Mobile Vikings
Re: Mobile Vikings
Mobile vikings zit ook nog op orange.miljonairtje schreef: ↑7 december 2021, 20:16 Top, blij dat je de switch als positief lijkt te ervaren. HEY is nu een grote kanshebber voor mij, zit nu al bij orange zelf en ben content van hun netwerkdekking.
Het netwerk van Proximus is waarschijnlijk niet slechter.. Dat hangt natuurlijk van jouw eigen woonplaats en werkplaats af.
Je moet weten dat het over een tijd niet meer zal uitmaken wat de keuze wordt :
Proximus en Orange gaan masten gezamenlijk beheren met een extern bedrijf dat ze opgericht hebben.
Bericht gehad dat ze klanten gaan overzetten naar het proximusnetwerk, dat is wat mij betreft goed nieuws!
Als je mobile vikings koppelt aan Hellobank, is dat dat gekoppeld aan het rekeningnummer of aan je bankkaart?
Dit is om te weten als het ook ok is dat mijn vrouw transacties doet op onze rekening.
Als je mobile vikings koppelt aan Hellobank, is dat dat gekoppeld aan het rekeningnummer of aan je bankkaart?
Dit is om te weten als het ook ok is dat mijn vrouw transacties doet op onze rekening.
Bij Mobile Vikings krijg je GEEN punten meer als je eerst je artikel in het mandje legt en daarna via de link van MV de aankoop betaald.
Ik deed het altijd zo op aanraden van de klantendienst. Ze willen nu dat je de plug-in installeert in je browser, het artikel in je mandje legt en onmiddellijk aankoopt. Zo niet, geen punten meer!
Zie hier, antwoord van MV:
Helaas moet ik je meegeven dat je dus op die manier het toch niet 'helemaal' via Mobile Vikings hebt gedaan. Je hebt dus eerst het artikel in je winkelmandje geplaatst en daarna via Mobile Vikings naar Ali Express gegaan om het artikel te kopen. Onze plug-in moet de aankoop vanaf het begin zien dus je moet dan ook werkelijk je artikel via onze plug-in/site in je winkelmand plaatsen.
Ik deed het altijd zo op aanraden van de klantendienst. Ze willen nu dat je de plug-in installeert in je browser, het artikel in je mandje legt en onmiddellijk aankoopt. Zo niet, geen punten meer!
Zie hier, antwoord van MV:
Helaas moet ik je meegeven dat je dus op die manier het toch niet 'helemaal' via Mobile Vikings hebt gedaan. Je hebt dus eerst het artikel in je winkelmandje geplaatst en daarna via Mobile Vikings naar Ali Express gegaan om het artikel te kopen. Onze plug-in moet de aankoop vanaf het begin zien dus je moet dan ook werkelijk je artikel via onze plug-in/site in je winkelmand plaatsen.
Is toch niet moeilijk? Je gaat naar een webwinkel, de plugin herkent de vikingpunten, je klikt de pluging actief, je shopt, punten komen achteraf.
Indien de punten niet volgen, even claim invullen. De bezochte websites met plugin staan dan mooi opgelijst op de effectieve data dat je die sites bezocht.
Indien de punten niet volgen, even claim invullen. De bezochte websites met plugin staan dan mooi opgelijst op de effectieve data dat je die sites bezocht.
75% aandelen, 15% obligaties, 10% cash
Aliexpress werkt niet met de plug in; andere winkels wel. Ik gebruik firefox.
Ik moet altijd eerst naar mobile vikings gaan en daar eerst activeren.
Ik moet altijd eerst naar mobile vikings gaan en daar eerst activeren.
Volgens MV werkt AliExpress wel met de plugin want als je het via de site doet krijg je sowieso de punten niet. Ze zeggen dat je de plugin MOET gebruiken en van stap 1 tot de betaling alles in eens moet afronden.
-
- Full Member
- Contacteer:
Hier geen problemen via MV en Aliexpress.
Aliexpress is inderdaad één van de weinige websites die niet werken via de plugin.
IK ga dus steeds via de website MV en klik dan op de link en krijg altijd mijn commissie.
Ook als ik voorheen al alle producten in mijn mandje heb gelegd.
Ik gebruik Google Chrome als browser.
De enige commissie die ik tot op heden niet heb gekregen is er eentje van 'Plein', ik heb er geen klagen over dus.
Aliexpress is inderdaad één van de weinige websites die niet werken via de plugin.
IK ga dus steeds via de website MV en klik dan op de link en krijg altijd mijn commissie.
Ook als ik voorheen al alle producten in mijn mandje heb gelegd.
Ik gebruik Google Chrome als browser.
De enige commissie die ik tot op heden niet heb gekregen is er eentje van 'Plein', ik heb er geen klagen over dus.
Van zodra je grotere aankopen doet mag je je vikingpunten op je buik schrijven.
