Coronavaccinaties en de cijfers
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
Re: Coronavaccinaties en de cijfers
Ik heb er toch bijgezet “om volledig te zijn …”
Wie selectief informatie weergeef en enkel “knipt en plakt “ wat hem bevalt, die is niet objectief bezig. De kern van het artikel is dat de vaccins bij kinderen gedurende 1 maand goed werken tegen besmetting en de kans om gehospitaliseerd te worden met 50%. Van pakweg 1% kans naar 0,5% kan si’s ook een daling met 50%.
Natuurlijk belanden kinderen minder vaak in het ziekenhuis, dat wisten we al langer. Niemand zegt, ook niet in het artikel, dat de ziekenhuizen ioverspoelD (met -d) zijn geweest met niet-gevaccineerde kinderen.
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Het belangrijkste van dat artikel vond ik toch het grote verschil tussen elfjarigen en twaalfjarigen. Met daarbij de logische conclusie, dat de verdunde kinderdosis van Cominarty misschien toch ietsje té verdund was.
Enfin, twee leuke uitjes naar de Zoo en vier mooie zaklampjes erbij...
En mijn zoon is trots op zijn COVID-certificaat met Europese vlag.
Enfin, twee leuke uitjes naar de Zoo en vier mooie zaklampjes erbij...
En mijn zoon is trots op zijn COVID-certificaat met Europese vlag.
Er is gewoon geen tijd meer voor. Als Putin 2 weken een staakt-het-vuren inlast, zal het virus ( of de cijfers) wel weer opflakkeren ...
Normaal zou er nu druk gespeculeerd worden over code geel. De laatste keer dat code geel nog vernoemd is op dit forum was op 20 februari. Niemand is er nog mee bezig. Interesseert het iemand dat het morgen overlegcomité is en wat ze daar gaan beslissen? Vroeger zat heel België de hele dag in spanning.
Buiten Netflix en gewone tv, had je niets anders te doen.Yaris schreef: ↑3 maart 2022, 20:20 Normaal zou er nu druk gespeculeerd worden over code geel. De laatste keer dat code geel nog vernoemd is op dit forum was op 20 februari. Niemand is er nog mee bezig. Interesseert het iemand dat het morgen overlegcomité is en wat ze daar gaan beslissen? Vroeger zat heel België ernaar uit te kijken.
Putin krijgt de Nobelprijs voor geneeskunde. Hij heeft Covid doen verdwijnen.
Hij zou beter die voor de vrede krijgen. Zijn troepen zijn toch op vredesmissie?
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
Zolang het maar niet de Nobelprijs voor de Vrede is. Is er misschien ook een Nobelprijs voor oorlogsmisdaden?
Volgens mij krijgt hij eind van het jaar de titel "Person of the Year 2022" van Times.
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
Heeft hij al eens gekregen, in 2007 … maar waarom geen tweede keer?
Je moet immers niet iets positief gedaan hebben om die titel te kunnen winnen, enkel de meeste invloed hebben gehad op het afgelopen jaar “for better or for worse”.
Wat ik me afvraag... Hebben die Russen hun QR-code moeten scannen aan de grens? Moeten zij ook eerste een week in quarantaine? Wat met vaccinweigeraars?
Het Russisch leger werd prioritair gevaccineerd destijds, dus geen paniek, Poetin heeft de veiligheid van de Oekrainse bevolking in rekening gebracht
En Sputnik is waarschijnlijk wel erkend in Oekraine.
En Sputnik is waarschijnlijk wel erkend in Oekraine.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Ik denk dat de Russische soldaten niet eens weten wat ze allemaal ingespoten krijgen, als de Russische "machine" ze er geen moeite mee heeft om 15-jarige meisjes (en zoveel andere Russische sporters) met van alles in te spuiten om toch maar zeker te zijn dat ze goud haalde op de Winterspelen dan moet je je daarover geen illusies maken.
Een ’t kofschip-ridder hier op het forum ontbrak er nog aan, terwijl ik al meteen twee schrijffouten opmerk en het nog maar vluchtig heb gelezen.VincentVega schreef: ↑2 maart 2022, 16:39Ik heb er toch bijgezet “om volledig te zijn …”
Wie selectief informatie weergeef en enkel “knipt en plakt “ wat hem bevalt, die is niet objectief bezig. De kern van het artikel is dat de vaccins bij kinderen gedurende 1 maand goed werken tegen besmetting en de kans om gehospitaliseerd te worden met 50%. Van pakweg 1% kans naar 0,5% kan si’s ook een daling met 50%.
Natuurlijk belanden kinderen minder vaak in het ziekenhuis, dat wisten we al langer. Niemand zegt, ook niet in het artikel, dat de ziekenhuizen ioverspoelD (met -d) zijn geweest met niet-gevaccineerde kinderen.
Ik heb niks selectief weergegeven. Heb de titel en het volledige artikel gedeeld zoals het is. Jij selecteert er een regel uit naar eigen goeddunken. Anders eens uw objectiviteit onder de loep nemen schat!!!