Holdings
TIP
Re: Holdings
Een pakket Prosus bijgekocht.
Heb ik ook net gedaan
Waarom daalt Prosus zo veel?
Ik vind niet meteen de reden ( tencent is excl voor meeste waarderingen)
Waarom daalt Prosus zo veel?
Vrijwel alles daalt, behalve grondstoffen, dus dit is niet echt verwonderlijk.
Ik heb de indruk dat het voorlopig misschien het beste is om even niets te doen en af te wachten hoe de situatie zich gaat ontwikkelen. Het is zeker mogelijk dat er zich nog betere koopkansen gaan voordoen.
Zot gewoon.
Ja Investor doet het goed dit jaar... en de zweedse kroon zakt ook zienderogen.Jozefien1969 schreef: ↑3 maart 2022, 20:54 Diegene die Berkshire Hathaway, Investor AB, Brederode, Tinc, Ackermans van Haaren en Sofina bezitten hebben niet veel te klagen.
Wellicht hebben ze ook nog andere ‘’veilige’’ aandelen maar sinds er oorlog is in ons continent mag men nog steeds ‘’blij’’ zijn dat het ons niet treft.
Morgen kan het anders zijn, en waar zijt gij dan met uw aandelen? Nergens toch………
https://www.google.com/finance/quote/IN ... window=YTD
Een pakket Peugeot Invest gekocht en een pakket Eurazeo gekocht.
Zouden we niet beter eens de andere kant opkijken?De 8 is gesneuveld. Meer dan 12% erbij. Kijk het volume!!!
Wendel vandaag -5,40% eraf !! Lijkt mij nu echt wel dik in de koopzone te belanden.
Dividendrendement: 3,50%
Velen kloegen enkele maanden geleden dat er weinig koopwaardige aandelen waren,hier op het forum.
Awel,ik begin er iedere dag meer te zien.Maar slechts weinigen die er iets over posten....
dreamy schreef: ↑4 maart 2022, 15:25Vrijwel alles daalt, behalve grondstoffen, dus dit is niet echt verwonderlijk.
Ik heb de indruk dat het voorlopig misschien het beste is om even niets te doen en af te wachten hoe de situatie zich gaat ontwikkelen. Het is zeker mogelijk dat er zich nog betere koopkansen gaan voordoen.
Ze dalen toch pittig …
Ik dacht dat ze eventueel bedrijven met Rusland exposure risico’s hadden in de portefeuille (maar vond niet meteen met wat)
Maar koersdoelen van analisten blijven 100+€
Ik zie dat Heineken Holding ook flink gezakt is. Bier zou logischerwijs toch relatief defensief moeten zijn, zeker nu de horeca weer open gaat, of gaat het hier meer om de stijgende grondstofkosten?
Omdat de meesten schrik hebben, zoals meestal als alles lager gaat. Maar nadien zal men zeggen: toen waren er koopjes te doen, in plaats van op het moment zelf.Divi schreef: ↑4 maart 2022, 17:29Zouden we niet beter eens de andere kant opkijken?De 8 is gesneuveld. Meer dan 12% erbij. Kijk het volume!!!
Wendel vandaag -5,40% eraf !! Lijkt mij nu echt wel dik in de koopzone te belanden.
Dividendrendement: 3,50%
Velen kloegen enkele maanden geleden dat er weinig koopwaardige aandelen waren,hier op het forum.
Awel,ik begin er iedere dag meer te zien.Maar slechts weinigen die er iets over posten....
Etf's (33%) + holdings (36%) + vastgoed (11%) + dividend/groeiwaarden (20%) (zie profiel)
Ik ben voor een klein pakketje wendel en kcb ancora gegaan. Zakt het verder koop ik bij, zoniet heb ik toch al een deeltje. Exor staat ook op het lijstje.