- Laptop (€1299) gekocht via Bol.com - > Geen punten
- 2 gsm's gekocht 'iPhone (+ €500 via Coolblue* en een Androidtoestel (€349) van Bol.com - > Geen punten
- Reis geboekt (ong. €960) via Expedia - > Geen punten
- TV van €899 gekocht bij Samsung - > Geen punten
- Bij Aliexpress iets gekocht van 59 euro - > Geen punten
(* Bij die iPhone heb ik wel gekozen voor 'afhalen in de winkel'. Ik heb dus wel alles betaalt via de link en vervolgens de dag er na naar de winkel in Gent gereden om de iPhone af te halen). MV liet weten dat ze geen punten toekennen bij afhalen in de winkel. Het moet aan huis geleverd worden om punten te krijgen. (Vond dat nogal een dwaze uitleg, maar goed).
Het valt me op dat het alleen de kleine spulletjes zijn die er door komen. Hello Bank werkt goed, fietsgerief of sokken op Aliexpress lukken ook.
Verder loopt dat altijd mis. Ik gebruik Firefox als browser, geen ad-blockers, geen plug-ins, ...
Ik gooi het in m'n mandje, ga naar MV-site, klik die link aan. Ga vervolgens via die geopende site vanuit de link naar mijn mandje en reken direct af zonder nodeloos te klikken.
In een vorige mail hadden ze me al eens gezegd dat ik zeker niet teveel mocht klikken of nog rondkijken omdat het dan ook niet meer lukt. De tip was 'leg het in je mandje en ga via de link van ons onmiddellijk naar je mandje en reken direct af'.
Ik zeg het, grote bedragen lukken NOOIT. Want bij kleine rommel onder €25 krijg je je punten ALTIJD.
- Laptop (€1299) gekocht via Bol.com - > Geen punten
- 2 gsm's gekocht 'iPhone (+ €500 via Coolblue* en een Androidtoestel (€349) van Bol.com - > Geen punten
- Reis geboekt (ong. €960) via Expedia - > Geen punten
- TV van €899 gekocht bij Samsung - > Geen punten
- Bij Aliexpress iets gekocht van 59 euro - > Geen punten
(* Bij die iPhone heb ik wel gekozen voor 'afhalen in de winkel'. Ik heb dus wel alles betaalt via de link en vervolgens de dag er na naar de winkel in Gent gereden om de iPhone af te halen). MV liet weten dat ze geen punten toekennen bij afhalen in de winkel. Het moet aan huis geleverd worden om punten te krijgen. (Vond dat nogal een dwaze uitleg, maar goed).
Het valt me op dat het alleen de kleine spulletjes zijn die er door komen. Hello Bank werkt goed, fietsgerief of sokken op Aliexpress lukken ook.
Verder loopt dat altijd mis. Ik gebruik Firefox als browser, geen ad-blockers, geen plug-ins, ...
Ik gooi het in m'n mandje, ga naar MV-site, klik die link aan. Ga vervolgens via die geopende site vanuit de link naar mijn mandje en reken direct af zonder nodeloos te klikken.
In een vorige mail hadden ze me al eens gezegd dat ik zeker niet teveel mocht klikken of nog rondkijken omdat het dan ook niet meer lukt. De tip was 'leg het in je mandje en ga via de link van ons onmiddellijk naar je mandje en reken direct af'.
Ik zeg het, grote bedragen lukken NOOIT. Want bij kleine rommel onder €25 krijg je je punten ALTIJD.
Ik heb een matras gekocht bij beter bed in de solden (Black Fryday). En de vikingpunten ( ongeveer 60) toch mooi ontvangen.
Aankopen als stofzuiger, waterkoker etc: aangekocht bij Van den borre, afhalen in de winkel.... geen enkel probleem. Punten mooi ontvangen.
Al een paar keer iets gekocht van +300, soms +500 en ontvang al de punten (kan soms wel even duren, die van beter bed duurde 2 maand, maar stonden al die tijd wel mooi in de wacht, dus zichtbaar)
Eigenlijk nog nooit iets mis gelopen.
Aankopen als stofzuiger, waterkoker etc: aangekocht bij Van den borre, afhalen in de winkel.... geen enkel probleem. Punten mooi ontvangen.
Al een paar keer iets gekocht van +300, soms +500 en ontvang al de punten (kan soms wel even duren, die van beter bed duurde 2 maand, maar stonden al die tijd wel mooi in de wacht, dus zichtbaar)
Eigenlijk nog nooit iets mis gelopen.
Hier na claims steeds alles ontvangen.
En ook voor claims van 100 punten.
En ook voor claims van 100 punten.
Estate Guru believer.
Het lijkt bij de één beter te werken dan bij de ander.
Hier zijn mijn beide nummers van MV overgezet naar proximus netwerk.
Het werkt voor iedereen op dezelfde manier.
De vraag is of iedereen de correcte manier toepast.
Dus nogmaals inloggen op account.
Vanuit account naar deals gaan.
Betreffende aanbieder starten.
En neem steeds van aanbieder een printscreen gezien wisselende korting.
Als men op bovenstaande manier werkt, komt waar iets gekocht steeds in overzicht als men claim wil indienen.
Vanuit de browser naar een aanbieder gaan als de plug-in is geïnstalleerd loopt al eens ergens iets mis. (maar claim kan altijd)
Estate Guru believer.
Hier ook, jammer genoeg een stuk minder qua ontvangst. Moet nu al in de tuin gaan om een SMS of oproep te ontvangen.
75% aandelen, 15% obligaties, 10% cash