Verbannen Gebruiker
Ook vandaag nog het geval.VLblokpate schreef: ↑28 februari 2022, 08:14 Website Russische beurs MOEX offline.
Laatst gewijzigd door VLblokpate op 1 maart 2022, 07:14, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Verbannen Gebruiker
(Weg)
Laatst gewijzigd door VLblokpate op 1 maart 2022, 07:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik stel voor dat de moderator alle berichten die reeds lang niet meer beursgerelateerd zijn, in de vuilbak kiepert!
Hier en in het cafee-praat item wordt enkel een strijd gevoerd tussen ego's, met vele slagen onder de gordel.
De meerwaarde van dit gezanik voor spaargids-forum is nihil.
Hier en in het cafee-praat item wordt enkel een strijd gevoerd tussen ego's, met vele slagen onder de gordel.
De meerwaarde van dit gezanik voor spaargids-forum is nihil.
Je kunt berichten melden bij de moderator. Het is een tijdje rustig geweest maar nu begint het kinderachtig gekibbel inderdaad opnieuw. Nu, de negeerlijst is een handige tool om er vanaf te geraken. Mensen die geen enkele meerwaarde bieden krijgen van mij een plaatsje op de lijst.
Bankaandelen lijken me interessant voor het moment
KBC Ancora en Ageas staan op mijn volglijst. Maar het kan nog lager dus zou ik toch nog even afwachten.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Waarom zakken de bankaandelen zo veel ?
Van bepaalde banken met relaties en extra blootstelling met Russische banken/bedrijven kan ik dat begrijpen maar zit KBC daar ook tussen ?
Wat zie je dan als laagste punt, m.a.w. wat kan er nu nog voor zorgen dat het nog verder daalt ? De Russen die een kernbom gooien ? De Russen die een NATO-land binnenvallen ? In die gevallen zal er van de beurs niet veel geen sprake meer zijn vermoed ik.