Holdings
TIP
Re: Holdings
Ik vind het toch ook frapant dat het zo sterk daalt,dreamy schreef: ↑4 maart 2022, 15:25Vrijwel alles daalt, behalve grondstoffen, dus dit is niet echt verwonderlijk.
Ik heb de indruk dat het voorlopig misschien het beste is om even niets te doen en af te wachten hoe de situatie zich gaat ontwikkelen. Het is zeker mogelijk dat er zich nog betere koopkansen gaan voordoen.
Ze hebben wel wat rechtstreeks te maken met Oekraïne en Rusland, zie https://www.prosus.com/news/statement-on-ukraine/,maar dat zou toch eerder weinig invloed mogen hebben aangezien alles rond Tencent draait eigenlijk.
Ik volg dit draadje, nu ook een tijdje ; wat schrijven jullie allemaal -laeka schreef: ↑6 maart 2022, 08:18Ik zou zeggen volg het forum he. Vrijdag nog gepost dat ik in Eurazeo, EXOR, Wendel en Peugeot Invest ben ingestapt.
CRESUD niet vergeten! Natuurlijk als de oorlog escaleert en Rusland zelf wordt aangevallen dan zal er van met uitz. van CRESUD nog een pak afgaan van bovengemelde aankopen.
.... en Rusland zelf wordt aangevallen - ?
menen jullie dit echt ?
Wij dus agressor, en Rusland aanvallen ?
Er zijn mededelingen, en die lopen wat uitéén, maar Rusland bezit tussen de 4.000 en 6.000 kernraketten.
Zou er 1 Westerse poiliticus zijn, die met bovenstaand idee rondloopt ?
Voer hem dan echt maar af naar het zothuis.
LR
Het beursgenoteerde Russische VK.com van Prosus is volledig in waarde verdampt. Non-listed hebben ze binnen classifieds een aantal jaren geleden Avito overgenomen, dit was een zeer wezenlijk deel van de groei en winstgevendheid van dit segment, dat volgens de NAV een van de belangrijkere onderdelen is. Echter, de koersbeweging staat zeer zeker niet in verhouding. Ik hou ze voorlopig stevig vast, nadat er maandelijks steeds een tientje af lijkt te gaan nu eerst eens zien dat er ergens een bodem komt.gilberke schreef: ↑6 maart 2022, 13:39Ik vind het toch ook frapant dat het zo sterk daalt,dreamy schreef: ↑4 maart 2022, 15:25
Vrijwel alles daalt, behalve grondstoffen, dus dit is niet echt verwonderlijk.
Ik heb de indruk dat het voorlopig misschien het beste is om even niets te doen en af te wachten hoe de situatie zich gaat ontwikkelen. Het is zeker mogelijk dat er zich nog betere koopkansen gaan voordoen.
Ze hebben wel wat rechtstreeks te maken met Oekraïne en Rusland, zie https://www.prosus.com/news/statement-on-ukraine/,maar dat zou toch eerder weinig invloed mogen hebben aangezien alles rond Tencent draait eigenlijk.
De CFO van Prosus heeft er afgelopen week wel weer voor een miljoen euro bijgekocht: https://www.afm.nl/nl-nl/professionals/ ... ?id=120902
Hoe kun je oordelen dat bijvoorbeeld Brederode te duur is?laeka schreef: ↑5 maart 2022, 13:57
Vrijdag pakketje Wendel gekocht zoals al gemeld. Er zijn heel veel holdings koopwaardig heden ten dage maar op het forum komt men inderdaad niet verder dan dure holdings op te noemen zoals Sofina, Brederode of men gaat het enkele tijd terug in de nog duurdere holdings in Zweden zoeken.
De portefeuille bestaat grotendeels uit private equity, en we kunnen niet eens uit de verslagen afleiden waarin de PE beheerders het Brederode- vermogen investeert.
Posities meer dan verdubbeld deze morgen in EURAZEO, WENDEL en Peugeot Invest.
Benieuwd naar de jaarcijfers van Bois Sauvage ...
Prosus heeft precies een bodem bereikt ?
Waarschijnlijk door alle spaargidsers die resoluut blijven bijkopen
Hoe dikwijls hebben we dat hier al niet gelezen?
"You need to buy the umbrella before it starts to rain."
Het is een vaststelling dat op een moment dat aandelen zonder nadenken gewoon buiten gegooid worden het aandeel lijkt stand te houden (licht groen of licht rood).
Meer niet …
Meer niet …
Cresud voorbeurs +12 procent. Dat wordt hopelijk weer een leuke dag.