Holdings
TIP
Re: Holdings
Telkens er iets het equivalent van een aankooporder gezakt is kan je een order plaatsen. Het is niet zo veel duurder dan proberen het absolute dieptepunt te timen (wat meestal ook niet lukt).
Je moet wel vertrouwen hebben in een uiteindelijk herstel.
Je moet wel vertrouwen hebben in een uiteindelijk herstel.
Weer meer dan 8 procent naar beneden. Niet te geloven toch.Bae1 schreef: ↑4 maart 2022, 10:47 Ik ben al Prosus aan het inkopen aan 80, 60 en 50, nooit gedacht dat het richting 40 zou gaan.
CEO en CFO hebben wel recentelijk zelf bijgetankt en binnenkort cijfers van zowel Tencent als Prosus.
Maaaaaar met elk scenario rekening houden want er lijkt nog steeds geen bodem te zijn
-
- Full Member
- Contacteer:
Cresud vandaag weer meer dan 13% erbij
Nog eens wat cijfers erbij halen... Prosus NAV €123pa, enkel Tencent €92pa, koers €47,44.
dwz 50% Discount op Tencent en meer dan 60% op de volledige NAV, en ik vond de 40a45% destijds al veel.
Om nog maar te zwijgen over het feit dat ik Tencent op zich al undervalued vind
dwz 50% Discount op Tencent en meer dan 60% op de volledige NAV, en ik vond de 40a45% destijds al veel.
25%ACKB - BFIT - BREB - COFB - COLR - ONTEX - PRX - SOF - SOLB - SYENS - UNA - VGP - WDP - WKL
16%IMIE - 15%SWRD&IWDA - 13%CSPX - 4%EMIM
21%Bonds - 2%IEGA - 4%CASH Updated 01/11/2024
16%IMIE - 15%SWRD&IWDA - 13%CSPX - 4%EMIM
21%Bonds - 2%IEGA - 4%CASH Updated 01/11/2024
CRESUD meer dan 18% erbij onder monstervolume!
Raar dat men hier afgelopen dagen hier meldingen komen van of het nog niet te laat is om in te stappen.
Zoals in priveberichten afgelopen week gemeld dat de stijging nog maar in zijn kinderschoenen stond!
groeten
Raar dat men hier afgelopen dagen hier meldingen komen van of het nog niet te laat is om in te stappen.
Zoals in priveberichten afgelopen week gemeld dat de stijging nog maar in zijn kinderschoenen stond!
groeten
Ik heb vorige vrijdag mijn mandje gevuld. In een weekje tijd 40.37 procent naar boven. Ik dacht dat er zich maandag iemand afvroeg of het niet al te laat was
Zelfs nabeurs ging het gisteren nog 3.81 procent hoger.
Ja het is hallucinant he. Vrijdag nog een pakket bijgekocht en als het volgende week nog daalt geen nood ik koop bij.Bae1 schreef: ↑4 maart 2022, 22:34 Nog eens wat cijfers erbij halen... Prosus NAV €123pa, enkel Tencent €92pa, koers €47,44.
-
- Full Member
- Contacteer:
Ik was het die van de week vroeg of het nog niet te laat was. Blijkbaar niet. Ik vond het een bizarre week. Ik volg het niet dagelijks op. Cresud was uitmuntend en voor de rest heb ik alles zien dalen en dalen en terug zien stijgen en gisteren terug zien dalen. Sipef ook bijvoorbeeld. Persoonlijk ken ik Cresud niet. Jullie zijn echte beleggers en weten waar naar kijken of wat goed doet in deze tijden. Ik zie of weet dat niet. Aandelen in wapenfabrikanten zeker.
-
- Full Member
- Contacteer:
Ik heb alleszins geen privébericht bekomen van Laeka of anderen. De een zijn brood is de ander zijn dood is een gezegde dat ook wel op de beurs van toepassing is.
Bij mij hebben volgende aandelen het ondanks de miserie relatief goed gedaan.robinvandyck schreef: ↑5 maart 2022, 11:43 Ik was het die van de week vroeg of het nog niet te laat was. Blijkbaar niet. Ik vond het een bizarre week. Ik volg het niet dagelijks op. Cresud was uitmuntend en voor de rest heb ik alles zien dalen en dalen en terug zien stijgen en gisteren terug zien dalen. Sipef ook bijvoorbeeld. Persoonlijk ken ik Cresud niet. Jullie zijn echte beleggers en weten waar naar kijken of wat goed doet in deze tijden. Ik zie of weet dat niet. Aandelen in wapenfabrikanten zeker.
Cresud, Vale, Bristol Myers, Verizon en Bae systems. De rest is deze week gedaald.
Gelukkig hebben de stijgers (vooral Cresud dan) het zodanig goed gedaan dat ik de week toch in het groen heb kunnen afsluiten.
Vrijdag pakketje Wendel gekocht zoals al gemeld. Er zijn heel veel holdings koopwaardig heden ten dage maar op het forum komt men inderdaad niet verder dan dure holdings op te noemen zoals Sofina, Brederode of men gaat het enkele tijd terug in de nog duurdere holdings in Zweden zoeken.Divi schreef: ↑4 maart 2022, 17:29Zouden we niet beter eens de andere kant opkijken?De 8 is gesneuveld. Meer dan 12% erbij. Kijk het volume!!!
Wendel vandaag -5,40% eraf !! Lijkt mij nu echt wel dik in de koopzone te belanden.
Dividendrendement: 3,50%
Velen kloegen enkele maanden geleden dat er weinig koopwaardige aandelen waren,hier op het forum.
Awel,ik begin er iedere dag meer te zien.Maar slechts weinigen die er iets over posten....
@Laeka, welke holdings zijn volgens u op dit moment het meest interessant?
Ik heb GIMV, GBL en Eurazeo momenteel in port.
Ik heb GIMV, GBL en Eurazeo momenteel in port.
Dit is oa waarom de prijzen door het dak gaan
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Ik zou zeggen volg het forum he. Vrijdag nog gepost dat ik in Eurazeo, EXOR, Wendel en Peugeot Invest ben ingestapt.
CRESUD niet vergeten! Natuurlijk als de oorlog escaleert en Rusland zelf wordt aangevallen dan zal er van met uitz. van CRESUD nog een pak afgaan van bovengemelde aankopen.