Holdings
TIP
Re: Holdings
Ja diegene die dan gekocht hadden hebben nog steeds verlies, diegene die onlangs gekocht hebben staan mooi in de +.
Als het weer naar de koers van toen gaat ziet het er goed uit voor mij.
Een pakket CRESUD bijgekocht nu het nog solden zijn he.
Belreca wordt nog steeds verhandeld met redelijke volumes, zijn er dan mensen die kunnen genieten van fiscale voordelen, is die RV dan niet voor iedereen?
Resultaten van Jardine Matheson Holdings zijn uit. Dividend stijgt met 16%.
Cresud komt al boven de 7 USD piepen! Meer dan 4% erbij...!
To the moon
https://www.google.com/finance/quote/KI ... window=YTD
Was een populair aandeel diene Kinnevik maar dikwijls genoeg verwittigd dat het te duur stond. Tel daar nog eens bij dat de zweedse kroon al redelijk veel inlevert de afgelopen dagen en ge weet genoeg.
En wat te denken van the HUT GROUP ( Was 1 van de belangrijkste aandelen van Sofina)
https://www.google.com/finance/quote/THG:LON?window=YTD
Was een populair aandeel diene Kinnevik maar dikwijls genoeg verwittigd dat het te duur stond. Tel daar nog eens bij dat de zweedse kroon al redelijk veel inlevert de afgelopen dagen en ge weet genoeg.
En wat te denken van the HUT GROUP ( Was 1 van de belangrijkste aandelen van Sofina)
https://www.google.com/finance/quote/THG:LON?window=YTD
-
- Hero Member
- Contacteer:
Diegene die Berkshire Hathaway, Investor AB, Brederode, Tinc, Ackermans van Haaren en Sofina bezitten hebben niet veel te klagen.
Wellicht hebben ze ook nog andere ‘’veilige’’ aandelen maar sinds er oorlog is in ons continent mag men nog steeds ‘’blij’’ zijn dat het ons niet treft.
Morgen kan het anders zijn, en waar zijt gij dan met uw aandelen? Nergens toch………
Wellicht hebben ze ook nog andere ‘’veilige’’ aandelen maar sinds er oorlog is in ons continent mag men nog steeds ‘’blij’’ zijn dat het ons niet treft.
Morgen kan het anders zijn, en waar zijt gij dan met uw aandelen? Nergens toch………
-
- Full Member
- Contacteer:
Ik heb tinc en Brederode maar staan bij mij op verlies....Net zoals praktisch alles. Natuurlijk heb ik gekocht in januari en niet bijgekocht.
ik had reeds vele jaren weinig geld in beurs zitten, maar door groeiende inflatie toch terug interesse . maar niet om dagelijks op te volgen, dus iemand tip om in te stappen in tracker of fonds dat niks in europa bezit ? ik dacht ondanks dat het duur staat aan Berkshire Hathaway ? en ik vermoed dat japan ook wel garen kan spinnen bij oorlog ? ( ik heb bolero account )
Wendel positie verdubbeld en een extra pakket EXOR aangekocht.
En Prosus nog wat verder aanspekken?
Ik ben al Prosus aan het inkopen aan 80, 60 en 50, nooit gedacht dat het richting 40 zou gaan.
CEO en CFO hebben wel recentelijk zelf bijgetankt en binnenkort cijfers van zowel Tencent als Prosus.
Maaaaaar met elk scenario rekening houden want er lijkt nog steeds geen bodem te zijn
CEO en CFO hebben wel recentelijk zelf bijgetankt en binnenkort cijfers van zowel Tencent als Prosus.
Maaaaaar met elk scenario rekening houden want er lijkt nog steeds geen bodem te zijn